Geen antwoord TomTom
Twee weken terug kreeg ik problemen met m'n TomTom Go, hij gaf de melding kaart niet gevonden. Meteen een mailtje gestuurd naar de service afdeling van TomTom, maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Telefonisch is de Serviceafdeling niet te bereiken, het enioge antwoord wat je krijgt is "al onze medewerkers zijn in gesprek, probeer het later nog eens". Ik heb dan oom spijt als haren op m'n hoofd dat ik een TomTom heb gekocht.
Ben ik de enige of zijn er meer met dezelfde ervaring?
Je zou het eens kunnen proberen via de zaak waar je de TomTom hebt
gekocht.Die hebben waarschijnlijk een ander telefoonnummer dat speciaal
voor verkooppunten is.Indien je rechtstreeks via hun site hebt gekocht
is dit natuurlijk niet van toepassing
Harry
Kijk maar een snaar mijn vraag over TomTom.... Ik heb hem uit nijd gewoon weggegeven. TomTom is niet te bereiken, een email wordt alleen automatisch beantwoord met een boel antwoorden, behalve op mijn vraag.. Als je als bedrijf veel verkoopt ( en dat schijnt zo te zijn ) kun je het met dezelfde ploeg mensen natuurlijk niet aan, en heb je gewoon geen personeel genoeg in huis. Ik begrijp dit wel, maar is niet de zorg van een client, die zijn geld bij die firma besteedt. Voor mij heeft het woord TOMTOM een nare bijsmaak gekregen.... Misschien krijg ik ooit nog eens een antwoord van TomTom, dan kan ik dat doorgeven aan degene aan wie ik de mijne geschonken heb.....
Sterkte met de jouwe... Karel J.Maaswinkel
eventueel kunt u kijken of het aan de kaart ligt is deze origineel is deze niet beschadigt(kleine kans) of is het de goeie software zijn er updates beschikbaar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer