il
door ilona11 Jul 16, 2004 om 11:58
Auto & vervoer

De Sleutel

Hallo.

Ik heb pas een auto gekocht waar maar 1 autosleutel bij zat.

De reserve sleutel zou ik bij kunnen maken vertelden de heren uit de garage uit Berlicum me.Wat ze niet vertelden was dat dat minimaal 300 euro zou gaan kosten.Ik weet het,een ongelooflijk hoog bedrag voor een sleutel.Nadat ik de garage heb opgebeld en mijn verhaal vertelde kreeg ik de wind van voren,immers zij waren niet verplicht een auto te verkopen met 2 sleutels.Nu ik heb zelf geregeld heb bij een andere dealer koste het me dus veel geld.Dat was de de service van AutoWorld Berlicum.Nu is mijn vraag kan dat zo maar?Natuurlijk had ik de auto moeten laten staan maar zij hadden geen autosleutel werd me verteld,en ik dacht dat je er zo 1 bij kon laten maken.Nogmaals kan dat zomaar??

Ps Zij wilden geen euro cent betalen aan de kosten die ik gemaakt heb.

Hallo

Nadat ik de Factuur gekregen had heb ik de garage weer opgebeld om in ieder geval een kleine schikking te doen.Omdat ik korting op de auto heb gekregen heb ik er geen recht op.Dat heb ik ook eerlijk verteld aan garage AutoWorld Berlicum.

Er werd mij ook niet gevraagd naar de hoogte van de Factuur die trouwens 335,72 Euro is.Wel werd er verteld dat het telefoon gesprek opgenomen is en er mij een claim opgelegd zou worden.ook werd mij gezegd dat ze onder dwang geen schikking zouden betalen.Ik vraag mij af welke dwang,omdat ik deze brief schrijf?Mag ik dan niet voor mijn rechten opkomen?Stel je voor dat je korting krijg op de auto maar er is een gladde autoband.Dan zou je dus een gedeelte van die korting gelijk weer terug kunnen geven als je een nieuwe band wilde.Dat is toch een heel ander verhaal??

Door allerlei (wat ik dreigementen vind) tegen mij te zeggen door de telefoon krijg ik dus geen krediet op mijn Factuur.Ik vind het een schande voor het automerk of de garage.

De epiloog is:KIJKWELKE NAAM ER OP HET BORD VAN DE GARAGE STAAT!!

Ook zoiets meegemaakt?Reageer dan.

Dank U.

1196 1 Rapporteer

ck
door ck - Mar 25, 2005 om 16:12
27 Antwoorden / 8 Vragen

is het een nieuwe auto?

ck