tv
door tvellenga Feb 25, 2018 om 16:31
Auto & vervoer

Auto verhuur via Vueling en betaal nogmaals bij afhalen aan de Avis balie

Ik boek een vlucht Barcelona ..Dusseldorf en boek gelijk een auto,die ook afgerekend wordt via mijn credit card,Melden bij de Avis balie en daar moet ik nogmaals de huur afrekenen,als ik mederwerker daar over aanspreek zegt deze dat de huur verrekend wordt na inleveren auto.
Zijn de de nieuwste trucs bij lowbudget maatschappijen, te gek voor woorden

1156 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2018 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, weten we ook weer.

tenormin
door tenormin - Feb 25, 2018 om 16:45
16935 Antwoorden / 108 Vragen

Dank u voor de mededeling en... goede reis.

diumenge
door diumenge - Feb 25, 2018 om 16:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Low budget, low service.

sy
door sylvia_71 - Feb 25, 2018 om 16:49
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat je de algemene voorwaarden ook hebt doorgenomen. Dan had je dit kunnen weten. Inderdaad, te gek voor woorden je bericht.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2018 om 01:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké, en nu?

Gr
door Grunn1 - Feb 26, 2018 om 09:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dit zijn geen nieuwe trucs en Avis is geen lowbudget verhuur bedrijf die u een poot wil uit trekken. Avis is een wereld wijde auto verhuur bedrijf.
Lees de algemene voorwaarden en u zult zien dat bij ontvangst van de auto het huur bedrag wordt gereserveerd (heel wat anders dan betaald) op uw creditcard als borg. Zodra u de auto weer netjes en heel inlevert wordt deze reservering weer vrijgegeven en hoeft u niets te betalen.
Het is ook te gek voor woorden dat men niet de moeite neemt om de algemene voorwaarden door te lezen. Het zou verboden moeten worden.

tv
door tvellenga Feb 26, 2018 om 10:38
6 Antwoorden / 2 Vragen

Nee er is wel degelijk afgeschreven en niet gereserveerd dus wel twee keer betaald moet 14 dagen wachten en kan dan pas reclameren als het niet is terug geboekt

Gr
door Grunn1 Feb 26, 2018 om 12:39
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ach dan zal het een foutje zijn maar om nou gelijk beschuldigingen te uiten van nieuwe trucs gaat wel erg ver.

ne
door neodutchio - Feb 26, 2018 om 11:07
5249 Antwoorden / 12 Vragen

Is het van uw creditcard afgeschreven, of is er via een andere manier betaald? Met een creditcard wordt een borg gereserveerd voor het geval dat er schade is gereden of niet getankt is. Als u via een andere manier, of met een zogeheten debitcard aan komt zetten wordt inderdaad het hele bedrag afgeboekt. Dit aangezien op bankpasjes en debitcards geen reserveringen gedaan kunnen worden.

tv
door tvellenga - Feb 26, 2018 om 11:41
6 Antwoorden / 2 Vragen

nee is afgeschreven van creditcard dus nu afwachten