li
door lin86 Dec 7, 2016 om 22:11
Winkels & webshops

Vast zitten aan een contract zonder het te weten

ik wou kijken via een website wat de kaartjes gingen kosten als ik ze via hun bestelde de kaartjes zaten nog in het winkelwagentje en voor dat ik het wist had ik iets besteld, ik heb immers de kaartjes nooit ontvangen omdat ik niet verder ben gegaan met verwerken. Ze dreigen nu met een deurwaarder als ik niet betaal... Dit is toch dwaling en op grond hiervan is het toch vernietigbaar

10752 19 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 7, 2016 om 22:14
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lin86 ,

Welke website is dit ?

li
door lin86 - Dec 7, 2016 om 22:17
2 Antwoorden / 2 Vragen

Tickets4u

marita5
door marita5 - Dec 7, 2016 om 22:30
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Lin86 ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel en scroll naar beneden er staat ( waar niet te kopen ) Tickets4u staat er tussen .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/veiligticketskopen/

Lees ook hier ,

http://tickets4u-oplichter.blogspot.nl/2013/03/tickets4u-vervalst-concertkaarten.html

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 09:22
2 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je ik heb hier ook zeker van geleerd

marita5
door marita5 Dec 8, 2016 om 09:27
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , lees ook hier een recente ervaring : Erkan15 augustus 2016 02:17

OPLICHTERS !!! Tickets4U PAS OP !!! Bestel HIER NOOIT !!!

4 kaartjes North Sea Jazz 2016 bestelt en betaald voor 452,50 geen kaartjes ontvangen, twee uur voor opening van concert plots een LINK ontvangen met "via bijgesloten LINK kunt u uw kaartjes downloaden , uiteraard werkt de LINK niet en zitten er geen kaartjes, 452,50 kwijt en een kut dag bezorgd, vervolgens reageren ze niet op telefoontjes en post ook niet op aangetekende post !!! ik heb gehoord dat dit met name bij grotere bedragen gebeurd. Op hun website staat dat ze aangesloten zijn bij een branch organisatie EUSTA.ORG onzin verhaal hier kan je niets claimen. Dit bedrijf zou door justitie aangepakt moeten worden !!

tijger1
door tijger1 - Dec 7, 2016 om 22:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het barst van de klachten over die club. Veel te dure kaartjes, nep kaartjes, wel geld maar helemaal geen kaartjes. Dus daar siwieso niet bestellen.

En als u niets besteld hebt, ook niets betalen. Een deurwaarder komt pas nadat een rechter in een rechtzaak heeft beslist dat u moet betalen. Dus laat u niet bang maken.

Ga in het vervolg naar een erkende tickerverkoper, niet naar zo'n louche bedrijf.

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 09:21
2 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je ik heb gister een mail naar ze gestuurd mijn aangetekende brief kwam helaas terug zegt denk ik genoeg over wat voor bedrijf het is, even afwachten wat ze gaan doen

r.kemperman
door r.kemperman - Dec 8, 2016 om 08:45
423 Antwoorden / 4 Vragen

Kaartjes zaten in de winkelwagen, maar u had nog niets besteld?
Hoe hebben ze dan uw gegevens gekregen?
U bent echt wel verder gegaan dan alleen de kaartjes in uw winkelwagentje te leggen.
En op een gegeven moment sluit u dan een wettelijke koopovereenkomst

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 09:20
2 Antwoorden / 2 Vragen

De gegevens moest ik van te voren invullen en heb de laatste stap waarbij staat akkoord en betalen niet gedaan dus conclusie geen overeenkomst aangegaan

r.kemperman
door r.kemperman Dec 10, 2016 om 08:59
423 Antwoorden / 4 Vragen

En waarom vult u uw gegevens dan in?
Ik ben zelf op die site wezen kijken en je kan gewoon zien hoe duur de kaartjes zijn zonder enige persoonlijke gegevens in te vullen.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 8, 2016 om 09:29
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als uw aangetekende brief terugkomt, dan moet u die dicht laten. Dan heeft u bewijs dat u de brief heeft verstuurd en wat er in de brief staat.

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 09:33
2 Antwoorden / 2 Vragen

Maar wat kan ik daarmee want ze reageren nergens op, ook denk ik dat ze alleen maar dreigen met een deurwaarder voor z'n laag bedrag gaat het ze sowieso meer kosten dan opbrengen gerechtelijke procedure

zoekster1
door zoekster1 Dec 8, 2016 om 09:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk dreigen ze alleen maar, maar voor de zekerheid die aangetekende brief bewaren. Dan heeft u bewijs dat dit bedrijf geen normaal postadres heeft (moet wel) en dat u gereageerd heeft meteen brief dat de overeenkomst nog niet was gesloten en dat u  halfverwege het bestelproces bent afgehaakt.

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 10:00
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ja ik bewaar hem zeker bedankt voor je advies

aurora1
door aurora1 Dec 8, 2016 om 21:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bewaren én dichtlaten, zoals @zoekster adviseert.....

hutch
door hutch - Dec 8, 2016 om 09:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Voor een malafide 'bedrijfje' met criminele handelingen (als dat clubje waar u helaas mee te maken heeft) hoeft u niet bang te zijn. Dit soort clubjes kunnen alleen dreigen. Zij durven (!!) uiteindelijk niet eens naar de rechter te stappen. Meestal maken zij ook gebruik van (ook) malafide incassobureautjes, die uiteraard niet aangesloten zijn bij de branchevereniging NVIO. Dit zijn van die beruchte 'cowboys' die allerlei dreigementen uiten. En het zou mij totaal niet verbazen dat dit clubje haar eigen 'incassobureautje' heeft.

Zoals terecht is opgemerkt, een 'bedrijfje' dat aangetekende brieven weigerd, is zeer onbetrouwbaar en heeft van alles te verbergen. Zij weten dan van zichzelf ook, dat zij niet verder gaan dan alleen maar te dreigen.

Niet meer reageren en zoals @Zoekster1 zeer terecht opmerkt: maak vooral de retour gekomen (aangetekende) brief niet open. Mocht dit ***'bedrijfje' toch, om wat voor reden dan ook, naar de rechter stappen (wat ik absoluut niet geloof), heeft u bewijs in de handen dat zij uw brief geweigerd hebben.

Verder niet meer reageren naar dat 'bedrijfje' toe.

In het verleden heb ik al aangetoond hoe malafide zij zijn. Er was een zogenaamd 'keurmerk' opgericht voor dit soort ticketbureaus. Naar wat zoekwerk bleek dat de eigenaar van een van die malafide clubjes de oprichter was van dit zogenaamde 'keurmerk'. Bleek dat alle ticketbureaus die daarbij waren aangesloten, malafide waren en geen enkele bleek een echt ticketbureau te zijn. En zo wordt je gigantisch belazerd door dit soort clubjes.

Pas dus heel goed op.

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 10:02
2 Antwoorden / 2 Vragen

Vind het dan spijtig dat hier niks aan gedaan kan worden wie weet hoeveel bedrijven er zijn die dit soort acties hebben en ik denk dat veel mensen schrikken van de dreigementen waardoor ze alsnog betalen

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 21:45
2 Antwoorden / 2 Vragen

Geachte mevrouw Holtslag,

Dan mag u mij even heel duidelijk uitleggen waarin wij u dan niet voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, H. Geveke
Afdeling incasso.

li
door lin86 Dec 8, 2016 om 21:46
2 Antwoorden / 2 Vragen

Dit kreeg ik terug op mijn mail

hutch
door hutch Dec 8, 2016 om 22:08
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Persoonlijk zou ik er niet meer op reageren. edit

hutch
door hutch Dec 8, 2016 om 22:12
4515 Antwoorden / 29 Vragen

edit

hutch
door hutch Dec 8, 2016 om 22:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Die Geveke is van Tickets4u. Dat zegt alles al..... Het is de bekende, onprofessionele wijze van benaderen door dit heerschap. Leest u dit ook maar eens: http://www.klacht.nl/zogenaamde-ticket-betalen/

li
door lin86 - Dec 9, 2016 om 08:51
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb na dat ik mijn aangetekende brief retour had ontvangen nog een mail verstuurd daar heb ik antwoord op gekregen wie kan mij advies geven moet ik hier nog op reageren?

hutch
door hutch Dec 9, 2016 om 09:22
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik bemerk dat u toch een bepaalde angst heeft voor dit malafide clubje. Of u wilt reageren moet u zelf weten, in uw geval zou ik (...) in ieder geval niet meer reageren. Zoals ik al geschreven heb, dit persoontje is zeer onprofessioneel bezig. Hij probeert u verder uit de tent te lokken, net zolang tot dat u iets verkeerd schrijft en dat wordt dan weer tegen u gebruikt. Het is een onbetrouwbaar 'bedrijfje', waarvoor zeer veel gewaarschuwd wordt.

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 09:45
2 Antwoorden / 2 Vragen

Okay bedankt ik ga hier niet meer verder op in bij hun het bedrag is ook maar 94 euro en weet dat dit sowieso niet haalbaar is voor een gerechtelijke procedure

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2016 om 09:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lin86. "Sowieso niet haalbaar voor een procedure" ? Dat ziet u toch verkeerd.
Als dat bedrag van € 94 terecht zou zijn, kan en zal vaak een bedrijf desnoods ook een procedure starten.  En dat is dan natuurlijk heel terecht.

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 09:57
2 Antwoorden / 2 Vragen

Klopt maar ik weet dat je van een kale kip niet kan plukken dus ook al starten ze een procedure op dat gaat ze meer kosten dan opleveren daarom niet verhaalbaar voor ze en ten tweede heb ik nooit een bestelling geplaatst dus het risico wat ze hiermee lopen, gaat ze flink geld kosten

Cookies
door Cookies Dec 9, 2016 om 10:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......maar ik weet dat je van een kale kip niet kan plukken.... Zo'n kale kip kun je toch niet zijn, als je rustig bijna 100 euro uitgeeft aan tickets?

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 11:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb niks uitgegeven ik wou alleen kijken wat het kost sowieso kan je vanaf jou kant mijn situatie toch niet zien? Niet te snel oordelen

Cookies
door Cookies Dec 9, 2016 om 11:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Excuus, even over heen gelezen.

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2016 om 16:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lin86. Dat kunt u nu wel veronderstellen, maar als een klant echt geld schuldig is, is het heel normaal dat hij betaalt. En doet hij dat niet dan is het ook heel normaal dat het desnoods via de rechter geind wordt. Kale kip of niet. Dus u kunt wel opgetogen melden dat ze dat meer kost dan het oplevert, maar zo zullen ze echt niet redeneren. En tenslotte ging u kijken wat die kaartjes kosten, bij hen, en wellicht ook bij een andere site om ze te bestellen. Dus u wilde geld uitgeven.

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 16:58
2 Antwoorden / 2 Vragen

Wie weet bekeek ik dit voor een vriendin en niet voor mezelf, over het feit van kale kip ik werk zelf met incassobureaus en weet dat bedragen onder de 350 euro niet haalbaar zijn als men geen geld heeft ook al sta je in je recht gaat het bedrijf meer kosten dan het opbrengt.. Jammer dat mensen hier oordelen over dingen waar ze geen kijk op hebben

tijger1
door tijger1 Dec 10, 2016 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Jammer dat u veronderstelt dat als u werkelijk iets verschuldigd zou zijn, dat niet hoeft te betalen omdat het maar een "gering" bedrag is wat je op een "kale kip" niet kunt verhalen.

li
door lin86 Dec 10, 2016 om 20:58
2 Antwoorden / 2 Vragen

Op z'n manier zeg ik dat toch niet? Ik zei dat het niet haalbaar is en vooral voor wat kleinere bedrijven gaat het dan meer kosten dan opbrengen..

tijger1
door tijger1 Dec 10, 2016 om 21:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U schrijft overigens dit:

Okay bedankt ik ga hier niet meer verder op in bij hun het bedrag is ook maar 94 euro en weet dat dit sowieso niet haalbaar is voor een gerechtelijke procedure,

Maar € 94 is zeker wel haalbaar voor een gerechtelijke procedure.

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 08:45
2 Antwoorden / 2 Vragen

Nogmaals ik weet precies hoe dat gaat omdat ik zelf met incassobureaus werk!

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 14:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vandaar dat u veronderstelt niet te hoeven betalen. Nou is het duidelijk. :-))

di
door digioma - Dec 9, 2016 om 09:03
646 Antwoorden / 29 Vragen

Niet zo handig om toch te reageren terwijl dat door iedereen wordt ontraden.

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 09:04
2 Antwoorden / 2 Vragen

Dat had ik al gedaan voordat ik hier een vraag had gesteld

marita5
door marita5 - Dec 9, 2016 om 09:20
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Lin86 ,

Neem eens contact op met consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/contact

@H
door @HENK@ - Dec 9, 2016 om 13:06
159 Antwoorden / 1 Vragen

Wat ik niet goed begrijp....

Wanneer ik uit nieuwsgierigheid iets dergelijks doe, (en ik denk niet dat ik de enige ben) gewoon om te weten wat iets kost of zo, haak ik af bij het in moeten vullen van persoonlijke zaken zoals Mailadres, telefoonnummer en/ of huisadres.

Gewoon omdat je er dan wel eens aan vast zou kunnen zitten toch?

Als je dat doet vraag ik me af hoe het mogelijk is dat ze kunnen dreigen want dan moeten ze toch meer gegevens hebben..

Iets bestellen voor dat je het weet is mij dus niet echt duidelijk want daar is ook bij louche sites toch wel meer voor nodig dan alleen even kijken lijkt mij!

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 15:40
2 Antwoorden / 2 Vragen

Bij deze website moet je eerst een account aan maken op die manier hebben ze de gegevens al ontvangen

r.kemperman
door r.kemperman Dec 10, 2016 om 09:01
423 Antwoorden / 4 Vragen

Je kan gewoon zonder account en zonder persoonlijke gegevens in te vullen kijken naar de prijzen.

@H
door @HENK@ Dec 18, 2016 om 22:59
159 Antwoorden / 1 Vragen

"Bij deze website moet je eerst een account aan maken op die manier hebben ze de gegevens al ontvangen"

Dat is precies de reden waarom ik dan afhaak !

r.kemperman
door r.kemperman Dec 19, 2016 om 09:42
423 Antwoorden / 4 Vragen

Klopt niets van Henk. Als je alleen naar de prijzen wilt kijken, hoef je geen persoonlijke gegevens in tevullen of een account aan te maken

@H
door @HENK@ Dec 19, 2016 om 13:06
159 Antwoorden / 1 Vragen

beste R Kemperman, lezen is ook een kunst hè

Ik citeerde de ts (zie de kommaatjes) en gaf alleen maar aan dat ik adviseer af te haken wanneer al die gegevens al nodig zouden zijn alleen om een prijs te weten, 9 van de 10 keer klopt er dan al iets niet!

Een uitzondering daarop lijken trouwens autoverzekeringen, die willen vaak kost wat kost eerst al je info voor ze een prijs afgeven.

Een vreemde ontwikkeling lijkt mij want zo geven ze je voor het eerste jaar een scherpe prijs maar passen daarna de voorwaarden aan maar dat laatste was terzijde en ook niet on topic.

audb
door audb - Dec 9, 2016 om 17:33
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Iets bestellen en daarna toch niet willen?

Zolang er geen betalings opdracht is geweest is er niets aan de hand.

Pas als u uw bankrekening nummer in geeft en een betalings opdracht geeft dan kunnen ze wel eisen dat u de kaartjes afneemt eerder niet.

In tegenstelling tot een stenen winkel mag u gewoon iets in een "winkelmantje" of bestellijst zetten zonder aankoop verplichting.

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 17:54
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ja dat dacht ik dus ook helaas zijn er zulke bedrijven die het op een oneerlijke manier doen heb inmiddels als een hoop gedupeerde gesproken met dezelfde problemen met dit bedrijf

la
door latb - Dec 9, 2016 om 19:58
27 Antwoorden / 1 Vragen

Niets betalen.
Laat ze maar komen stel oplichters.
Veel succes,
latb

li
door lin86 Dec 9, 2016 om 19:59
2 Antwoorden / 2 Vragen

Nee doe ik sowieso niet bedankt :)

ro
door ronny530 - Dec 11, 2016 om 10:29
2786 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb ook even op Tickets4u gekeken en lukraak een concert aangeklikt en daarna op bestellen, in het winkelwagentje werd te bestelling toegevoegd maar er verscheen ook een pop up pagina met bestellen of verder winkelen. Ik heb de pop up weggeklikt en daarmee de procedure onderbroken dus ook geen gegevens achter gelaten. Edoch in het winkelwagentje bleef de bestelling staan en die kon ik pas leeg maken door het aantal kaarten middels een "-" op nul te zetten. Vraagsteller moet in het bestelproces wel veel verder zijn gegaan dan ik want anders zijn naam, adres en woonplaats niet bekend.

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 11:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ze vielen blijkbaar een beetje duur uit.:-))

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 11:49
2 Antwoorden / 2 Vragen

Wat een bemoeials hier zeg niks beters te doen ofzo mensen weten het altijd toch altijd beter!!!

tijger1
door tijger1 - Dec 11, 2016 om 11:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lin86

U stelde toch een vraag? Of bent u net als Brecht, wel een vraag stellen, maar niet het antwoord willen horen?:-))

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 12:12
2 Antwoorden / 2 Vragen

Jawel hoor maar jullie geven geen antwoorden alleen maar beetje bijdehand lopen doen heb ik niks aan dan beter gewoon je opmerkingen voor jezelf houden

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het antwoord is dat u het gewoon fout gedaan hebt en dus kasrten besteld hebt.

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 13:13
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ben benieuwd of je nog zo bijdehand bent als ik voor je sta jeetje jij hebt echt totaal geen kennis je weet nergens van ga lekker je bezig houden met je eigen dingetjes gaat vast beter dan zulke domme opmerkingen plaatsen kansloos ben je!!

Cookies
door Cookies Dec 11, 2016 om 13:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@lin86: excuse me? @Tijger1 heeft op diverse gebieden juist heel veel kennis! Daarnaast is zij niet zo dom om bij een onbetrouwbaar ticketbureau een account aan te maken om alleen de prijs van een kaartje te bekijken. Daarnaast is zij ook niet zo dom om nog eens 8,15 uit te gaan geven voor een aangetekende brief naar een dergelijk bureautje.

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 14:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

€ 8,15 :-))

Cookies
door Cookies Dec 11, 2016 om 14:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat weet ik en dat staat er toch ook?;-))

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad grapjas.:-)) Overigens nog bedankt voor de complimenten.

marita5
door marita5 - Dec 11, 2016 om 12:42
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Lin86 ,

Wat èèn reactie , Ik heb een link geplaatst van consuwijzer , daar kunt u uw vraag ook stellen , maar hier reageert u niet op .
Of zegt u dan ook wat een bemoeials ? als u niet te horen krijgt wat u wilt horen .
De mensen van consuwijzer zullen het beter weten als u , vooral als u een flater heeft begaan .

DOOR LIN86 11 DEC. 2016 OM 11:49
ANTWOORDEN / VRAGEN

Wat een bemoeials hier zeg niks beters te doen ofzo mensen weten het altijd toch altijd beter!!!

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 13:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

Nee sorry ik dacht dat ik op je bericht al had gereageerd dit zijn dingen daar heb ik wat aan bedankt

Di
door Dikkers - Dec 11, 2016 om 12:55
7 Antwoorden / Vragen

Voor alle Nederlanders die aankopen doen via internet neem een creditcard.

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 13:11
2 Antwoorden / 2 Vragen

En wat gebeurd er dan?

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2016 om 13:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan wordt het bedrag van je creditcard rekening afgeschreven.

aurora1
door aurora1 - Dec 11, 2016 om 14:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U had gewoon besteld maar kreeg daar spijt van. Immers de prijzen van de tickets staan op die website vermeld en je hoeft helemaal geen account aan te maken om prijzen te bekijken.
U probeert nu om ervan af te komen en zich eruit te draaien, en hoopt hier een antwoord te vinden waarmee dat zal lukken.
Nu u niet precies hoort wat u wilt horen wordt u bijdehand en brutaal.
Op zich is het natuurlijk niet slim om tickets via dat bedrijf te willen kopen. Naast dat de tickets er vele malen duurder zijn, er risico is dat je met eventueel geleverde tickets toch niet binnen komt, staan er zelfs kaarten te koop van voorstellingen die al lang uitverkocht zijn.
Succes met uw pogingen om hier onderuit te komen.

li
door lin86 Dec 11, 2016 om 15:56
2 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zal het nog een x uitleggen dan is het voor iedereen duidelijk een vriendin van me had dit gedaan om te kijken wat het ging kosten met service kosten erbij nogmaals zij is niet verder gegaan met betalen en akkoord nooit wat besteld en toch rekening gekregen.. En nogmaals er zijn meerde gedupeerde die precies hetzelfde hebben meegemaakt dus ik lul niet uit mijn nek, als mensen hier bijdehand gaan doen doe ik dat terug!! En heb hier de vraag gesteld om haar te helpen

costnix
door costnix - Dec 19, 2016 om 09:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij deze webstek wordt bestellen bestelen :-(

li
door lin86 Dec 19, 2016 om 09:32
2 Antwoorden / 2 Vragen

Idd we hebben meerdere gedupeerde gevonden en gaan er werk van maken

Cookies
door Cookies Dec 19, 2016 om 10:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er klopt niets van je verhaal. Om de prijzen te zien, hoef je helemaal geen persoonlijke gegevens in te vullen. Dus blijkbaar gewoon besteld. Dat er meer gedupeerden zijn, dat kan, want er zijn nog steeds mensen die denken dat zij bijdehand zijn, maar ondertussen bij allerlei vage webshops, ticketbureaus enz. blijven bestellen.