Aanschaf nieuwe bank
Goede dag we kregen gisteravond een reclame blaadje van woon square binnen en ze hebben een actie €350,00 voor uw oudebank terug op vertoon van een foto en daar krijg je ook nog een fiets bij. Dacht vandaag dan gaan we eens kijken voir een nieuwe bank bjj woon square in heerlen. En daar stond een mooie hoekbank €1499,00 maar alleen deze week voor maar €799,00.
wij hadden er even een verkoper bij geroepen om te vragen hoe het in zijn werk ging op vertoon van een foto van onze oude bank zei de verkopen gelijk dst we recht hadden op de korting van€ 350,00.
Maar na een paar mituten met de verkoper te hebben gepraat zei hij tegen ons dat de bank ons €1150,00 ging kosten maar dat is niet de juiste prijs zei ik en toen zei hij ja dan kan ik u de bank voor €900,00 verkopen maar dan wel zonder fiets ik wist even niet wat ik moest.
mogen zei de prijs zomaar aan passen terwijl zij deze actie hebben? Want €799,00 - €350,00 = € 449,00 euro.
wat kan ik hier het beste aan doen?
Ik hoop dat u mij hier verder mee kunt helpen.
in afwachting van uw reactie.
M.V.G
Dhr.A.Saccardo
Om deze folder gaat het. KLIK
Wat ik vrees dat hier speelt is dat deze bank wordt aangeboden met de stofcategorie 1. Het zou wel eens kunnen zijn dat de bank in de toonzaal een andere stofcategorie had. Heeft u dat gecontroleerd? Heeft de verkoper het daar over gehad?
Als dit wel stofcategorie 1 was dan heeft u het recht om maar €449,- te betalen voor de hoekbank en ook nog de fiets erbij.
Hallo annerino,
Categorie: Auto & Vervoer - aanschaf?
Maar dat terzijde.
Wat dacht je nou zelf?
Bank van 1499 voor 799
Dan nog 'inruilkorting' voor je oude bank, maakt 449 en dan ook nog een fiets.
Voor niets gaar de zon op.
Acties gaan nooit samen.
Zou wel leuk zijn natuurlijk: je betaalt 449 voor een mooie hoekbank, krijgt er een fiets bij en ze nemen je oude bank in.
Maar goed: er staat inderdaad in de folder: van ... voor .... en zelfs op deze actieprijs krijgt u nog de hoogste inruilkorting EN: met gratis fiets.
Dus .... terug naar de winkel. Manager erbij. Folder onder de neus duwen en ze even voor rekenen dat je de bank dus voor 449 wilt hebben én een fiets erbij.
Helaas geef ik je weinig kans. Ze zijn niet verplicht om je iets te verkopen.
Wellicht iets om naar de Reclame Code Commissie in te sturen?
Suc6
Omdat dit aanbod een termijn inhoudt en het aanbod u per folder al heeft bereikt, kan het niet worden herroepen. U heeft dus het recht en de verkoper de plicht om de overeenkomst na te komen.
Maar dan is er nog wel de kwestie van de stofcategorie.
De stof categorie van de afbeelding in de folder is 1 en zo staat hij ook in
De winkel maar toch vragen ze er meer voor terwijl ze de zelfde stof categorie hebben
Het vervelende is dat de stofcategorie vaak niet in de folder wordt getoond. In de folder wordt doorgaans de duurste stofcategorie getoond en dan staat er in kleine lettertjes bij dat het geldt voor stofcategorie 1.
Daar worden verschillende bezoekers van woonsquare (onaangenaam) door verrast als ze daar langsgaan.
Vertelt u eens, wat was de reden volgens de verkoper dat de bank niet voor 799 euro kon worden verkocht? Nog even afgezien van de inruil en de fiets.
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Dit bedrijf is van de wereldberoemde familie Poppeliers waar nog meer bedrijven van zijn die op deze en anderen veel voorkomen.
Klachten zijn er om niet opgelost te worden.
Denk dat, als annerino alles alsnog voor elkaar krijgt, dus en de korting en de fiets over een paar maanden een nieuw topic kan worden geopend: "half jaar geleden bankstel gekocht bij Woon Square" en de stof is of al versleten, of krijgt veel kreukels e.a. problemen. Want dit moet wel 'bagger' zijn met de fikse korting en de fiets (tenzij Woon Square alle aangeboden fietsen in de Postcode Loterij gewonnen heeft). Maar daar lijken ze niet op. ;-). Dit soort koopjes eindigt meestal in een kleine nachtmerrie. Maar ja, men verliest 'maar' €500,00, toch?
In de folder staat duidelijk boven aan stof categorie 1 en het is precies de zelfde kleur en stof als in de winkel.
En de verkoper beweert dat zei er een andere stof op hebben liggen in de winkel en
Dat is absoluut niet zo.(van daar dat ik dit best gek vindt)
[quote=annerino schreef op dinsdag 15 jul 2014, 19:09]In de folder staat duidelijk boven aan stof categorie 1 en het is precies de zelfde kleur en stof als in de winkel.
En de verkoper beweert dat zei er een andere stof op hebben liggen in de winkel en
Dat is absoluut niet zo.(van daar dat ik dit best gek vindt)
Aha, daar hebben we het al. Het gaat dus inderdaad over de stofcategorie.
Die discussie gaat u toch niet winnen van Woonsquare. Kom gewoon nooit meer in die flutshop. De garantieafhandeling is ook waardeloos.
Ik vind deze vorm van reclame ook uitermate dubieus en misselijkmakend. Maar je doet er niet veel aan. Ze lokken mensen naar de winkel en dan komt de aap uit de stofmouw, categorie: WAARDELOOS!
Ik denk dat je gewoon niets kunt doen. Als je gaat rekenen dan snap je dat het niet zo kan zijn dat die bank verkocht gaat worden voor ruim de helft van de prijs.
En ook nog eens een gratis fiets + geld terug voor de oude bank.
Dit is gewoon een heel slecht lokkertje. Daarbij , een gratis fiets, daar moet je je ook niet teveel van voorstellen.
Als het te mooi is om waar te zijn dan is dit meestal ook zo.
Ekiem
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer