jw
door jwesterdijk Nov 12, 2008 om 21:43
Auto & vervoer

Kan een openbaarobject zo lang disfunctioneren?

Beste meneer of mevrouw,

Ik maak sinds 3 jaar gebruik als fietser van de fietstunnel. Een tunnel die op het eerste gezicht goed functioneert, en regelmatig werd schoongehouden. Zoals het schoonmaken van al het glaswerk wat er aanwezig is. Jammer genoeg gaat er wel eens wat stuk, of het wordt vernield. Het waren dan de roltrappen die niet meer functioneren. Als fietser kan je dan gebruik maken van de lift. Helaas werd het steeds vaker dat ik de lift moet gebruiken als fietser. Doordat bromfietsers hier ook gebruik van maken stond ik vaak in de stank van dit vervoermiddel. Ik heb toen een E-mail geschreven, ik kreeg keurig netjes antwoord dat door vandalen het één en ander kapot was gemaakt.

Het E-mailadres waar op dit moment weinig respons op komt.

rijkswaterstaat_support@mailnj.custhelp.com

Op dit moment is het zo erg dat op de Zuidzijde niets meer functioneert. Geen roltrap en geen lift. Op de Noordzijde functioneert alleen de lift. Waarop ik mij afvraag voor hoelang nog? Ik heb regelmatig een E-mail gestuurd naar het desbetreffende adres. Hierop krijg ik generlei reactie meer. Het disfunctioneren van de roltrappen is al vanaf medio mei dit jaar, misschien nog wel eerder. Het niet meer functioneren van 4 roltrappen en 1 lift is sinds 3 weken. Het enige waarmee is gekomen is een brief waarop staat dat de roltrap op de Zuidzijde het niet doet en dat er een taxi rijdt om het half uur. Op dit bericht was niet te vermeld hoe laat de eerste taxi rijdt en hoe laat de laatste taxi vertrekt. Inmiddels is deze berichtgeving door die of gene verwijderd.

Mijn vraag: Waar kan ik deze klacht neerleggen? Mag een openbaar gebruikersobject zo disfunctioneren? Wie of wat kan hier wat aan doen?

367 1 Rapporteer

ne
door nessie45 - Nov 13, 2008 om 07:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de gemeente misschien? aangezien het over openbare ruimten gaat. Gewoon de plaatselijke gemeente bellen, dan wel mailen! Succes!