he
door henrypero71 Mar 24, 2014 om 08:46
Auto & vervoer

Onderdeel hyundai retour?

Goedemorgen, Ik heb een Hyundai Tucson wwaavan het motor controle lampje blijft branden.Heb mijn auto laten uitlezen bij de Hyundai dealer daar bleek dat mijn 3e cilinder kapot zou zijn.Heb bij een andere Hyundai dealer een Bobine besteld.
Nu wilde mijn vaste monteur die Bobine plaatsen, maar bleek dat de bougie kabel naar de cilinder kapot was.
De Bobine was dus niet het probleem.
Nu wil ik die Bobine terug brengen naar de Hyundai dealer maar die nemen hem niet terug.
Dat gaat niet bij speciaal bestelde onderdelen. ...???
Hun zijn toch een Hyundai dealer?
Kan hier iets aan gedaan worden?
Zit nu met een Bobine van 148.48 waar ik niets aan heb!
Mvg een zeer teleurgestelde klant

743 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2014 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo henrypero71,

......Heb bij een andere Hyundai dealer een Bobine besteld......
Tja, en DIE hebben het speciaal moeten bestellen.
Waarom niet bij je eigen dealer besteld?
Die had je dan ook op de 'verkeerde' diagnose kunnen aanspreken.

he
door henrypero71 - Mar 24, 2014 om 09:50
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had een paar hyundai dealers in de buurt een mailtje gestuurd wat een Bobine bij hun kosten.
Het gaat er bij mij niet in dat ze het niet retour kunnen nemen,speciaal besteld of niet.

costnix
door costnix - Mar 24, 2014 om 11:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor particulieren geldt het principe KOOP IS KOOP, tenzij door de verkoper iets anders wordt aangegeven vóór de koop.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ze kunnen hem wel terugnemen, maar dat willen ze en doen ze niet. Dus u hebt hem nu als sparepart liggen.

grindweg
door grindweg - Mar 24, 2014 om 21:22
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

elektriche onderdelen worden eigenlijk nooit terug genomen.
ook door ons niet.

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 21:29
333 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een echt goede garage zorgt ervoor dat de auto met de juiste onderdelen weer rijdt als een zonnetje. Alles anders is bagger. Ik blijf ook pleiten voor een goede garage waar je altijd je auto keurig laat onderhouden, alleen daar denken ze met je mee en rekenen geen cent voor wat ze niet op kunnen lossen.

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 21:35
333 Antwoorden / 1 Vragen
0

Man en ik rijden beiden een dikke BWM maar die zijn niet in onderhoud bij een BWMdealer maar bij een plaatselijke garage op ons dorp, geloof me, dat werkt een stuk beter en zelfs goedkoper. Die garage heeft het onderhoud van alle merken, van de simpelste Twingo tot de duurste Jaguar of vette Porsche, de monteurs kunnen alles aan en maken geen onderscheid, de monteurs zijn echte vaklui en trots op het feit dat ze echt elk merk aankunnen. Dat is een goede garage, de dealers leveren vaak half werk en rekenen veel te veel voor onderdelen. Staar je dus nooit blind op de professionele dealer.

grindweg
door grindweg - Mar 24, 2014 om 21:38
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

het verhaal van ts is eigenlijk wel vreemd!!!
een auto met meerdere bobines en dan toch een bougie kabel defect lijkt mij zeer sterk.
als er een bobine is voor 4 cil dan kan er bij uitval van de bobine nooit lopen van de motor mogelijk zijn.
bijna ongeloofwaardig

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer