Is dit normaal?
Gebreken aan RAPfiets:
• Kale band vorige zomer de fiets was pas 3 maanden oud!
Ik moest met auto worden opgehaald!
• Daarna een spaak kapot
• Het licht doet het na het maken nog steeds niet!
• Na per ongeluk kapot stoten van de display, is er een ”nieuwe display” opgezet en nu krijg ik daar geregeld condensvorming onder?
• Na 30 km. zonder accu te hebben gefietst, wat ik niet wist maar wel voelde, heb ik over het contact gewreven en toe had ik wel stroom!
Maar dat is dus nu ook al voor de tweede maal. Dus de verbinding accu - contact loop ook niet zoals het zou moeten
• Het stuur heb ik in Friesland bij een fietsenmaker vast moeten laten zetten, want dat zakte steeds naar beneden, wat levensgevaarlijk is!
• Nu na 2 dagen fietsen springen er opeens 6 spaken, waardoor ik niet meer kon fietsen. Het gevolg was dat ik weer moest worden opgehaald!
Tot slot ben ik nog aangemaand voor een rekening die ik al lang betaald had en moest ik hierover bij u reclameren.
Dit noem ik geen service. De kennis waar ik mee fiets heeft haar elektrische fiets al een jaar langer en heeft er nog helemaal niets aan gehad. Die krijgt bij een servicebeurt een vervangende soortgelijke elektrische fiets mee.
Dat is pas service!!
Maar wat wilt u nu precies. Zou toch nog maar eens met de verkoper gaan praten. Na 3 maanden een versleten band, spaken die je om de oren vliegen en een diplay wat blijkbaar niet goed werkt je zou haast denken dat het hier om een heel slecht zelfbouwpakket is te doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer