he
door henrypero71 Mar 24, 2014 om 08:46
Auto & vervoer

Onderdeel hyundai retour?

Goedemorgen, Ik heb een Hyundai Tucson wwaavan het motor controle lampje blijft branden.Heb mijn auto laten uitlezen bij de Hyundai dealer daar bleek dat mijn 3e cilinder kapot zou zijn.Heb bij een andere Hyundai dealer een Bobine besteld.
Nu wilde mijn vaste monteur die Bobine plaatsen, maar bleek dat de bougie kabel naar de cilinder kapot was.
De Bobine was dus niet het probleem.
Nu wil ik die Bobine terug brengen naar de Hyundai dealer maar die nemen hem niet terug.
Dat gaat niet bij speciaal bestelde onderdelen. ...???
Hun zijn toch een Hyundai dealer?
Kan hier iets aan gedaan worden?
Zit nu met een Bobine van 148.48 waar ik niets aan heb!
Mvg een zeer teleurgestelde klant

746 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2014 om 09:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo henrypero71,

......Heb bij een andere Hyundai dealer een Bobine besteld......
Tja, en DIE hebben het speciaal moeten bestellen.
Waarom niet bij je eigen dealer besteld?
Die had je dan ook op de 'verkeerde' diagnose kunnen aanspreken.

he
door henrypero71 - Mar 24, 2014 om 09:50
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had een paar hyundai dealers in de buurt een mailtje gestuurd wat een Bobine bij hun kosten.
Het gaat er bij mij niet in dat ze het niet retour kunnen nemen,speciaal besteld of niet.

costnix
door costnix - Mar 24, 2014 om 11:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor particulieren geldt het principe KOOP IS KOOP, tenzij door de verkoper iets anders wordt aangegeven vóór de koop.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ze kunnen hem wel terugnemen, maar dat willen ze en doen ze niet. Dus u hebt hem nu als sparepart liggen.

grindweg
door grindweg - Mar 24, 2014 om 21:22
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

elektriche onderdelen worden eigenlijk nooit terug genomen.
ook door ons niet.

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 21:29
333 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een echt goede garage zorgt ervoor dat de auto met de juiste onderdelen weer rijdt als een zonnetje. Alles anders is bagger. Ik blijf ook pleiten voor een goede garage waar je altijd je auto keurig laat onderhouden, alleen daar denken ze met je mee en rekenen geen cent voor wat ze niet op kunnen lossen.

Ja
door JanvanAlles - Mar 24, 2014 om 21:35
333 Antwoorden / 1 Vragen
0

Man en ik rijden beiden een dikke BWM maar die zijn niet in onderhoud bij een BWMdealer maar bij een plaatselijke garage op ons dorp, geloof me, dat werkt een stuk beter en zelfs goedkoper. Die garage heeft het onderhoud van alle merken, van de simpelste Twingo tot de duurste Jaguar of vette Porsche, de monteurs kunnen alles aan en maken geen onderscheid, de monteurs zijn echte vaklui en trots op het feit dat ze echt elk merk aankunnen. Dat is een goede garage, de dealers leveren vaak half werk en rekenen veel te veel voor onderdelen. Staar je dus nooit blind op de professionele dealer.

grindweg
door grindweg - Mar 24, 2014 om 21:38
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

het verhaal van ts is eigenlijk wel vreemd!!!
een auto met meerdere bobines en dan toch een bougie kabel defect lijkt mij zeer sterk.
als er een bobine is voor 4 cil dan kan er bij uitval van de bobine nooit lopen van de motor mogelijk zijn.
bijna ongeloofwaardig

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer