de eelco
door de eelco Aug 6, 2015 om 12:05
Auto & vervoer

Hoe moet je een scooter van je naam afhalen na vernietiging zonder vrijwaardingsbewijs

een kennis van me heeft zijn scooter laten vernietigen bij een oudijzer boer maar heeft de kentekenplaat nog maar helaas geen kentekenpapieren meer.
nu wild hij de scooter van zijn naam ivm vernietiging.
hoe moet hij nu aan het werk????.
moet hij eerst de kentekenpapieren aanvragen en daarna bij het postkantoor aangeven dat de scooter is vernietigd of zoals iemand tegen me zei de kenteken gewoon opstruren naar het rdw met een begeleidende brief dat de scooter is vernietigd en dat de scooter van zijn naam moet.
wie o wie heeft er een suggestie

10622 3 Rapporteer

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 6, 2015 om 12:25
423 Antwoorden / 4 Vragen

Het slimst om te doen?
Contact opnemen met de RDW.
Zij zijn de enige die je de juiste informatie kunnen geven

de eelco
door de eelco - Aug 6, 2015 om 12:47
607 Antwoorden / 92 Vragen

zojuist met veel pijn en moeite contact gehad met het rdw en weet wat er moet gebeuren....
een copie van zijn paspoort en een begeleidende brief dat de kenteken uit de regristratie moet.

de eelco
door de eelco - Aug 6, 2015 om 12:47
607 Antwoorden / 92 Vragen

in ieder geval hartelijke dank voor de moeite