fr
door frenkie52 Dec 11, 2014 om 14:15
Auto & vervoer

Pakket spoorloos

Afgelopen 9 november heb ik een pakketje terug gestuurd naar een bedrijf in Arnhem (thermosmart) waarmee ik was overeen gekomen dat ik mijn geld terug zou krijgen, dit ging over een thermostaat die naar achteraf bleek niet functioneel was icm mijn huidige CV ketel, heb dit pakketje verstuurd via post.nl en via de Barcode kon ik terug zien dat het op 11 november bezorgd was, echter het bedrijf geeft aan geen pakketje ontvangen danwel gezien te hebben.
(achteraf had ik dit misschien beter aangetekend kunnen doen maar dat is achteraf)
Heb met beide contact gehad maar niemand neemt de verantwoording hierin, post.nl zegt het bezorgd te hebben en voelt zich verder dan nergens meer verantwoordelijk voor, het betreffende bedrijf zegt niets ontvangen te hebben dus boekt mijn geld niet terug, dus uiteindelijk ligt het weer bij mij, wie kan mij advies geven hoe verder te handelen?

842 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Dec 11, 2014 om 14:28
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

heb dit pakketje verstuurd via post.nl en via de Barcode kon ik terug zien dat het op 11 november bezorgd was,

Maak een print screen ter bewijs en stuur dit naar de leverancier. (en bewaar het zelf).

zoekster
door zoekster - Dec 11, 2014 om 15:15
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Daar bent u mooi klaar mee. Die gaan nooit meer toegeven dat ze het hebben ontvangen. Dat is de ellende met koop op afstand, als een bedrijf claimt dat ze het niet hebben ontvangen dan zit je met de ellende.

Het enige wat u nu nog kunt doen is wat druk zetten via twitter, facebook, klacht.nl en klachtenkompas.nl En dan maar hopen dat ze zwichten.

jo
door joentje1978 - Dec 11, 2014 om 18:02
367 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vind het nog steeds een raar dat er bij PostNL niet getekend hoeft te worden voor ontvangst.
Dus een grijpgrage bezorger kan het pakketje afvinken en bij hem onder de kerstboom leggen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 11, 2014 om 20:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Aangetekend had en heeft ook geen enkele zin, wanneer de ontvanger blijft zeggen niets te ontvangen hebben, vrij aannemelijk overigens in het geval van PostNL.

Ook verzekerd versturen is niet geheel zinvol, PostNL zegt dan ook gewoon "wij hebben het afgeleverd, basta!".

Wat ik nu zou doen is 'n factuur opmaken en richting het bedrijf versturen, na de herinnering verhoog je het bedrag met 40 euro, betalen ze dan nog niet schakel je 'n incassobureau in.

lo
door longgirl - Feb 28, 2015 om 19:54
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook mijn pakket is spoorloos geraakt bij PostNL......vergoeding 3,40 per kg. Het pakket woog nog geen 2 kg. de verzendkosten á 13,25 worden NIET vergoed.....
Leuk en makkelijk voor grijpgrage postbezorgers....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer