hg
door hglerum Sep 16, 2020 om 10:46
Winkels & webshops
willen jullie aandacht besteden aan de onderstaande klacht over UPS?

Willen jullie aandacht besteden aan de onderstaande klacht over UPS?

Gisteren, 15 september 2020, heb ik de hele dag gewacht op een aangekondigde bezorging (levering voor einde van de dag).

Om 18.15 zag ik in de traceerservice het bezorgbericht was veranderd in "vertraging: noodsituatie of extreme weersomstandigheden".

Vanochtend stond dit bericht er nog en heb ik contact met de klantenservice opgenomen.

De aardige medewerker aan de telefoon bevestigde alles wat ik al in de traceersevice kon lezen.

Zij wist niet meer dan dat en wist ook niet wie het ebricht in de traceerservice had aangepast.

Dat is blijkbaar niet een UPS-dienst.

Al met al UPS weet niet wat er gebeurt nadat er een pakket in een (UPS?) wagen ligt en wat er daarna gebeurt.

Ik moet gewoon maar geduld hebben en wachten tot de bezorger aan de deur staat en/of er weer een bericht veschijnt in de traceerservice.

Ik kan hier niets mee en baal er enorm van; het is de 3e keer dat me dit overkomt met UPS.

Als het kan zal ik UPS vermijden: onbetrouwbaar, onkundig en onbereikbaar!

Ik zie op internet dat het klacten regent over UPS.
Ik hoop dat jullie hier een item van kunnen maken en de directie van UPS een keer uitnodigd voor de camera.

Mvg. Hans Glerum

5910 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 16, 2020 om 11:20
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Deze vraag kunt u rechtstreeks aan Kassa stellen:
https://www.bnnvara.nl/kassa/over

chris74
door chris74 - Sep 16, 2020 om 11:21
564 Antwoorden / 44 Vragen

Als u vragen heeft voor de uitzending kassa@bnnvara.nl

Dit is namelijk het openbaar forum waar vrijwilligers vragen beantwoorden die hier gesteld worden.

ne
door neodutchio - Sep 16, 2020 om 11:32
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Kunt u mij 1 bezorgdienst noemen waar geen klachten over te vinden zijn? Bij elke bezorgdienst werken mensen en daar kan wel eens iets fout gaan. Een pakje kan beschadigd raken, de verzendlabel kan onleesbaar zijn geraakt, het kan in een verkeerde vrachtwagen terecht komen, enz, enz. Als er ergens een pickfout gemaakt is, dan komt het pakje vanzelf wel weer boven water. Als de barcode onleesbaar geworden is, dan is het een ander verhaal. Maar dan is er nog geen paniek, want u kunt gewoon contact opnemen met de afzender. Die is namelijk verantwoordelijk en die moet er voor zorgen dat u de zending krijgt.
U bent geen klant van UPS en bent dus ook geen partij.

Geen idee waardoor UPS ineens onbetrouwbaar zou zijn. Als een fout maken betekend onbetrouwbaar zijn, dan hoop ik niet dat u een betaalde baan hebt en ook wel eens een foutje maakt. Moet uw werkgever dan ook in de media op het matje komen? Onkundig? Omdat ze een foutje maken? Weet u wat de foutpercentage is bij de verschillende bezorgdiensten? Onder de 1%. Een percentage waar elk bedrijf jaloers op zou zijn. Maar met miljoenen pakjes die per dag bezorgd worden zijn de aantallen groter. Onbereikbaar? U hebt ze aan de telefoon gehad, zo onbereikbaar zijn ze dus niet. En dat terwijl u geen klant, danwel opdrachtgever bent van dat pakje. U hebt niets met ze te maken.

Een hoop geschreeuw, maar weinig inhoud. Neem gewoon contact op met de verzender en alles komt goed.

Uw naam komt niet veel voor in Nederland. Even googelen laat zien waar u werkt. En laat er over uw werkgever nu ook klachten te vinden zijn. Wanneer moet daar een uitzending over komen? Is de Hogeschool waar u werkt nu dan ook onbetrouwbaar? Enne, op Facebook gaf u aan dat u een profielfoto had geplaatst van een onbekende man, had u wel toestemming van die onbekende man? Anders bent u zelf dus ook onbetrouwbaar en onvakkundig.

justmeagain
door justmeagain Sep 17, 2020 om 00:52
623 Antwoorden / 8 Vragen

Zo, die zit! Wat een mooie, terechte reactie.

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2020 om 11:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar beginnen we dus niet aan. Op elke bezorgdienst is wel wat aan te merken.

rj
door rjw - Sep 16, 2020 om 20:27
3294 Antwoorden / 5 Vragen

De melding lijkt me prima. Duideljik, en to the point. Misschien is er wel iets met de chauffeur gebeurt en dan is het logisch dat de medewerker dat of niet weet/mag weten of het niet mag vertellen.

diumenge
door diumenge - Sep 16, 2020 om 20:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb er even over nagedacht Hans. En nee, we gaan er geen aandacht aan besteden.

mahadma
door mahadma Oct 25, 2020 om 16:56
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Zelfs nog even een diner gehad en besproken, maar blijft nee.

mi
door michaenmarianne - Oct 24, 2020 om 19:41
7 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb zeer slechte ervaring met ups. Ik heb een bestelling via internet geplaatst. Het bedrijf werkt met bezorgdienst ups. Ik kreeg een mail wanneer stond het pakketje zou worden afgeleverd. Een dag later kreeg ik tot mijn verbazing een mail dat het pakketje was afgeleverd en in ontvangst was genomen door Linda.

Ik ken geen Linda en het pakketje is niet bij mij afgeleverd. Uiteraard heb ik de bestelde artikelen wel vooraf betaald. Heb drie keer contact gehad met de klantenservice. Aardige mensen maar bottom line hebben ze helemaal niets ondernomen. Ook niet met mijn suggestie om de chauffeur nog een keer naar mijn adres te sturen zodat hij/zij kan zien dat hij/zij niet op het juiste adres is geweest. Het lijkt erop dat ik mijn pakket en aankoopbedrag dus kwijt ben. Kunnen jullie hier iets mee?

ne
door neodutchio Oct 24, 2020 om 22:02
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Nee, daar kunnen wij niets mee. En de oplossing voor u is al vaker gegeven, zelfs al in dit topic. U moet contact opnemen met de verkoper. Deze is verantwoordelijk totdat u het bestelde in handen hebt. Zij hebben UPS ingehuurd en zij zijn daarmee opdrachtgever en kunnen een claim indienen.

Soms kan het toch zo makkelijk zijn.

mi
door michaenmarianne Oct 26, 2020 om 12:37
7 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry hoor. Ben niet zo handig in dit soort zaken als 70 plusser.

va
door vanlotjegetikt - Oct 25, 2020 om 17:00
809 Antwoorden / Vragen

Helaas is dit niet de enige klacht bij de vervoerders.
Als er helemaal niets is bezorg kunt u altijd de verzender hierop aanspreken.
Pakketjes zijn wel eens meer wat langer onderweg.