es
door esther76 Dec 29, 2004 om 12:03
Auto & vervoer

Anwb of route mobiel?

Ik heb sinds kort een auto en ben nu aan het kijken wat betr zou zijn, de anwb of route mobiel. Volgens de site kun je bij route mobiel al voor 50 euro gedekt zijn voor heel Nederland en voor 75 voor binnen- en buitenland, iets wat de anwb niet heeft. Als je de site leest lijkt het allemaal wel erg geweldig. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met route mobiel en of het allemaal echt zo goed gaat.

538 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 29, 2004 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag esther76,

Ik heb mijn lidmaatschap bij route mobiel al weer opgezegd per volgende vervaldatum. Een keer pech gehad bij Apeldoorn. Na ongeveer 1 uur bleek dat ik niet kon worden geholpen. Wegslepen dus. Schiet ook niet op. Tweede keer op de rondweg van Rotterdam, 45 minuten gewacht, onvriendelijke monteur, weigerde me eerst te helpen omdat ik zogenaamd niet in de administratie voorkwam. Ben nu weer lid van de ANWB, had nooit moeten veranderen, maar dat weet je pas achteraf. Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2004 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Esther. Het tarief van € 50.00 per jaar geldt voor auto's jonger dan 12 jaar. Indien een auto ouder is dan 12 jaar betaal je bij Routemobiel € 75.00. Ook zijn er regelmatig postings dat bij pech onderweg er vaak een sleepauto wordt gestuurd die je naar een willekeurige garage sleept waar het defect mogelijk kan worden hersteld. De Wegenwacht stuurt altijd een vakbekwame monteur die het defect ter plaatste repareert. Als dit niet binnen c.a. 30 minuten mogelijk is wordt de auto alsnog naar een garage van jouw keuze gesleept waar het defect kan worden hersteld. Verder moet je de topics er maar eens op nalezen. Vul bovenin bij zoeken op 'routemobiel' en klik op ZOEK. Je moet zelf maar beoordelen of het verschil tussen die twee de moeite waard is. Succes - E.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kleine aanvulling, de info staat in het onderdeel forums

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=25466&frm=28769

ve
door verwijderd - Dec 29, 2004 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je poezebeest :-)

ve
door verwijderd - Jan 14, 2005 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

het beste is je auto naar een bosch car servise bedrijf te brengen en hier een grote beurt uit laten voeren.

dan krijg je gratis een jaar europassistans

hierbij komen ze ook binnen een half uur in heel europa en zelfs bij je voor de deur.

veel beter dus !!!

ve
door verwijderd - Mar 19, 2005 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste noise

Zoals je mischien niet weet is dat route mobiel euro assistance is. Ze draaien onder de zelfde vleugels. Dus als je een nare ervaring hebt met route mobiel (inverband met komst berger) dan is de ervaring het zelfde met euro assistance. Als je ze belt komt er ook een berger die je naar de dichts bij zijnde garage sleept dus ja waar kies je voor.

Ik zelf ben mooi bij de anwb gebleven. Het blijkt toch altijd weer dat de reparatie kans bij de anwb groter is en geef zelf toe. niks rijd zo lekker als je eigen auto.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2005 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds een half jaar zakelijk met 2 wagens bij Routemobiel aangesloten éénmaal een storing en deze werd korrekt binnen half uur opgelost, je verwacht een gewone bestelwagen maar er komt een takelwagen van een bedrijf bij je uit de buurt.