ga
door gaafjes Aug 16, 2005 om 10:58
Auto & vervoer

Geen antwoord TomTom

Twee weken terug kreeg ik problemen met m'n TomTom Go, hij gaf de melding kaart niet gevonden. Meteen een mailtje gestuurd naar de service afdeling van TomTom, maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Telefonisch is de Serviceafdeling niet te bereiken, het enioge antwoord wat je krijgt is "al onze medewerkers zijn in gesprek, probeer het later nog eens". Ik heb dan oom spijt als haren op m'n hoofd dat ik een TomTom heb gekocht.

Ben ik de enige of zijn er meer met dezelfde ervaring?

430 3 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 16, 2005 om 12:44
463 Antwoorden / 14 Vragen

Je zou het eens kunnen proberen via de zaak waar je de TomTom hebt
gekocht.Die hebben waarschijnlijk een ander telefoonnummer dat speciaal
voor verkooppunten is.Indien je rechtstreeks via hun site hebt gekocht
is dit natuurlijk niet van toepassing

Harry

ma
door maaswinkel - Aug 22, 2005 om 16:42
3 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk maar een snaar mijn vraag over TomTom.... Ik heb hem uit nijd gewoon weggegeven. TomTom is niet te bereiken, een email wordt alleen automatisch beantwoord met een boel antwoorden, behalve op mijn vraag.. Als je als bedrijf veel verkoopt ( en dat schijnt zo te zijn ) kun je het met dezelfde ploeg mensen natuurlijk niet aan, en heb je gewoon geen personeel genoeg in huis. Ik begrijp dit wel, maar is niet de zorg van een client, die zijn geld bij die firma besteedt. Voor mij heeft het woord TOMTOM een nare bijsmaak gekregen.... Misschien krijg ik ooit nog eens een antwoord van TomTom, dan kan ik dat doorgeven aan degene aan wie ik de mijne geschonken heb.....

Sterkte met de jouwe... Karel J.Maaswinkel

do
door dolcevita_1 - Oct 30, 2005 om 21:00
6 Antwoorden / 0 Vragen

eventueel kunt u kijken of het aan de kaart ligt is deze origineel is deze niet beschadigt(kleine kans) of is het de goeie software zijn er updates beschikbaar.