ti
door tiny daselaar-haan Jul 4, 2017 om 06:52
Winkels & webshops

Waarom krijg ik steeds aanmaningen van cambogia

heb in maart 2017 cambogia besteld,maar gelijk geanuleerd,heb ook nooit iets ontvangen,kreeg allen maar aanmaningen,mijn mam zei betaal die rekening,en wat blijkt heb ik nu deze morgen een mail waar in staat dat ik weer moet betalen,heb ze zo vaak een mailtje gestuurd zo vaak gebeld je krijg niemand aan de lijn,pffff ik weet niet meer wat te doen.

1396 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jul 4, 2017 om 08:29
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wat je niet ontvangen hebt, hoef je niet te betalen.
Je hoeft niets te doen,

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2017 om 09:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Verder gewoon helemaal negeren.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2017 om 10:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

ik weet niet meer wat te doen.
Niets!

hutch
door hutch - Jul 4, 2017 om 22:17
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dit soort malafide 'bedrijfjes' met criminele intenties, danken hun bestaan aan de angst van bepaalde personen.

Zoals reeds aangegeven: u heeft, zoals ik begrijp uit uw woorden, geen rechtsgeldige overeenkomst met dit malafide clubje.
En uiteraard nemen zij de telefoon niet op en reageren niet op klachten. Zij hebben een dagtaak aan de zeer vele klachten, welke inherent zijn aan dit soort clubjes. Buiten dat is het ook inherent aan dit soort malafide clubjes om überhaupt nergens op te reageren.

Absoluut niet betalen. Ook niet als u een dreigbrief krijgt van een één of ander obscuur incassobureautje. Een bonafide incassobureau zal nooit in zee gaan met dit soort malafide 'bedrijfjes'.

MV
door MV0606 - Aug 2, 2017 om 11:43
4 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Allemaal,

Ook ik ben zo stom geweest om hierin te trappen...
Gewoon even bellen met onderstaande gegevens, aangegeven dat je je pakket hebt geretourneerd :

Adres: Pakketdienst QLS - Bamendaweg 18, 3319GS, Dordrecht

Telefoon: +31 (0)78 647 55 90

Email: info@pakketdienstqls.nl

Dit is het adres waar wij onze pakketjes naartoe moeten terug sturen.
Nadat ik aangaf dat ik vanmiddag wel even langskwam in Dordrecht en in Oosterhout, vertelde mevrouw mij dat alle pakketjes van G.C. en Slimfruit gewoon worden vernietigd en hun alleen maar een mailtje naar Japan hoeven te sturen met de melding dat wij als klant onze pakket hebben geretourneerd.
Helaas word daar flink gebruik van gemaakt m.b.v. incasso bureau Billink.

Dus.... NIET BETALEN!!!!!

 



tijger1
door tijger1 Aug 2, 2017 om 11:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Derde keer.

sa
door sandy181 Dec 5, 2017 om 15:38
1 Antwoorden / Vragen

maar hoe loopt dit allemaal af? Blijven ze lastig vallen? Of stoppen ze er ook een keer mee? Word er moedeloos van

gerbera
door gerbera Dec 5, 2017 om 15:41
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Ze stoppen er vanzelf mee. Zullen nog wel dreigen met een deurwaarder maar ook die zal niet komen. Bij de rechter hebben ze geen poot om op te staan, dat weten ze zelf ook dus zover zal het nooit komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer