Willen jullie aandacht besteden aan de onderstaande klacht over UPS?
Gisteren, 15 september 2020, heb ik de hele dag gewacht op een aangekondigde bezorging (levering voor einde van de dag).
Om 18.15 zag ik in de traceerservice het bezorgbericht was veranderd in "vertraging: noodsituatie of extreme weersomstandigheden".
Vanochtend stond dit bericht er nog en heb ik contact met de klantenservice opgenomen.
De aardige medewerker aan de telefoon bevestigde alles wat ik al in de traceersevice kon lezen.
Zij wist niet meer dan dat en wist ook niet wie het ebricht in de traceerservice had aangepast.
Dat is blijkbaar niet een UPS-dienst.
Al met al UPS weet niet wat er gebeurt nadat er een pakket in een (UPS?) wagen ligt en wat er daarna gebeurt.
Ik moet gewoon maar geduld hebben en wachten tot de bezorger aan de deur staat en/of er weer een bericht veschijnt in de traceerservice.
Ik kan hier niets mee en baal er enorm van; het is de 3e keer dat me dit overkomt met UPS.
Als het kan zal ik UPS vermijden: onbetrouwbaar, onkundig en onbereikbaar!
Ik zie op internet dat het klacten regent over UPS.
Ik hoop dat jullie hier een item van kunnen maken en de directie van UPS een keer uitnodigd voor de camera.
Mvg. Hans Glerum
Deze vraag kunt u rechtstreeks aan Kassa stellen:
https://www.bnnvara.nl/kassa/over
Als u vragen heeft voor de uitzending kassa@bnnvara.nl
Dit is namelijk het openbaar forum waar vrijwilligers vragen beantwoorden die hier gesteld worden.
Kunt u mij 1 bezorgdienst noemen waar geen klachten over te vinden zijn? Bij elke bezorgdienst werken mensen en daar kan wel eens iets fout gaan. Een pakje kan beschadigd raken, de verzendlabel kan onleesbaar zijn geraakt, het kan in een verkeerde vrachtwagen terecht komen, enz, enz. Als er ergens een pickfout gemaakt is, dan komt het pakje vanzelf wel weer boven water. Als de barcode onleesbaar geworden is, dan is het een ander verhaal. Maar dan is er nog geen paniek, want u kunt gewoon contact opnemen met de afzender. Die is namelijk verantwoordelijk en die moet er voor zorgen dat u de zending krijgt.
U bent geen klant van UPS en bent dus ook geen partij.
Geen idee waardoor UPS ineens onbetrouwbaar zou zijn. Als een fout maken betekend onbetrouwbaar zijn, dan hoop ik niet dat u een betaalde baan hebt en ook wel eens een foutje maakt. Moet uw werkgever dan ook in de media op het matje komen? Onkundig? Omdat ze een foutje maken? Weet u wat de foutpercentage is bij de verschillende bezorgdiensten? Onder de 1%. Een percentage waar elk bedrijf jaloers op zou zijn. Maar met miljoenen pakjes die per dag bezorgd worden zijn de aantallen groter. Onbereikbaar? U hebt ze aan de telefoon gehad, zo onbereikbaar zijn ze dus niet. En dat terwijl u geen klant, danwel opdrachtgever bent van dat pakje. U hebt niets met ze te maken.
Een hoop geschreeuw, maar weinig inhoud. Neem gewoon contact op met de verzender en alles komt goed.
Uw naam komt niet veel voor in Nederland. Even googelen laat zien waar u werkt. En laat er over uw werkgever nu ook klachten te vinden zijn. Wanneer moet daar een uitzending over komen? Is de Hogeschool waar u werkt nu dan ook onbetrouwbaar? Enne, op Facebook gaf u aan dat u een profielfoto had geplaatst van een onbekende man, had u wel toestemming van die onbekende man? Anders bent u zelf dus ook onbetrouwbaar en onvakkundig.
Zo, die zit! Wat een mooie, terechte reactie.
De melding lijkt me prima. Duideljik, en to the point. Misschien is er wel iets met de chauffeur gebeurt en dan is het logisch dat de medewerker dat of niet weet/mag weten of het niet mag vertellen.
Ik heb er even over nagedacht Hans. En nee, we gaan er geen aandacht aan besteden.
Zelfs nog even een diner gehad en besproken, maar blijft nee.
Ook ik heb zeer slechte ervaring met ups. Ik heb een bestelling via internet geplaatst. Het bedrijf werkt met bezorgdienst ups. Ik kreeg een mail wanneer stond het pakketje zou worden afgeleverd. Een dag later kreeg ik tot mijn verbazing een mail dat het pakketje was afgeleverd en in ontvangst was genomen door Linda.
Ik ken geen Linda en het pakketje is niet bij mij afgeleverd. Uiteraard heb ik de bestelde artikelen wel vooraf betaald. Heb drie keer contact gehad met de klantenservice. Aardige mensen maar bottom line hebben ze helemaal niets ondernomen. Ook niet met mijn suggestie om de chauffeur nog een keer naar mijn adres te sturen zodat hij/zij kan zien dat hij/zij niet op het juiste adres is geweest. Het lijkt erop dat ik mijn pakket en aankoopbedrag dus kwijt ben. Kunnen jullie hier iets mee?
Nee, daar kunnen wij niets mee. En de oplossing voor u is al vaker gegeven, zelfs al in dit topic. U moet contact opnemen met de verkoper. Deze is verantwoordelijk totdat u het bestelde in handen hebt. Zij hebben UPS ingehuurd en zij zijn daarmee opdrachtgever en kunnen een claim indienen.
Soms kan het toch zo makkelijk zijn.
Sorry hoor. Ben niet zo handig in dit soort zaken als 70 plusser.
Helaas is dit niet de enige klacht bij de vervoerders.
Als er helemaal niets is bezorg kunt u altijd de verzender hierop aanspreken.
Pakketjes zijn wel eens meer wat langer onderweg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer