Kan een openbaarobject zo lang disfunctioneren?
Beste meneer of mevrouw,
Ik maak sinds 3 jaar gebruik als fietser van de fietstunnel. Een tunnel die op het eerste gezicht goed functioneert, en regelmatig werd schoongehouden. Zoals het schoonmaken van al het glaswerk wat er aanwezig is. Jammer genoeg gaat er wel eens wat stuk, of het wordt vernield. Het waren dan de roltrappen die niet meer functioneren. Als fietser kan je dan gebruik maken van de lift. Helaas werd het steeds vaker dat ik de lift moet gebruiken als fietser. Doordat bromfietsers hier ook gebruik van maken stond ik vaak in de stank van dit vervoermiddel. Ik heb toen een E-mail geschreven, ik kreeg keurig netjes antwoord dat door vandalen het één en ander kapot was gemaakt.
Het E-mailadres waar op dit moment weinig respons op komt.
rijkswaterstaat_support@mailnj.custhelp.com
Op dit moment is het zo erg dat op de Zuidzijde niets meer functioneert. Geen roltrap en geen lift. Op de Noordzijde functioneert alleen de lift. Waarop ik mij afvraag voor hoelang nog? Ik heb regelmatig een E-mail gestuurd naar het desbetreffende adres. Hierop krijg ik generlei reactie meer. Het disfunctioneren van de roltrappen is al vanaf medio mei dit jaar, misschien nog wel eerder. Het niet meer functioneren van 4 roltrappen en 1 lift is sinds 3 weken. Het enige waarmee is gekomen is een brief waarop staat dat de roltrap op de Zuidzijde het niet doet en dat er een taxi rijdt om het half uur. Op dit bericht was niet te vermeld hoe laat de eerste taxi rijdt en hoe laat de laatste taxi vertrekt. Inmiddels is deze berichtgeving door die of gene verwijderd.
Mijn vraag: Waar kan ik deze klacht neerleggen? Mag een openbaar gebruikersobject zo disfunctioneren? Wie of wat kan hier wat aan doen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer