Pi
door Pinkertje Jan 7, 2021 om 18:42
Winkels & webshops

Start aanbieding

Dinsdag  5 januari bestel ik 6 handdoeken bij de Hema. Deze werden gisteren geleverd. Vanmorgen 7 januari hebben ze aanbieding 3+1 gratis handdoek. Volgens klantenservice kunnen ze niet verrekenen. Dat wil ik ook niet. Ik zou graag twee handdoeken nog ontvangen. Had ik dit geweten had ik twee dagen gewacht met bestellen. Zijn ze niet verplicht mij tegemoet te komen? Omdat ik binnen twee dagen voor aanbieding gekocht heb?

2160 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2021 om 18:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, dat zijn ze niet.

Maar je kan de aanbieding natuurlijk opnieuw bestellen en de vorige bestelling retour sturen.

mr
door mrmoto Jan 8, 2021 om 12:07
167 Antwoorden / 4 Vragen

dat is als ze dat zou doen echt een koopjesloper en centen-coiteerder moet de HEMA maar op melden jammer uitverkocht! wacht tot de volgende aanbieding.

lo
door lovewinnie - Jan 7, 2021 om 18:46
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk hoeven ze u niet tegemoet te komen. Dan kan geen een winkel meer reclame maken en verkopen.
U opties zijn terug sturen en opnieuw bestellen. Dan heeft u actie prijs

Als handdoeken nu 1 euro per stuk duurder waren vergeleken vorige week kan hema bij u toch ook geen geld gaan bijvragen omdat ze duurder zijn geworden .

Donuts
door Donuts - Jan 7, 2021 om 18:49
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De besteldatum is bepalend, niet de leverdatum. En ja, als men alles van tevoren zou weten... Volg het advies van @diumenge.

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2021 om 18:53
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Stel dat het andersom was geweest.Dus op 5 jan 3 + 1 gratis, op 7 jan weer gewonene prijs.
Dus de Hema zou dan te weinig ontvangen hebbeb, immers besteld 3+1.
De Hema zou u een rekening sturen voor 2 handdoeken, of het verzoek om 2 handdoeken terug te sturen. zou u die dan betalen?
Ik denk dat ik het antwoord weet.
Datum is nu eenmaal datum bij een koopovereenkomst.
Als heen en weer wilt sturen moeten de handdoeken natuurlijk NIET gebruikt zijn .........

me
door mein33 - Jan 7, 2021 om 19:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Hema is u niets verplicht, u heeft nl. gekregen wat u heeft besteld.

Zoals reeds gemeld :  Terug sturen en opnieuw bestellen misschien een optie ?

mr
door mrmoto Jan 8, 2021 om 12:05
167 Antwoorden / 4 Vragen

jammer uitverkocht! wacht tot de volgende aanbieding.

ne
door neodutchio - Jan 7, 2021 om 20:24
5156 Antwoorden / 12 Vragen

Als een winkel van te voren al hun akties bekend moet maken heeft een aktie geen nut meer. En als klant kan je geluk hebben dat je net op tijd koopt en de prijs daarna weer omhoog gaat, maar andersom kan ook.
De gouden tip is al gegeven, deze order herroepen en opnieuw bestellen. Nu maar hopen dat er binnen 2 weken niet nog een betere aktie komt, anders blijft u bestellen en herroepen.

mr
door mrmoto Jan 8, 2021 om 12:05
167 Antwoorden / 4 Vragen

jammer uitverkocht! wacht tot de volgende aanbieding.

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2021 om 20:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar zou staan dat zij verplicht zouden zijn u tegemoet te komen omdatubinnentwee dagen voor de aanbieding hebt gekocht?

Mensen denken alles naar hun voordeel te kunnen plooien.

rj
door rjw - Jan 7, 2021 om 20:40
3267 Antwoorden / 5 Vragen

En waar zou je dan de grens gaan leggen? 2 dagen voor de aanbieding? Een week, Een maand? Oftewel: nee natuurlijk is de hema niet verplicht u iets extra's te leveren. Zou wat zijn als dat een verplichting was. Maar dit had je zelf ook kunnen bedenken.

getty
door getty - Jan 7, 2021 om 20:40
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Nee

U kunt het terugsturen indien ongebruikt en opnieuw bestellen

mr
door mrmoto Jan 8, 2021 om 12:03
167 Antwoorden / 4 Vragen

en dat ze bij de HEMA terugmelden , jammer uitverkocht !

getty
door getty Jan 9, 2021 om 15:52
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Tis niet anders

gerbera
door gerbera - Jan 7, 2021 om 22:34
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Vorige week kocht ik 2 blikken erwtensoep (ja best goeie) voor de normale prijs. En wat dacht je wat deze week in de aanbieding, 2 voor de prijs van een. Vroeg ik aan kasiërre of die mij vorige week niet had kunnen waarschuwen over die aanbieding en weet u wat ze zei, ik was vorige week vrij.

me
door mein33 Jan 8, 2021 om 10:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@gerbera,

Had zij daar wel bewijs van, of misschien mooie blauwe ogen ?    ;-))

gerbera
door gerbera Jan 8, 2021 om 11:56
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Niet alleen de ogen;-))

mr
door mrmoto Jan 8, 2021 om 12:02
167 Antwoorden / 4 Vragen

Flaporen?

gerbera
door gerbera Jan 8, 2021 om 12:16
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Kon ik niet zien, had lang haar;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 8, 2021 om 10:09
16861 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn reactie is ook neen! Ook om al genoemde redenen. U kunt inderdaad op basis wetgeving binnen 14 dagen zonder opgave van reden retourneren met recht op geld terug maar of men dan vervolgens een nieuwe bestelling accepteert op basis van de aanbieding, ik vraag me dat af en dat in de context dat dan niet de bedoeling is van de wetgeving m.b.t. consumentenbescherming. Dat betreft vooral zaken die niet passen, niet goed zijn etc.

mr
door mrmoto - Jan 8, 2021 om 12:10
167 Antwoorden / 4 Vragen

[edit - houd het fatsoenlijk en inhoudelijk als je reageert op een vraag - De redactie]