th
door theodorusme Jan 8, 2007 om 16:57
Auto & vervoer

Cruise Control

Ik heb onlangs een gebruikte Cruise Control van het merk SCS Frigette gekregen en wil die in een Mazda 323F (laten) inbouwen. Weet iemend waar ik aan een inbouwschema kan komen?

Alvast bedankt,

2051 9 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 8, 2007 om 21:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Theodorusme,

indien u hier geen antwoord krijgt, kunt u ook nog uw probleem op de volgende site zetten. Daar zitten veel automonteurs op.... Eerst aanmelden, dan naar 'particulieren' en vervolgens onder 'Mazda' uw vraag stellen.

http://www.problemcar.nl/

Gr. Hutch

th
door theodorusme - Jan 8, 2007 om 22:28
111 Antwoorden / 7 Vragen

Dag hutch,

bedankt voor de tip. Ik kende deze site nogniet. Ik mijn vraag er nu gesteld. Ben benieuwd. Groet, Theodorusme

sleutelaar
door sleutelaar - Jan 9, 2007 om 21:35
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Theodorusme

heel goed dat Hutch je vraag verwijst naar problemcar ,maar wil je er op wijzen dat het verstandig is om deze ook te plaatsen bij de renault

vermoedelijk hebben ze deze vaker ingebouwd en nu nog de goodwil van een Renauld monteur

veel succes

met vriendelijke groet van de sleutelaar

grindweg
door grindweg - Feb 18, 2007 om 09:33
2308 Antwoorden / 28 Vragen

vraag bij een auto materialen zaak brezan bv voor adres importeur en bel voor een schema. als hij maar van een oud type auto afkomt want anders is het vlij bij wire systeem en is het onbruikbaar.succes

sleutelaar
door sleutelaar - Mar 15, 2007 om 22:30
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo ik heb even voor je meegekeken  en de vraag staat met naam op de site particulieren van Mazda

Daar zal vragensteller wel blij mee zijn  want je komt zo maar niet aan de juiste documentatie

groet van de sleutelaar

gu
door guy1 - Mar 15, 2007 om 23:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb betreffende dokumentatie bij mij. Eventueel kan ik ze voor U inscannen en U doorsturen.

th
door theodorusme - Mar 15, 2007 om 23:36
111 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Guy1

ik zou het fantastisch vinden als je me deze info zou willen mailen. Mijn e-mailadres is theodorusme@live.nl

Met dank en groet, Theodorusme

gu
door guy1 - Mar 20, 2007 om 23:26
2 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry voor het laattijdig reageren.

Ik heb de handleiding niet ingescand, maar ze staat gewoon op de website van Frigette.

Hierbij de link :

http://www.scsfrigette.com/html/TechSupport/PDFTSupport/601-7562.pdf

th
door theodorusme - Mar 21, 2007 om 11:04
111 Antwoorden / 7 Vragen

Guy1

bedankt voor de info. Ik hoop dat het hiermee gaat lukken. Ikben gisteravond sinds enkele jaren weer eens geflitst met 90 op de teller waar 80 is toegestaan. Volgens mijn navigator reed ik 84. Balen.