Stoelen niet bezorgd
Op 03-12-2018 hebben wij bij een meubeloutlet in spijkenisse 4 stoelen gekocht en betaald, deze waren op voorraad in een tweede filiaal en zouden op 18-12-2018
worden bezorgd.
Wij zouden op 17-12-2018 horen hoe laat de bezorging plaats zou vinden dit was niet gebeurt.
Op 18-12-2018 hebben wij zelf gebeld en ons werd verteld dat de stoelen tussen 18:00 en 19:00 bezorgd zouden worden.
Op 19-12-2018 geen stoellen wij gebeld naar de meubeloutet zij zouden het gaan uitzoekken, netjes terug gebeld ze waren helaas niet ingeladen.
De stoelen zouden pas in januarie geleverd kunnen gaan worden, daar ik ze nodig had tijdens de kerstdagen beslooten wij om op 20-12-2018 ons geld terug te gaan halen.
Tot onze vreugde konden de stoelen op 22-12-2018 alsnog geleverd worden tussen 18:15 en 18:30.
De middag van 22-12-2018 hebben wij nog even gebeld met de meubeloutlet en ons werd verzekerd dat de bezorging door ging de stoelen waren al ingeladen.
Maar u raad het al weer geen stoellen.
Via telefoon en fb werd niet op ons gereageeerd waarop wij een boze recentie hebben achtergelaten, die werd wel direckt verwijderd en ik werd geblokeerd voor hun fb pagina.
Helaas konden wij dus niemand berijken tot na kerst en hebben wij elders andere stoelen gekocht,
Op 27-12-2018 weer naar de meubeloutlet geweest en als wij onze resentie verwijderde zouden wij ons geld terug krijgen anders niet.
Helaas gaat het om een voor ons groot bedrag dus wij stemde in.
Nu is het 11-01-2018 en hebben wij al 2 maal een Email naar het bedrijf gestuurd zodat wij ook zwart op wit kunnen aantonen wat er word afgesproken maar tot op heden ook daar geen reacktie op en dus ook geen gelt terug.
Wat kunnen wij nu nog doen om alsnog ons geld terug te krijgen?
M.V.G
Chantal Lambregts
En hoe heet dat snert bedrijf?
Erwtensoep @tijger1. ;-)
Ik had 'b.v. spliterwten, worst, aarappelen en andere ingrediënten' in gedachten maar even zoeken voor het geven van antwoord leverde dit op: https://luxurymeubel.nl/wp/goedkope-meubels-in-spijkenisse-meubel-outlet/
Het gaat niet om de genoemde winkel.
Ik geef de maan niet omdat zoals in het bericht beschreven wij recenties weg moesten halen om ons geld terug te krijgen. Uiteraard als alles is afgerond komt er een uitgebreide recentie op internet met naam en toenaam
Bedoelt u dat u hier heeft gekocht? Zo ja, waarom dan aanbetaald? Volgens hun site behoeft dat niet. https://luxurymeubel.nl/wp/goedkope-meubels-in-spijkenisse-meubel-outlet/ Hoe dan ook is men in gebreke om een overeenkomst met u na te kjomnen waarmee ze schadeplichtig zijn. Maar recht hebben en krijgen kan mogelijk een procedure betekenen. Zie voor wetgeving http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/187.html
Gerrit, ben je niet een beetje voorbarig met de conclusie trekken dat het die shop is? Ik denk namelijk dat het deze shop NIET is. Ze hebben het bij een meubeloutlet gekocht, niet op een outlet afdeling.
Lees goed: bedoelt u dat u hier heeft gekocht? Het is dus aan Ts om dat te bevestigen of te ontkennen.
Ik denk ook dat het een andere winkel is.
Goed hoor, Gerrit. Ik heb op 98% zeker de betreffende outlet shop al gevonden, maar vermeld de naam bewust - nog - niet.
Het blijf aan Ts om de naam te noemen zoals @TIJGER1 ook vraagt. Ik zie inderdaad ook meer zaken in Spijkenisse maar degene die ik noemde kwam specifiek als outlet naar voren. Zolang geen anwoord, en mogelijk bewust niet kunnen wij denken en ook verkeerd zitten.
(Het is kennelijk vrijdagavond -:))
Het gaat niet om de genoemde winkel. Het beteeft meubeloutlet spijkenisse. Zij zagen graag het bedrag volledig voldaan voor de bezorging. De stoellen waren voorradig dus niet besteld. Dank voor uw link ik hoop dat als we met wat duidelijke termen kunnen zwaaien ze misschien wat netter tewerk gaan
Ok en dank voor de reactie.
Ps. als het om een groot bedrag gaat, bent u rechtsbijstanverzekerd? Schakel de verzekeraar dan in. Of raadpleeg een juridisch loket in uw omgeving.
Hallo Chantal,
Waarom heb je de stoelen niet zelf meegenomen?
Dit had je een hoop ergernis gescheeld.
Niet iedereen heeft een grote auto.
@Costnix,
Bij een outlet winkel is het beter om je eigen vervoer te regelen.
Misschien kun je een busje of een bakfiets lenen van een buurman?
Email sturen waarin je schrijft dat je je geld volgens afspraak van nog niet terug hebt gekregen,
Geef ze 14 dagen de tijd om alsnog het bedrag van.... over te maken op bankrekening...
Er bij zetten dat als binnen die termijn het geld niet op je bankrekening staat, je juridische stappen gaat nemen,
Gebeurt er niets, neem dan contact op met het juridisch loket. https://www.juridischloket.nl/
Dank voor uw reactie daar onze rechtsbijstand nog niets kan doen daar er noets dan de eerste bezorgdatum op papier staat gaan we zeker mailen en schrijven. Misschien kunnen ze bij het loket meer tips geven
De rechtsbijstand laat het afweten?
Het is niet gemakkelijk, omdat de afspraak niet op papier staat.
Hallo Chantal Lambregts ,
Als ik uw verhaal lees , neem ik aan dat u heeft gekocht bij Meubeloutlet Nk Store dit is een flutzaak .
U kunt alleen maar contact krijgen via Tel.nr en FB .
Als ik klik op de link van de website , kom ik uit bij voordeelbanken.nl , voorwaarden zijn nergens te vinden ( of ik moet erover heen kijken ) .
Klik je op bezorgdienst staat er : binnenkort meer informatie .
https://www.voordeelbanken.nl
Bij dergelijke flutshops helpen keurige jurische stappen niet. Daar worden ze niet warm of koud van.
Wat ik zou doen, is met een paar indruk makende mannen (alleen to impress!) op een zaterdagmiddag de winkel binnen stappen om je geld ter plekke terug te halen. Neem je mailwisseling voor alle zekerheid mee. Zorg dat in de winkel aanwezige klanten kunnen horen wat voor een praktijken de shop er op na houdt (je dwingen een klacht te verwijderen, dan pas je geld terug krijgen, en uiteindelijk nog steeds niet terug krijgen). Geen ordinaire schreeuwpartij er van maken.
Dank voor uw reactie daar onze rechtsbijstand nog niets kan doen daar er noets dan de eerste bezorgdatum op papier staat gaan we zeker mailen en schrijven. Misschien kunnen ze bij het loket meer tips geven
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer