Woonsquare
Wij van het forum behandelen geen klachten.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom u hier al die correspondentie plaatst. Wat moeten we daarmee? Of liever: ik weet niet wat ik daarmee zou moeten doen.
Voor contact met Kassa, klik onder op de pagina op contact. Vraag mij af wat de oorzaak van buitenaf dan wel moet zijn. Laat anders een "expert" van buitenaf de zaak eens bekijken.
Er is niets sterker dan echt leer. En wat mag dan art de luxe wel zijn? Volgens mij gewoon kunstleer.
ik zou maar direct een klacht indienen bij de geschillen commissie.
Woonsquare heeft een beetje het niveau van Seats & Sofa, dus bagger.
ik heb twee leren stoelen, de een ca 12 jaar oud, mankeert niets aan, de ander is van ca. 1984 begint nu wat slijtage te vertonen op de stiksels, dus wat aan u verkocht is, is rotzooi.
Kassa is een televisieprogramma, geen consumenten helpdesk. Het maakt dus geen indruk bij de verkoper om dat te vermelden. Een nieuwe bank, annuleren en uw geld terug heeft u (nog) geen recht op. Als het probleem binnen de 6 maanden is zal de verkoper moeten bewijzen dat het uw schuld is. Natuurlijk is het schade door buitenaf, maar de verkoper zou moeten aantonen dat u er te hardhandig mee om bent gegaan. Bent u al buiten de 6 maanden dan moet u aantonen dat het een materiaalfout is. Volgens de wet kan je in dat geval een nieuwe bank eisen, tenzij repareren voordeliger is. Een nieuwe hoes om te zitting is het hoogs haalbare en zou dan moeten gebeuren.
Aangezien u niet durft te investeren bij het CBW, wat een simpele vervolgstap is, komt bij mij de vraag of u wel zeker bent dat het niet door uw eigen toedoen komt.
Topantwoord
Als u €127,50 een hoge investering vindt dan vermoed ik dat het een heel goedkoop bankstel was. Als u zeker bent van uw gelijk krijgt u dit geld gewoon terug.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerZou graag in jullie programma
Geachte heer/mevr.
Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reage
...
Lees meer
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer