Br
door Bram_Miek Nov 16, 2017 om 21:08
Winkels & webshops
Woonsquare

Mijn Klacht

Wij hebben bij woonsquare Amersfoort een 2 en 3 zits bruce bankstel gekocht.

Vervolgens gekozen voor art de luxe (sterker als leer volgens de verkoper ) .

Nu zit er al een sljjtlpek op de zitting waar het relax systeem zit ,

Bank is gelevert in maart 2017 dus nog geen half jaar oud .

Gemeld als klacht en inderdaad snel 2 jongens aan de deur die mij even vertelde dat het van buitenaf komt (nogal logisch ) en omdat wij een hondje hebben die altijd op een kleedje op de andere 2 zits bank ligt waar geen relax en geen beschadigen zijn ,kreeg hij de schuld.

Ik weet zeker dat de slijtage komt doordat je het relaxsysteem gebruikt en je kleren daarover heen gaat ,

Maar met dit beter als leer bekleding zou dat zeker niet binnen een half jaar moeten kunnen gebeuren.

Gewenste Oplossing

Ik ben zeer teleur gesteld over de houding en dat er geen oplossing geboden word .

Ik ben pas tevreden met een nieuwe bank (dan maar zonder relaxsysteem in echt leer of bank retour en geld terug .

P.s. wil je een klacht bij cbw garantie opgeven , of je dan eerst maar even 127,50 euro wil vooruit betalen en die ben je kwijt als je klacht ongegrond is .

Het word zo wel een hele dure bank die van slechte kwaliteid is!!!!!

Extra informatie

Koopovereenkomst nr 168204

  Oplossing van Woonsquare 11 september 2017 om 09:06

Op 7 augustus jl. heeft dhr. Verkooijen een melding gedaan over de bekleding van de bank. Naar aanleiding hiervan zijn er op 11 augustus jl. twee specialisten van Woonsquare langs geweest om de melding te beoordelen. Tijdens deze beoordeling is er geconstateerd dat de plekken zijn ontstaan door invloeden van buitenaf. Schade ontstaan door invloeden van buitenaf, vallen niet onder garantieaanspraak naar de leverancier. Er is een offerte opgesteld om herstel uit te voeren. Indien dhr. Verkooijen hier gebruik van zou willen maken verneemt Woonsquare dit graag.

Gaat u akkoord met de geboden oplossing?

Ja Nee

Uw mening over de oplossing...

 Feedback van miek en bram 12 september 2017 om 17:52

Wijzigen

Het is slijtage binnen een half jaar door kleding die langs de bekleding schuurd als je het relax systeem gebruikt . Advies verkoper was om art de luxe bekleding te nemen omdat dit sterker is als leer .

Ongelooflijk deze oplossing . Wij zitten op een kleedje op de bank omdat we bang zijn hem verder te beschadigen .

Kom eens met een echte oplossing die ons geen geld kost .

En de klacht staat op afgehandeld en dit is zeker niet het geval .

Wij gaan met dit probleem kassa aanspreken . Ook om te kijken of dit wel art de luxe is of gewoon skai wat wij vermoeden .

#woonsquare #woonsquareamersfoort

4227 6 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2017 om 21:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wij van het forum behandelen geen klachten.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom u hier al die correspondentie plaatst. Wat moeten we daarmee? Of liever: ik weet niet wat ik daarmee zou moeten doen.

gerbera
door gerbera - Nov 16, 2017 om 21:59
7386 Antwoorden / 14 Vragen

Voor contact met Kassa, klik onder op de pagina op contact. Vraag mij af wat de oorzaak van buitenaf dan wel moet zijn. Laat anders een "expert" van buitenaf de zaak eens bekijken.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2017 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is niets sterker dan echt leer. En wat mag dan art de luxe wel zijn? Volgens mij gewoon kunstleer.

ik zou maar direct een klacht indienen bij de geschillen commissie.

Woonsquare heeft een beetje het niveau van Seats & Sofa, dus bagger.

ik heb twee leren stoelen, de een ca 12 jaar oud, mankeert niets aan, de ander is van ca. 1984 begint nu wat slijtage te vertonen op de stiksels, dus wat aan u verkocht is, is rotzooi.

ne
door neodutchio - Nov 16, 2017 om 22:10
5182 Antwoorden / 12 Vragen

Kassa is een televisieprogramma, geen consumenten helpdesk. Het maakt dus geen indruk bij de verkoper om dat te vermelden. Een nieuwe bank, annuleren en uw geld terug heeft u (nog) geen recht op. Als het probleem binnen de 6 maanden is zal de verkoper moeten bewijzen dat het uw schuld is. Natuurlijk is het schade door buitenaf, maar de verkoper zou moeten aantonen dat u er te hardhandig mee om bent gegaan. Bent u al buiten de 6 maanden dan moet u aantonen dat het een materiaalfout is. Volgens de wet kan je in dat geval een nieuwe bank eisen, tenzij repareren voordeliger is. Een nieuwe hoes om te zitting is het hoogs haalbare en zou dan moeten gebeuren.
Aangezien u niet durft te investeren bij het CBW, wat een simpele vervolgstap is, komt bij mij de vraag of u wel zeker bent dat het niet door uw eigen toedoen komt.

Topantwoord

panter22
door panter22 - Nov 17, 2017 om 09:20
6599 Antwoorden / Vragen

Zitten er knopen op de zakken van je broek?
De slijtage zit alleen op die plek.

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 17, 2017 om 09:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als u €127,50 een hoge investering vindt dan vermoed ik dat het een heel goedkoop bankstel was. Als u zeker bent van uw gelijk krijgt u dit geld gewoon terug.