th
door thirza_1 Mar 25, 2007 om 22:00
Auto & vervoer

Ervaring met Union Unica?

Ik ben van plan een nieuwe fiets te kopen van het merk Union, type Unica.
Heeft iemand misschien ervaring met deze fiets? Kan iemand misschien iets meer vertellen over de kwaliteit van de fiets?

Bedankt en groeten,
Thirza

2059 3 Rapporteer

spleetoog
door spleetoog - Mar 26, 2007 om 16:13
130 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op kieskeurig.nl of vergelijk.nl

grindweg
door grindweg - Mar 26, 2007 om 20:38
2308 Antwoorden / 28 Vragen

het is een redelijke fiets maar niet geschikt om er elkedag bv kranten mee te bezorgen dan is hij te licht. en het is geen hitec fiets maar daar is de prijs ook naar

akw
door akw - Apr 11, 2007 om 11:31
46 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo,

Toevallig hebben wij zelf net 2 nieuwe fietsen (Gazelle) aangeschaft. En ook wij hebben vooraf veel rondgekeken en gevraagd. (ik geloof dat wij in totaal bij 14 winkels zijn geweest). Conclusie is dat als je een goede degelijke fiets wilt, je toch aangewezen bent op de bekendere merken zoals bijvoorbeeld Batavus, Gazelle of Sparta. De andere merken krijgen snel reparaties die je niet zo snel krijgt bij de betere merken. Wat ik je aanraad is om je goed te laten informeren bij de fietsenwinkels. Ook een merk fiets hoeft niet heel duur te zijn. Dat hangt natuurlijk af van je wensen. Shop ook goed bij de winkels naar kortingen en geef aan wat je maximaal wilt uitgeven aan een fiets. Zo hebben wij de fietsen kunnen kopen in Alphen aan den Rijn waar wij per fiets 15 procent korting kregen op de catalogus prijs. En met de reiskosten vanuit Den Haag waren we nog goedkoper uit dan de fietsen te kopen in Den Haag zelf. Van die besparing hebben we sloten kunnen kopen en een verzekering kunnen afsluiten.

(nog een tip; op sommige sites van de fietsenmerken kun je zelfs fietsen winnen! Altijd proberen!!)

Heel veel succes met je aankoop!

Groetjes,

Kristina