jeroen65940
door jeroen65940 Jul 1, 2013 om 11:09
Auto & vervoer

Auto schoonmaken

Hey ik heb een vraag.

Ik heb een auto gekocht zeer goed koop (klein budget).

Maar nu zitten te wat vlekken in de bekleding en er hangt een rook lucht of er iemand jaren sigaren heeft zitten roken.
Nu probeer ik de vlekken er uit te halen maar dit lukt niet echt.
En die sigaar lucht is er ook heel moeilijk uit te krijgen heeft er iemand simpele en goed kopen tips.

Al vast bedankt.

898 8 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2013 om 11:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Die vraag over rooklucht heb je toch al eerder gesteld?

KLIK

Over vlekken in bekleding is ook al eerder een vraag gesteld

KLIK

jeroen65940
door jeroen65940 - Jul 1, 2013 om 11:21
3 Antwoorden / 10 Vragen

Die rook lucht klopt ja maar het me nog niet gelukt dus van daar

mi
door miepje58 - Jul 1, 2013 om 12:21
208 Antwoorden / 6 Vragen

Die rooklucht zit in de stoelbekleding? Ik heb heel goede ervaringen met Ambipur Wasdraadfris. Spuitflacon; alles goed natspuiten, laten drogen!

ew
door ew - Jul 1, 2013 om 12:57
116 Antwoorden / 12 Vragen

Kijkt u eens bij de producten van HG. Misschien niet heel goedkoop maar wel heel goed..

tenormin
door tenormin - Jul 1, 2013 om 15:46
16836 Antwoorden / 108 Vragen

jeroen, als het je nog steeds niet is gelukt, en gezien de verwijzing van zoekster dat je de vraag hier eerder hebt gesteld en daar al veel antwoorden hebt gehad, kan ik je alleen maar aanraden om het echt door een prof te laten doen. Geef toe, kost je ca. €60,00 maar je denkt na de behandeling echt in een "nieuwe auto" te rijden. Ze komen langs bij je thuis, op je werk of waar je maar wilt. Zijn in (bijna) heel Nederland, je hoeft alleen je postcode maar in te voeren. HIER. Is echt het proberen waard. Ik weet dat reclame maken hier niet mag, dus hoop dat de redactie dit door de vingers ziet. Cross my fingers dat ik geen standje krijg.

door 14peter - Jul 1, 2013 om 15:53
567 Antwoorden / 2 Vragen

Nou rookte ik vroeger nogal veel, zodoende vond ik het ook zinloos me hiermee bezig te houden en heb ik het nooit geprobeerd. Maar ik herinner me ooit de tip te hebben gekregen om een nacht lang een bakje/schoteltje met spiritus in de auto te laten staan. Schijnt dat de stank daar dan intrekt ofzo.

Kost niet veel, dus altijd het proberen waard...