NS zomertoer
Via intenet heb ik op 2 augustus 1 zomertoer kaartje besteld, maar door een fout in het computersysteem van de NS kwam ik niet verder dan pagina 3. Via de klantenservice hebben we samen via de site van de NS het nogmaals geprobeerd, toen lukte het wel. Op zaterdag 5 augustus kreeg ik niet 1 maar 2 kaartjes in de bus.
Weer de klantenservice gebeld, we konden 1 kaartje terugsturen met een begeleidend briefje, en zou het geld zo snel mogelijk teruggestort worden. Alles is teruggestuurd op 8 augustus. Op 12 september gebeld naar de klantenservice waar het geld bleef, onze brief met kaartje is pas op 18 augustus dus 3 weken later bij de NS binnengekomen. Volgens de klantensevice is het onmogelijk om het geld nu over te maken om dat de brief na bijna 6 weken nog niet op de goede afdeling is, en nog in behandeling moet worden genomen.
Het kan nog enkele weken duren voordat we het geld terug krijgen want zo werkt de belastingsdienst ook, zo melde een medewerker van de klantenservice.
Op 13 september heb ik met de klachtenservice gebeld, en verzocht om het geld direkt over te maken. Toen kreeg ik te horen dat ik een brief van de NS zou ontvangen. Wanneer, dat kon hij me niet vertellen. Ik heb naar zijn superieur gevraagd, die was er niet, uiteindelijk heb ik het gesprek maar beeindigd, een concreet antwoord krijg je niet, alleen maar verschillende lulverhalen, ben ondertussen al meer dan 10 Euro kwijt met bellen met de NS.
Het is toch te gek voor woorden dat je zolang op je geld moet wachten terwijl je een kaartje besteld en het bedrag de volgende dag al van je rekening afgeschreven is.
Wie weet er een snelle manier om je geld terug te krijgen, en een klacht te deponeren over de werkwijze van de NS?
Geachte heer/mevrouw
Wat de NS hier doet is niet volgens de wijze. Mij lijkt het beter om er mee naar de geschillencommisie te stappen omdat ze eigenlijk gewoon het geld niet willen terug geven
Of je moet de klantenservice opnieuw bellen en zegge dat het spoed moet worden overgemaakt. Je kan zelfs vragen naar de rente die ze op dat geld hebben verdient
gr .Jeffrey
Ik hoop dah ik je genoeg geholpen heb
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer