ni
door nicolaas12 Mar 5, 2008 om 23:29
Auto & vervoer

Levering TomTom 720T

Beste lezers en forumleden

Op de site van TomTom stond de 720T geleverd vanaf de datum 15 Oktober 2007 tot en met 15 April 2008 verkocht werd,wordt met een Voycher voor een gratis onbouwkit van ProClip deze moest ik via bepaalde adressen zoals Wehkamp kopen daar ik geen Dealerschap heb kon ik niet rechtsstreeks kopen, oke akkoord dit begrijp ik!

Maar eenmaal besteld bij Wehkamp voor de prijs van €.549,00 kreeg ik de TomTom 720T geleverd op 24Oktober 2007!  bij afnamen bij Wehkamp controleren of al de onderdelen erbij geleverd zijn,    Voycher voor de gratis inbouw van de "NIET"Bijgeleverde     Pro clip. Het antwoord was kort en bondig Wehkamp zou direct via Tom Tom uitleveren en geen inzicht te hebben over de levering, nu weet ik na eindeloos het apparaat dat nu vandaag voor de vierde keer is opgehaald door TomTom.  ! MAAR nu waar het omgaat krijg van Wehkamp totaal geen  Maar het feit dat er geen Voycher bij zit is volgens TomTom wel door dat Wehkamp gewoon een oud exemplaar aan mij gestuurd heeft en dat zij wel in de rekken een voorraad hebben liggen!                                                                Maar zoals hierboven vermeld moet ik en iedereen die bij Wehkamp koopt het geleverde produkt binnen 24 uur controleren, anders vervalt het verhaal recht, daarbij komt dat ik toch contact moest maken met het inbouwstation van de Proclip en verwachte dat in de doos deze gegevens zouden zitten maar niets van dit!                                 Wel kreeg ik vier dagen na aankoop een reclame toegestuurd van Wehkamp dat het produkt ondertussen door mij kom worden gekocht voor €,459,00 inclusief een Voycher    aanvragen.!!? ........Mooi nietTomTom zegt dat Wehkamp de verkopende partij is en deze de Voycher moet verzorgen voor mij en de complete set retour moet nemen en dat het verbreken van de zegel totaal geen probleem is volgens TomTom omdat het nu eenmaal zo gaat bij Wehkamp!

WAT KAN IK NU NOG DOEN OM TEVREDEN TE WORDEN ik heb de TomTom precies vanaf de aankoopdatum 3 middagen in mijn auto gehad de rest van de tijd is die in reparatie en onderweg geweest!?

HEB IK ONDERTUSSEN GEEN RECHT OP EEN NIEUW APPARAAT OF ZO!!?

Vriendelijke groet Rudolf

380 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 02:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie koopt nou bij Wehkamp?!  Kon het niet binnen de retourtermijn worden teruggezonden naar Wehkamp?

Wehkamp is de leverende partij die zich niet dan wel ingebreke is gebleven bij de leverering van alle op dat moment geldende actieartikel van TomTom 720T, door het niet leveren van een voucher bij het pakket. Het procuct voldeed niet naar uw verwachting conform de geldende actieregeling van TomTom 720T.

Wehkamp zal in hun algemene verkoop en leveringsvoorwaarden stellen dat het artikel in 'originele staat' dient worden retour gezonden naar Wehkamp. Een doos openen moet kunnen om te zien of alles wel aanwezig is zoals beloofd, in uw geval was dat niet het geval, dus had de doos in 'originele staat' met verbroken zegel retour naar Wehkamp binnen de zichttermijn. Mits expliciet bij de levering staat dat het niet retour kan worden gezonden. Dan zou het betekenen dat Wehkamp niets meer zou kunnnen verkopen op afstand, ik denk hierbij aan kleding e.d.

Wehkamp heeft de inspanningsplicht om uw TomTom 720T binnen een redelijke termijn te repareren, kunnen zij daar niet aan voldoen of na (meer dan) 3 reparaties: een nieuw apparaat of uw aankoopbedrag (zonder tegeoedbon e.d.) terugstorten.

U moet wel per aangetekende brief of per fax Wehkamp ingebrekestellen 'ingebrekestelling'. Een termijn van 14 dagen stellen dat de TomTom 720T gerepareerd terugkomt, een nieuwe TomTom 720T wordt geleverd, of uw aankoopbedrag wordt teruggestort op uw (Post)bankrekeningnummer.

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag meesterbever,

off topic,

Een uitstekend en vakkundig antwoord!!! Mijn complimenten!!!

Met collegiale groet, Read3.

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@rudolf.

Namens Joke Vrolijk van het Wehkampconcern:

In vervolg op het bericht over de levering van de TomTom door Wehkamp aan vragensteller Rudolf het verzoek zijn gegevens kenbaar te maken aan jvrolijk@wehkamp.nl. Ik zal dan kijken hoe we deze klacht zo snel mogelijk op kunnen lossen.

Joke Vrolijk/Corporate PR Wehkamp

Groeten, Read3

ve
door verwijderd - Mar 11, 2008 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw Vrolijk

Even op Uw vraag bij beantwoorden van mijn vraag het volgende!

De antwoorden zijn gelijk aan die welke ik van TomTom te horen hebgekregen!                                                                                                Maar wilde toch even zekerheid over deze zaak!                  Bedankt voor de goede passende antwoorden!                             En de moeite die er door jullie is gedaan voor mij!                      Aan mevr.Vrolijk heb ik ondertussen een E-mail gezonden, ik neem aan dat zij bij de Wehkamp werkzaam is!

Maar ik wil wel het volgende kwijt dit heb ik mevr.Vrolijk ook meedegedeeld in mijn E-Mail aan haar!

VOOR MIJ IS WEHKAMP EEN GOEDE MAATSCHAPPIJ EN HEEFT MIJ ALS KLANT TOT DEZE ZAAK AL VANAF 1972 ALS KLANT EN BEN IN AL DIE JAREN ZEER GOED EN CORRECT GEHOLPEN..................... En als een medewerkster in de fout gaat hoeft dit niet te betekenen dat de firma Wehkamp een slecht bedrijf is, het tegendeel is wat mij betreft juist waar!   Toen ik jong en net getrouwd was kon ik ook bij Wehkamp terecht om de belangrijke spullen voor mijn gezinnetje te kopen, en als blijk van dank voor die tijd en met het Idee in mijn hoofd dat er ook NU jonge gezinnen zijn die tijdens hun opbouw meer nodig hebben dan ze direkt kunnen kopen ,deze mensen ook terecht kunnen bij de firma Wehkamp, DAAROM koop ik er nu nog! Nicolaas12

Hoop dat mevr Vrolijk mijn E-mail heeft ontvangen, zo ja laat het even weten zodat ik weet waar ik aan toe ben Dank je.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier is geen touw aan vast te knopen. Lees eerst je bericht eens na voordat je het plaatst. Er ontbreken halve zinnen.

Je wilt toch geholpen worden?

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

retsok

je hoeft geen touw vast teknopen want de vraag is van maart oftewel 5 maanden oud , dus is er inmiddels wel een oplossing gevonden denk ik.