gr
door gruijters_1 Apr 2, 2005 om 11:14
Auto & vervoer

Nederlandse Spoorwegen

Ik ben verbaast  over het artikel prijs verhoging voordeelurenkaart,ben zelf twee jaar gebruiker van deze kaart ,en naar tevredenheid.Maar waar het om gaat is deze,kreeg van diezelfde NS  in februari een schrijven dat de voordeelkaart nu maar 39euro kost,dat scheelde mij 10euro.En nu praten ze over een verhoging naar 55euro,is er dan zoveel mis gegaan in die twee maanden

P.s kreeg geen 10euro retour ,daar het een actie was,vreemd maar waar,en ik was vaste clieent

476 5 Rapporteer

diertjes
door diertjes - Apr 2, 2005 om 11:26
299 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Gruijters. De voordeelkaart was tijdens de actieperiode inderdaad € 10 goedkoper en vaste klanten, zoals ook ik dat ben, kregen geen geld terug. Dat is wellicht zuur, maar niet ongebruikelijk. Vergelijk maar eens acties van tijdschriften om met cadeautjes of een aantal gratis exemplaren nieuwe abonnees te werven. Dan krijgen de bestaande abonnees die voordeeltjes toch ook niet? En wanneer we dat van die andere bedrijven niet gek vinden, moeten we dat nan NS ook niet vinden. Groet, Ma@rtin

gr
door gruijters_1 - Apr 3, 2005 om 11:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

Waar ik op doel,is niet het probleem geld terug, maar wat toen voor 39 euro kon,moet dat nu dan ineens 55 euro kosten,we praten wel over 16 euro verschil, en dat is bijna de helft.

gr
door gruijters_1 - Apr 3, 2005 om 22:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

 Geachte , U werkt zeker bij de N.S gezien uw reactie.

diertjes
door diertjes - Apr 3, 2005 om 22:24
299 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Gruijters.  Laten we de prijsverhoging wel in het juiste persiectief laten. Tijdens de actieperiode was de prijs onderdaad € 39, maar daarvoor en daarna gewoon € 49. De verhoging bedraagt dus geen € 16, maar € 6. Bovendien maak ik uit het P.S. in de vraag op dat het je verbaasde om geen € 10 terug te krijgen. Maar dat heb ik al in mijn eerste reactie getracht uit te leggen. Groet, M@rtin

diertjes
door diertjes - Apr 3, 2005 om 22:57
299 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Gruijters,

Ik werk niet bij NS. Ik ben net als u slechts een regelmatige gebruiker van het railvervoer, in het bezit van een voordeelurenkart net bedrage van € 49 en los daarvan belangstellende in het spoor- en tramwegwezen. Mijn werkgever is een lokale overheid, voor wie ik mij met hart en ziel inzet bij het heffen van belastingen. Het langs legale weg geld afhandig maken van mensen behoort dus tot mijn met veel plezier verrichte dagelijkse werkzaamheden. Wellicht zult u hier een verklaring denken te kunnen vinden voor mijn u niet welgevallige antwoord. Een dergelijke gedachte zal echter op een betreurenswaardige misvatting moeten berusten. Groet, M@rtin