ni
door nicolaas12 Mar 27, 2009 om 19:28
Auto & vervoer

Garantie

Wie is nu de gene die garantie moet verlenen!!!

Ik breng mijn auto naar mijn Mercedes dealer voor het taxeren van de steenslagschade aan mijn auto. Mijn dealer staat geregistreerd bij de FOCWA met de garantie bepalingen vier jaar op het gepleegde werk!  Nu heeft deze Dealer het is een bedrif met vele andere dealerbedrijven door het land een consortium opgericht en daar valt hun schadebedrijf ook onder, nu heeft dit bedrijf zich niet aangemeld als FOCWA specialist dus geen schriftelijke garantie van vier jaar (maar wel de duurste prijzen die ik gezien heb in mijn leven)!! Heb ik nu Garantie via mijn Mercedes Dealer waar ik mijn auto gebracht heb of via die van de Plaatwerkerij waar mijn dealer mijn auto heeft laten repareren??? Als ik nu een probleem heb met het werk dat geleverd is door de plaatwerkerij moet ik dan via mijn Mercedes dealer dit oplossen of via de dor de Merc.dealer ingezette plaatwerkerij????Is mijn dealer verantwoordelijk of de plaatwerkerij voor verkeerde of slechte werkzaamheden???

Met vriendelijke groet Rudof

253 1 Rapporteer

crise
door crise - Mar 27, 2009 om 23:42
33 Antwoorden / 0 Vragen

U hebt alleen met uw Mercedesdealer te maken. U hebt uw auto immers bij hen gebracht voor reparatie. Dat zij de opdracht uitbesteden aan een ander, daar hebt u niets mee te maken. Ik neem aan dat u gewoon bij uw dealer de rekening moest voldoen?! Als u problemen met de uitvoering van de reparatie hebt, moet u terug naar uw eigen dealer. Zij waren immers verantwoordelijk voor een goede reparatie van uw auto.