6l
door 6lien6 Apr 4, 2013 om 22:11
Auto & vervoer

Ervaring elektrische fiets met Boschmotor

Zijn er mensen die ervaring hebben met een elektrische fiets met Boschmotor n.l ondersteuning en geluid ?

765 2 Rapporteer

fr
door franciscab - May 8, 2013 om 19:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

In juni 2012 een nieuwe fiets gekocht met Bosch motor, In januari 2013 een nieuwe motor gekregen, omdat de oude het liet afweten. Nu in mei 2013 weer de motor stuk.

de motormuis
door de motormuis - Jun 14, 2013 om 17:04
598 Antwoorden / 13 Vragen

Op zich het beste soort aandrijving op een elektrische fiets. Maar het ligt ook aan het vermogen.
Tegenwoordig heb je motors en accus met een veel hoger vermogen als vroeger, hierdoor meer actieradius.
Bovenstaande reactie heeft vermoedelijk een pechgeval.