ju
door julion Jul 7, 2004 om 22:45
Auto & vervoer

Al 26 maal binnen elf maanden problemen met de scooter

Sinds 28 juli 2003 ben ik in bezit van een Peugeot Elystar.
Binnen 11 maanden ben ik al zesentwintig keer terug naar de bromfietszaak geweest voor o.a.:
een nieuw dashboard, een nieuw zadel, diverse storingsmeldingen, 2 nieuwe accu's, remverdeler defect, kapotte remkabel, lekkende remdruk modulle, een nieuwe computer, diverse loslatende schroeven en bouten.

Binnen anderhalve week ben ik al vier maal met een storing terug moeten gaan.
Vandaag kreeg ik hem weer terug en na 5 km rijden knipperde alweer de storings lampje. Dus morgen kan ik alweer terug gaan.

De monteurs proberen, zo goed als het kan, de storingen op te lossen. Maar ieder keer komt er weer iets nieuws erbij.

Ik ben ten einde raad.

601 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 7, 2004 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag julion,

Zoals ik het lees heb je een maandagmorgen exemplaar gekocht, Dat wordt nooit meer wat. Probeer de bromfiets in te ruilen voor een andere nieuwe bromfiets (maar dan wel van een goed merk). Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 13, 2004 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ook ik heb sinds april 2004 een Elystar, zo veel problemen als jij heb ik niet. Mijn probleem is alleen dat als na 500 meter de choke eraf is hij niet meer vooruit te branden is, als hij dan eenmaal warm is en je geef gas maakt hij wel veel toeren maar komt maar langzaam op gang. Ook vele malen naar de dealer geweest en hij is zelf 3 weken bij de importeur geweest, zonder verbetering.

Als je bij Google Elystar in typ kom je ook een forem over de elystar tegen, ff zoeken tussen de vele links. Wellicht dat daar nog meer info staat.

Suc6, Ad

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel vreemd, Peugeot staat normaal voor betrouwbaarheid onder de scooters. Eigenlijk zouden ze uw scooter moeten vervangen, want qua reparaties, energie, alternatieven en manuren, is het toch goedkoper om hem te laten inruilen. Mischien dat uw dealer hiermee akkoord kan gaan, want als een scooter eenaaml veel problemen geeft in begin dan is het einde zoek. En ik weet waar ik over praat.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit oudemaandagmorgen exemplaar is al lang op de schroothoop beland. Bedrading is oud.

Vladja