door wimpie1959 Apr 3, 2011 om 14:22
Auto & vervoer

Garmin nuvi 1240 navigatie

ik heb een vraag over een garmin nuvi 1240 navigatie.
heb op 4 augusus 2010 een navigatie gekocht bij halfords maar er blijkt dat er oude wegenkaarten in zitten die nooit opgewardeerd zijn, blijkt dat de nieuwe wegen rond om groningen er nog niet op staan (a7).
Deze wegen zijn al meer dat 2 jaar klaar.
Al 3 brieven naar garmin in houten gestuurd (op 5 oct ,19 januari en op 20 feb.)maar wordt niet op gereageerd.
postbusnummer 297 in houten van garmin is op eens opgeheven,heeft nu in eens geen postadres meer.
Wat moet ik nu nog doen om als nog mijn nieuw en goede kaarten op mijn garmin te krijgen!!!!!!
Ben nog niet van plan om nu al een nieuwe update kaart te kopen van € 69.00 euro.

alvast hartelijk dank voor uw antwoorden.

groet wimpie 1959

1491 4 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Apr 3, 2011 om 14:34
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U heeft het apparaat bij Halfords gekocht. Deze hoort m.i. u te helpen bij deze klacht.

A.V. garmin: hier

En wat zegt men bij de telefonische helpdesk van garmin?
klik hier

Het adres van Garmin Nederland b.v. is Bramenberg 9-3, 3755 BT Eemnes.
Bron

birdies
door birdies - Apr 3, 2011 om 14:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Al een account aangemaakt *klik* om te kijken of er niet een gratis update beschikbaar is?

quantas
door quantas - Apr 3, 2011 om 15:10
670 Antwoorden / 0 Vragen

Als het goed is zit er een code bij waar je je mee kunt registreren en zo de kaartupdate gratis krijgt.

wi
door wimpie1959 - Apr 5, 2011 om 20:31
12 Antwoorden / 15 Vragen

quantas, waar moet ik de code vinden zoals jij zegt waar ik mij me eregistreren kan.