pr
door prinr02 Jan 20, 2005 om 15:32
Auto & vervoer

NS besteeld bewust de klanten

Het volgende gebeurde.

Dinsdag de 18e koop ik een voordeelurenkaart.

Ik moest op dat moment €49,= betalen

Vandaag de 20e krijg ik een aanbieding binne van de NS dat ik diezelfde kaart voor €39,= kan kopen.

Ik bel met de info lijnvoor informatie en stel daarbij de vraag of het personeel op de hoogte moet zijn geweest van deze komende actie. Dat wordt bevetigd. Vervolgens stel ik de vraag of het dan niet klantvriendelijker zou zijn geweest als de balie medewerker mij er van op de hoogte had gesteld dat als ik twee dagen zou wachten de kaart €10,- goekoper zou zijn.

Het antwoord was dat de medewerker dat zeker had moeten doen.

Maar naar mijn geld kan ik fluiten en ik moest maar snel ophangen omdat er meer telefoontjes binnen kwamen.

Kan Kassa hier wat mee doen?

Ron Prins

657 3 Rapporteer

gr
door gruijters_1 - Jan 21, 2005 om 20:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg ieder jaar mijn voordelkaart en 7 vrije reisdagen dit in verband de leeftijd,mijn werd toen verteld dat het makkelijker was dit automatisch teverlengen,ook ik kreeg een schrijven dat deze kaart plotseling 10 euro goedkoper is,Heb daar over gebeld,dit na 18min in de wacht tehebben gestaan,antwoord op mijn vraag was heel simpel,pech meneer,bedankt N.S.

Piet Gruijters.

yv
door yvonneblaauw - Jan 22, 2005 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit twee jaar terug ook gehad met het zelfde antwoord de medewerkers weten het wel maar als ze dat niet aan de klanten vertellen kan de ns er niets aan doen.

Ik heb nu een doorlopende kortingskaart,het bedrag wordt dan automatisch van de giro afgehaald.Aan één kant heb ik daar een beetje spijt van want nu moet je altijd de volle €49 euro betalen.De korting geldt ook niet als je een doorlopende kaart heb.

Yvonne

drstrangelov
door drstrangelov - Jan 25, 2005 om 18:24
11 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb dit enkele jaren ook eens gehad.

Ik kreeg toen een vriendelijke medewerker die er geen enkel punt van maakte en fl. 10 op mijn rekening stortte.

Ik heb helemaal geen hoge pet op van (dure) 'serive'-lijnen. Die zijn er m.i. alleen maar als klankbord die je aanhoren, een slap verhaal ophangen en je dan afschepen.

Wat ik zou doen is een brief schrijven naar de NS Klantenservice ! Gebruik hiervoor gewoon de envelop waarin je geld kan terugvragen in geval van vertraging...