gr
door gruijters_1 Apr 2, 2005 om 11:14
Auto & vervoer

Nederlandse Spoorwegen

 


Ik ben verbaast  over het artikel prijs verhoging voordeelurenkaart,ben zelf twee jaar gebruiker van deze kaart ,en naar tevredenheid.Maar waar het om gaat is deze,kreeg van diezelfde NS  in februari een schrijven dat de voordeelkaart nu maar 39euro kost,dat scheelde mij 10euro.En nu praten ze over een verhoging naar 55euro,is er dan zoveel mis gegaan in die twee maanden


P.s kreeg geen 10euro retour ,daar het een actie was,vreemd maar waar,en ik was vaste clieent

476 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diertjes
door diertjes - Apr 2, 2005 om 11:26
299 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Gruijters. De voordeelkaart was tijdens de actieperiode inderdaad € 10 goedkoper en vaste klanten, zoals ook ik dat ben, kregen geen geld terug. Dat is wellicht zuur, maar niet ongebruikelijk. Vergelijk maar eens acties van tijdschriften om met cadeautjes of een aantal gratis exemplaren nieuwe abonnees te werven. Dan krijgen de bestaande abonnees die voordeeltjes toch ook niet? En wanneer we dat van die andere bedrijven niet gek vinden, moeten we dat nan NS ook niet vinden. Groet, Ma@rtin

gr
door gruijters_1 - Apr 3, 2005 om 11:19
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waar ik op doel,is niet het probleem geld terug, maar wat toen voor 39 euro kon,moet dat nu dan ineens 55 euro kosten,we praten wel over 16 euro verschil, en dat is bijna de helft.

gr
door gruijters_1 - Apr 3, 2005 om 22:23
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

 Geachte , U werkt zeker bij de N.S gezien uw reactie.

diertjes
door diertjes - Apr 3, 2005 om 22:24
299 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Gruijters.  Laten we de prijsverhoging wel in het juiste persiectief laten. Tijdens de actieperiode was de prijs onderdaad € 39, maar daarvoor en daarna gewoon € 49. De verhoging bedraagt dus geen € 16, maar € 6. Bovendien maak ik uit het P.S. in de vraag op dat het je verbaasde om geen € 10 terug te krijgen. Maar dat heb ik al in mijn eerste reactie getracht uit te leggen. Groet, M@rtin

diertjes
door diertjes - Apr 3, 2005 om 22:57
299 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Gruijters,


Ik werk niet bij NS. Ik ben net als u slechts een regelmatige gebruiker van het railvervoer, in het bezit van een voordeelurenkart net bedrage van € 49 en los daarvan belangstellende in het spoor- en tramwegwezen. Mijn werkgever is een lokale overheid, voor wie ik mij met hart en ziel inzet bij het heffen van belastingen. Het langs legale weg geld afhandig maken van mensen behoort dus tot mijn met veel plezier verrichte dagelijkse werkzaamheden. Wellicht zult u hier een verklaring denken te kunnen vinden voor mijn u niet welgevallige antwoord. Een dergelijke gedachte zal echter op een betreurenswaardige misvatting moeten berusten. Groet, M@rtin

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer