jo
door jo.roestenburg Sep 25, 2015 om 17:21
Auto & vervoer

Korting

Ik heb 22sept voor 1000 euro bij leenbakker aan meubels gekocht nu van 24tot 26 sept geven ze 20 % korting heb ik daar ook recht op

1252 9 Rapporteer

jo
door jo.roestenburg - Sep 25, 2015 om 17:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=jo.roestenburg schreef op vrijdag 25 sep 2015, 17:21]Ik heb 22sept voor 1000 euro bij leenbakker aan meubels gekocht nu van 24tot 26 sept geven ze 20 % korting heb ik daar ook recht op

mahadma
door mahadma - Sep 25, 2015 om 17:35
11716 Antwoorden / 52 Vragen

Ik heb 22sept voor 1000 euro bij leenbakker aan meubels gekocht nu van 24tot 26 sept geven ze 20 % korting heb ik daar ook recht op

In basis: Nee daar heeft u geen recht op (zou u als u tijdens de aktie gekocht hebbende later zijn gaan bijbetalen? nee, denk ik).

Advies: Ga naar de verkoper leg het voor, doe normaal en niet als een bos op hol geslagen vlooien, en vraag of er iets te regelen is. Is het antwoord nee, jammer helaas en zonde en niks aan te doen. Ja? Mazzel en accepteren wat ze (mogelijk) doen/aanbieden.

diumenge
door diumenge - Sep 25, 2015 om 17:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat recht heb je waarschijnlijk niet, tenzij het in hun algemene voorwaarden staat.

Als je echter het recht hebt om te retourneren, dat zou op de bon moeten staan, dan kan je natuurlijk vragen om die 20% korting met de mededeling dat je anders de spullen retourneert en opnieuw aanschaft met korting.

Cookies
door Cookies - Sep 25, 2015 om 18:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=jo.roestenburg schreef op vrijdag 25 sep 2015, 17:21]Ik heb 22sept voor 1000 euro bij leenbakker aan meubels gekocht nu van 24tot 26 sept geven ze 20 % korting heb ik daar ook recht op

Als je ze in de winkel hebt gekocht, zou ik morgen even naar het betreffende filiaal lopen en de vraag daar stellen. Heb ik zelf ook wel eens gedaan, en kreeg zonder problemen de korting.

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 19:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo j.roestenburg,

Mijn ervaring is dat leenbakker daar niet zo moeilijk over doet als zoiets zich binnen een week na aankoop voordoet.
Recht heb je er niet op, maar evn terug gaan en vriendelijk informeren of je alsnog in aanmerking komt voor die korting .... wie weet.
Zou toch mooi meegenomen zijn.

Suc6

sw
door swerk12345 - Sep 28, 2015 om 14:09
4 Antwoorden / 1 Vragen

Oke...u koopt zaterdag een fles cola, maandag gaan diezelfde fles in de aanbieding. Gaat u dan ook korting waar u geen recht op hebt, vragen?

Bel Leenbakker en stel daar de vraag!

jo
door jolly09 - Sep 30, 2015 om 21:07
8 Antwoorden / 0 Vragen

Naar mijn mening heb je hier wel degelijk recht op! Ik doe het bij de makro heel bewust op advies van een verkoper aldaar. Bij een product waarvan ik denk dat het heel snel uitverkocht is, haal ik het in het weekend voor deze actie begint en het weekend daarop ga ik terug om mijn geld terug te halen... Je kan dit niet vergelijken met een fles cola, erg kleinzielig en erg dom! Maar meubels en witgoed vallen wel onder deze regeling!

mahadma
door mahadma - Sep 30, 2015 om 21:09
11716 Antwoorden / 52 Vragen

@Jolly, je kan het wel 'vinden', maar waar staat nu precies rechtsgeldig dat het ook zo is? Naar mijn mening heb je hier wel degelijk recht op! Als je het kunt bewijzen graag een link bijvoegen.

diumenge
door diumenge - Sep 30, 2015 om 21:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=jolly09 schreef op woensdag 30 sep 2015, 21:07]Naar mijn mening heb je hier wel degelijk recht op! Ik doe het bij de makro heel bewust op advies van een verkoper aldaar. Bij een product waarvan ik denk dat het heel snel uitverkocht is, haal ik het in het weekend voor deze actie begint en het weekend daarop ga ik terug om mijn geld terug te halen...

Dat is slim en als de Makro daar aan meewerkt ook prima. Dat maakt het natuurlijk geen recht, rechten zijn niet op meningen gebaseerd gelukkig.