pr
door prinr02 Jan 20, 2005 om 15:32
Auto & vervoer

NS besteeld bewust de klanten

Het volgende gebeurde.


Dinsdag de 18e koop ik een voordeelurenkaart.


Ik moest op dat moment €49,= betalen


Vandaag de 20e krijg ik een aanbieding binne van de NS dat ik diezelfde kaart voor €39,= kan kopen.


Ik bel met de info lijnvoor informatie en stel daarbij de vraag of het personeel op de hoogte moet zijn geweest van deze komende actie. Dat wordt bevetigd. Vervolgens stel ik de vraag of het dan niet klantvriendelijker zou zijn geweest als de balie medewerker mij er van op de hoogte had gesteld dat als ik twee dagen zou wachten de kaart €10,- goekoper zou zijn.


Het antwoord was dat de medewerker dat zeker had moeten doen.


Maar naar mijn geld kan ik fluiten en ik moest maar snel ophangen omdat er meer telefoontjes binnen kwamen.


Kan Kassa hier wat mee doen?


Ron Prins

698 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gr
door gruijters_1 - Jan 21, 2005 om 20:17
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

 


Ik krijg ieder jaar mijn voordelkaart en 7 vrije reisdagen dit in verband de leeftijd,mijn werd toen verteld dat het makkelijker was dit automatisch teverlengen,ook ik kreeg een schrijven dat deze kaart plotseling 10 euro goedkoper is,Heb daar over gebeld,dit na 18min in de wacht tehebben gestaan,antwoord op mijn vraag was heel simpel,pech meneer,bedankt N.S.                                                             

Piet Gruijters.


 

yv
door yvonneblaauw - Jan 22, 2005 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb dit twee jaar terug ook gehad met het zelfde antwoord de medewerkers weten het wel maar als ze dat niet aan de klanten vertellen kan de ns er niets aan doen.


Ik heb nu een doorlopende kortingskaart,het bedrag wordt dan automatisch van de giro afgehaald.Aan één kant heb ik daar een beetje spijt van want nu moet je altijd de volle €49 euro betalen.De korting geldt ook niet als je een doorlopende kaart heb.


Yvonne

drstrangelov
door drstrangelov - Jan 25, 2005 om 18:24
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb dit enkele jaren ook eens gehad.


Ik kreeg toen een vriendelijke medewerker die er geen enkel punt van maakte en fl. 10 op mijn rekening stortte.


Ik heb helemaal geen hoge pet op van (dure) 'serive'-lijnen. Die zijn er m.i. alleen maar als klankbord die je aanhoren, een slap verhaal ophangen en je dan afschepen.


Wat ik zou doen is een brief schrijven naar de NS Klantenservice ! Gebruik hiervoor gewoon de envelop waarin je geld kan terugvragen in geval van vertraging...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer