NS besteeld bewust de klanten
Het volgende gebeurde.
Dinsdag de 18e koop ik een voordeelurenkaart.
Ik moest op dat moment €49,= betalen
Vandaag de 20e krijg ik een aanbieding binne van de NS dat ik diezelfde kaart voor €39,= kan kopen.
Ik bel met de info lijnvoor informatie en stel daarbij de vraag of het personeel op de hoogte moet zijn geweest van deze komende actie. Dat wordt bevetigd. Vervolgens stel ik de vraag of het dan niet klantvriendelijker zou zijn geweest als de balie medewerker mij er van op de hoogte had gesteld dat als ik twee dagen zou wachten de kaart €10,- goekoper zou zijn.
Het antwoord was dat de medewerker dat zeker had moeten doen.
Maar naar mijn geld kan ik fluiten en ik moest maar snel ophangen omdat er meer telefoontjes binnen kwamen.
Kan Kassa hier wat mee doen?
Ron Prins
Ik krijg ieder jaar mijn voordelkaart en 7 vrije reisdagen dit in verband de leeftijd,mijn werd toen verteld dat het makkelijker was dit automatisch teverlengen,ook ik kreeg een schrijven dat deze kaart plotseling 10 euro goedkoper is,Heb daar over gebeld,dit na 18min in de wacht tehebben gestaan,antwoord op mijn vraag was heel simpel,pech meneer,bedankt N.S.
Piet Gruijters.
Ik heb dit twee jaar terug ook gehad met het zelfde antwoord de medewerkers weten het wel maar als ze dat niet aan de klanten vertellen kan de ns er niets aan doen.
Ik heb nu een doorlopende kortingskaart,het bedrag wordt dan automatisch van de giro afgehaald.Aan één kant heb ik daar een beetje spijt van want nu moet je altijd de volle €49 euro betalen.De korting geldt ook niet als je een doorlopende kaart heb.
Yvonne
![drstrangelov](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/818548.GauloisesBlueCrumbled.png)
Ik heb dit enkele jaren ook eens gehad.
Ik kreeg toen een vriendelijke medewerker die er geen enkel punt van maakte en fl. 10 op mijn rekening stortte.
Ik heb helemaal geen hoge pet op van (dure) 'serive'-lijnen. Die zijn er m.i. alleen maar als klankbord die je aanhoren, een slap verhaal ophangen en je dan afschepen.
Wat ik zou doen is een brief schrijven naar de NS Klantenservice ! Gebruik hiervoor gewoon de envelop waarin je geld kan terugvragen in geval van vertraging...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/cfa30e58a165f5cc240f0941fe23b7a135e63cdd.png)
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.
Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer
Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.
Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !?
Lees meer
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
![hehaha](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/99c5aec833fd39e76e38e5544827675c7035fd33cf0d92d37e126cab78103da5.png)
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer