fr
door frooijen Jul 7, 2005 om 10:49
Auto & vervoer

Fietscomputer draadloos of niet?

Ik wil binnenkort een nieuwe fietscomputer kopen voor mijn mountainbike. Nu twijfel ik nog of ik een draadloze zal nemen. of toch liever eentje met draad. En welk merk is dan het beste? Cat-eye of toch een ander merk.

Bedankt alvast voor reacties

2023 4 Rapporteer

bussy02
door bussy02 - Jul 8, 2005 om 22:26
145 Antwoorden / 37 Vragen

Draadloos heeft als nadeel dat het behoorlijk storingsgevoelig is (magneet)

Cat-eye en sigma dat zal het moeten worden.

Succes

Paul

pavala
door pavala - Jul 9, 2005 om 10:49
8 Antwoorden / 0 Vragen

Idem als mijn voorganger: mijn ervaring met draadloos is ook de het
storingsgevoelig is, ik heb goede ervaringen met sigma met draad, ze
zijn ook op alle fietsen te monteren, dikke vork of niet, en ook door
een  consument die niet technisch is. Ik heb de sigma BC800. Er is
ook een sigma computer met een draad die extra dik is, voor eventueel
een atb, de sigma TARGA.

he
door henryverhage - Sep 27, 2005 om 11:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zelf draadloos Sigma op mijn mountainbike (i.v.m. verende voorvork) en heb geen storingen ervaren. Ook het bezwaar dat batterijen snel op zouden zijn doet zich bij mij niet voor.

os
door oscaroeds - Nov 3, 2005 om 12:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

hij voldoet mij prima.

ik heb een draadloze comp.

let wel op de afstand tussen de comp en de sensor.