wo
door wouter schenk Jun 30, 2015 om 16:02
Auto & vervoer

Garantie op display Gazelle

Op onze elektrische gazelle fiets zit een display. De display blijkt echter niet waterdicht. Gazelle geeft 2 jaar garantie. Nieuw display kost ca 75,= montage van ca 50,=
Na 2 jaar en 6 maanden functioneert het display niet meer. "Vocht" is de constatering.
Reactie Gazelle: "we werken continue aan verbetering zo ook mbt de waterdichtheid van de display. Er is een nieuwe uitvoering". U heeft geen garantie meer, helaas.
Helaas weet de dealer nergens van. De dealer heeft wel uit coulance geen arbeidsloon berekend en biedt 20,= extra als we verder geen ruchtbaarheid geven aan dit probleem......
Dit is een ondeugdelijke product. Het hoofd van het Customer Service Center van Gazelle, antwoordt heel beleefd, maar gaat niet in op het probleem.
Koninklijke Gazelle.........

3880 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 16:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wouter schenk,

En wat is nu je vraag? ;-)

Altijd vervelend als er iets nét buiten de garantieperiode kapot gaat.
Aardige dealer dus.

wo
door wouter schenk - Jun 30, 2015 om 16:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Gazelle gaat uit van 'jarenlang' fietsplezier. Een display dat niet tegen vocht kan en na 2 jaar er mee op houdt, hoort er niet op. Of moeten we accepteren dat een rekening van 120,= all in the game is, bij een fiets van 1750,=