A.
door A. Vos Jun 5, 2016 om 16:18
Auto & vervoer

Parkeerkaartje verloren

Lekker even naar de markt op Plein'40-45 in Amsterdam.
Normaal kan je hier voor € 1,50 3 uur parkeren.
Echter ik heb mijn parkeertkaartje verloren.
Kosten € 35,00.
Vind ik wel erg duur om 1 uurtje te parkeren.
Is hier iets aan te doen ?

5158 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 5, 2016 om 16:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee.

Is hier iets aan te doen ?

tijger1
door tijger1 - Jun 5, 2016 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt er wel de hele dag gestaan hebben.

getty
door getty - Jun 5, 2016 om 16:35
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Nee, dit zal vast in hun algemene voorwaarden staan.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 5, 2016 om 16:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ja uw kaartje in het vervolg goed bewaren.
€ 35 is nog echt heel goedkoop, alhier komt € 68 eerst.
Diewilik

Ma
door Mat Matheij Jun 6, 2016 om 01:36
986 Antwoorden / 3 Vragen

In welke plaats (dorp) woonde U ook al weer. 60 000+. Dan weet ik waar ik niet moet zijn behalve voor de ongetwijfeld mooie en AZC onafhankelijke omgeving.

jo
door jorisw - Jun 5, 2016 om 17:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je er wat aan zou kunnen doen (anders dan het kaartje toch nog terugvinden) zou iedereen z'n kaartje kwijtraken....

me
door mein33 - Jun 5, 2016 om 17:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@A.VOS,

Naar ik aanneem heeft u uw uitrijkaartje, welke u bij het binnenrijden van de parkeergelegenheid heeft ontvangen, verloren of te goed opgeborgen.
Derhalve is niet meer te controleren op welk moment u bent binnengereden om zo het juiste parkeertarief te kunnen afrekenen om weer te kunnen uitrijden.
Heeft u geen uitrijkaartje (meer) dan betaald u het maximum parkeerbedrag en in uw geval is dat € 35,00.
Even slikken, snel vergeten en weer verder .......  ;-))

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2016 om 17:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is hier iets aan te doen ?

Nee. Bij verlies van een kaartje betaal je het dagtarief. Dat staat ook aangegeven.

mathijs_b
door mathijs_b - Jun 5, 2016 om 22:56
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ben blij dat het maar € 35 is, ergens anders klaagt iemand bij Kassa.Vara dat hij € 350 moest betalen!!!!!!!

Ma
door Mat Matheij Jun 6, 2016 om 01:38
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat was bij Q park en daarbij ging het om treintje parkeren dus bewuste overtreding.

hansje klein
door hansje klein - Jun 5, 2016 om 23:40
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Na het kaartje zult u nu ook uw hoop kwijtraken........gewoon betalen!

tenormin
door tenormin - Jun 6, 2016 om 01:00
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Voor 1,50 per uur parkeren in Amsterdam!! is vreselijk goedkoop; m.a.w. ik zou dat als goud bewaren. Maar u heeft het verloren en.... overal staat het bedrag van verlies van kaartje aangegeven. Kom net, heel laat ja, uit A'dam; daar was het parkeren 5 euro per uur. (We zijn er 7 uur geweest): conclusie: we hebben dus net zoveel betaald als uw uur verloren kaartje. Jammer, maar geen bal aan te doen.

Ma
door Mat Matheij Jun 6, 2016 om 01:42
986 Antwoorden / 3 Vragen

Zelfs in Amsterdam zijn er bij dagbezoeken goedkopere alternatieven zoals in ELKE stad. Mensen kunnen -of willen- niet lopen OV enz.

tenormin
door tenormin Jun 6, 2016 om 01:56
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Totaal Off Topic maar gedreven tot: Joh, kap eens met me iedere keer een antwoord te geven. Ik kan heel slecht lopen, is niet fijn, maar je oordeelt over een ieder, speciaal op mij, wat ik zou moeten doen of laten. Ga nog ff door en dan ga ik eens een waarschuw de redactie knop gebruiken. Op zijn Hollands gezegd: ik ben sch**t ziek van je eindeloze commentaren. Je mag nieuw zijn zijn maar zeker niet "verfrissend".

diumenge
door diumenge Jun 6, 2016 om 06:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin +1

marita5
door marita5 Jun 6, 2016 om 07:46
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , Uw reactie : Ga nog ff door en dan ga ik eens een waarschuw de redactie knop gebruiken . Niet wachten maar doen .

jo
door jorisw Jun 6, 2016 om 08:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En als je dan van die goedkopere alternatieven weet, noem ze dan eens. Er zijn hier diverse mensen die vooral weten te vertellen dat dingen op een bepaalde manier veel goedkoper kunnen (denk ook aan akkerdistel met z'n "hints" om niets voor telecom te hoeven betalen), maar met concrete voorbeelden komen ze nooit.

r.kemperman
door r.kemperman Jun 6, 2016 om 09:12
423 Antwoorden / 4 Vragen

P Oosterdok (bij CS) € 13,00 per dag
P&R ArenA, Zeeburg (Sloterdijk en Olympisch stadion zijn bijna altijd vol)

danath
door danath - Jun 6, 2016 om 11:54
88 Antwoorden / 1 Vragen

Goedkoop die boete. Ik  betaalde €90 exl. voor het ververgeten van de parkeerschijf hier op het platteland!