pi
door piedro vd h Feb 27, 2017 om 17:36
Auto & vervoer

Mijn ervaring ikwilvanmijnautoaf.nl

Ik lees veel negatieve en vooral oudere reacties van ikwilvanmijnautoaf.nl
mijn ervaring is juist positief.
vorig jaar een renault clio aangeboden, hier voor kreeg ik niet wat ik verwacht had en dus ook niet verkocht via ikwilvanmijnautoaf.nl
nu had ik ook nog een renault scenic te koop.

aangeboden, juiste foto's er bij en de eerlijke info er bij.
auto 10 jaar oud en 204dkm gelopen nette wagen met de gebruikelijke gebruikerssporen netjes dealer onderhouden.

in eerste instantie een veel te laag bod, na telefonisch contact een acceptabel bod, natuurlijk lager dan dat je hem zelf verkoopt..de handelaar moet er ook aan verdienen.

vandaag de auto afgeleverd bij de handelaar, rondje rond de auto, stukje gereden.. kon niks aanmerken aangezien de auto was zoals aangeboden..

hij probeerde toch nog 250 euro minder te bieden.
nou nee meneer de prijs die we hebben afgesproken is de prijs die ik wil hebben.
nee heb je ja kun je krijgen, neem dan ook altijd iemand mee die sterk in zijn schoenen staat als je dat zelf niet ben.

ik wil ikwilvanmijnautoaf.nl dan ook aanraden.
maar wees eerlijk over je auto, verwacht niet de hoofdprijs en hou in je achterhoofd dat er bij elk bedrijf wel eens dingen mis gaan

7209 11 Rapporteer

simon55
door simon55 - Feb 27, 2017 om 17:38
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dank voor de mededeling maar ik heb goede en positieve ervaring ermee

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2017 om 17:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die club zal u dankbaar zijn voor dit positieve verhaal. Het is wel, helaas, een grote uitzondering in de normale gang van zaken. Bonus komt eraan.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2017 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En wat is nu je vraag?
Oh....ik zie het al: je hebt je aangemeld om hier reclame te maken. ;-)

tenormin
door tenormin - Feb 27, 2017 om 17:51
16880 Antwoorden / 108 Vragen

ikwilvanmijnautoaf, en de eigenaar is piedro vd h? ☻

marita5
door marita5 - Feb 27, 2017 om 18:04
11576 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Piedro Vd H ,

Bedankt voor uw mededeling , alleen ik heb er niks aan , ik zweer bij mijn brommer ;-))

ne
door neodutchio - Feb 27, 2017 om 18:33
5198 Antwoorden / 12 Vragen

Ondanks uw positieve verhaal blij ik bij mijn negatieve. Niets waarmaken, een grote mond en een auto die uiteindelijk voor de sloop bestemd zou zijn die je even later vrolijk weer op internet tegen komt.

Maar goed, ik ben dan ook dommer dan u. Ik heb het 1 keer geprobeerd en ben afgehaakt na de vreselijke verkoop. U bent slim, ondanks dat het de eerste keer ook niet ging zoals het moest bent u toch weer opnieuw in zee gegaan met deze aparte manier van zaken doen. Klasse.

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2017 om 20:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vreemd dat u een 2e keer zaken met deze club wilt doen als het eerder op niets uitgelopen is. Verstandige mensen nemen dergelijke risico's niet.
En wat moeten we met deze mededeling, SPAM, in deze rubriek Vraag en Beantwoord?
Overigens kun je vrijwel altijd een auto bij elke autohandelaar aanbieden, ook voor minder dan je hoopt. Verstandiger is doorgaans om je auto in te ruilen als je een andere auto koopt.
Ik ben overigens niet van plan ooit met die club in zee te gaan en zal anderen ook afraden dat te doen.
U bent ook nogal dol op de KPN heb ik begrepen.

ne
door neodutchio Feb 27, 2017 om 20:29
5198 Antwoorden / 12 Vragen

Snel even de belastingdienst tippen. Geld of natura ontvangen van en KPN en ik wil van mijn auto af.

ha
door halex - Feb 27, 2017 om 21:26
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dat is wel heel bijzonder, Piedro, afgelopen week in de kroeg zat je me nog de oren van m'n kop te zeuren over die oplichters en dieven van www.ikwilvanmijnautoaf.nl. Geen goed woord had je er voor over. Bullebakken en Beunen de Haas, noemde je ze. 'Trap er niet in, dit tuig van de richel' bezweerde je nog aan menig barbezoeker, 'Vertrouw ze niet, je wordt genaaid waar je bij staat!'. En nu dan zo'n verhaal. Bijzonder.

ha
door halex Feb 27, 2017 om 21:27
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Natuurlijk verzin ik dit. Net als Piedro. Die een trol-accountje aanmaakt. Mocht de redactie het niet verwijderen, zullen de google-resultaten op dit topic altijd verwarrend zijn voor de argeloze webserver die een auto wil verkopen.

Wi
door Wil_H Feb 27, 2017 om 22:11
270 Antwoorden / Vragen

Ik denk niet dat er één webserver is die een auto wil kopen.

ha
door halex Feb 27, 2017 om 22:57
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Haha, ik bedoel natuurlijk websurfer. Wat surf, eh suf!

Ge
door Genee - Feb 27, 2017 om 23:06
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Dit positieve verhaal van u is hun wel die €250 waard.

costnix
door costnix - Feb 28, 2017 om 12:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U werkt zeker en vast bij die zaak.

costnix
door costnix - Feb 28, 2017 om 15:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bijna een dubbelpost :-(