J. Schipper
door J. Schipper May 9, 2012 om 08:26
Auto & vervoer

OV-studentenkaart al 2 x stuk

Mijn kleinzoon z'n kaart is al voor de 2e keer zomaar stukgegaan.
Het ergste is dat hij dan pas na 2 weken op eigen kosten te hebben moeten reizen pas de treinkaartjes mag declareren totdat hij z'n nieuwe kaart ontvangen heeft. De eerste keer duurde dat heel lang, daardoor heeft hij een boze brief gestuurd en nu de tweede keer kreeg hij z'n nieuwe kaart gelukkig sneller, na 3 w. ongeveer. Dit omdat hij bij het versturen van z'n kapotte kaart uit voorzorg al een boze brief bijgevoegd heeft dat hij nu vanaf dag 1 z'n extra gemaakte treinkaartkosten gaat declareren. We zijn benieuwd hoe OV-chipkaart daarop reageert.

434 2 Rapporteer

eva369
door eva369 - May 9, 2012 om 09:00
308 Antwoorden / 2 Vragen

waar bewaart hij zijn OV kaart? in zen broekzak. ja dan gaat hij snel kapot.

di
door diemenees - May 13, 2012 om 13:37
196 Antwoorden / 15 Vragen

die reactie kan zo al voorspeld worden_ bij SOV niks=nihil=niemendal.
Het is toch wel een stukje zelf verantwoordelijkheid (een gewaarschuwd mens na 1 x??) om die kaart wat degelijker te bewaren.
Tipje: het blijkt dat altijd naast je mobiel bewaren(uiteraard onmisbaar in het leven van de jonge studerende mens) de levensduur ook vaak bekort-straling oid.