door wirie Feb 15, 2012 om 21:09
Auto & vervoer

Parkmobile

Sinds enige tijd krijg ik 3x daags een sms van parkmobile met de tekst ; [i]HERINNERING - uw parkeeractie in zone 18776 met kenteken 67NBR6 is nog actief , geactiveerd op 7:51-15-2-2012.
De datum is per dag aangepast .
Ik ken Parkmobile niet , doe geen zaken met ze en ken ook het kenteken niet .
Op hun site kun je alleen via mail reageren . Dit heb ik nog niet gedaan omdat ik bang ben dat dit nu juist hun bedoeling is .
Heeft iemand enig idee hoe ik hier af kom , maar ook hoe weet iemand dit mobiel nr om dit voor dit soort doeleinden te gebruiken ??
Vr. Groet ; Wirie

5114 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je , Mijn bankrekeningnr. zou niet bekend mogen zijn , maar ik houd het in de gaten . Mijn tel afschrijvingen had ik al gecontroleerd en tot nu is er niets afgeschreven . Zou ook niet kunnen als ze alleen mijn tel. nr hebben en verder niets . Ik ben wel bang om te reageren omdat ik dan bekend bij bij Parkmobile en dat wil ik liever niet
Groet ; wieri

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan je ook inschrijven bij http://www.smsdienstenfilter.nl/ daar kan je gratis blokkeren voor betaalde sms-dienstendan krijg je geen sms meer binnen , maar eerst wel ff controleren wat swat1500 zegt.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kennelijk heeft iemand een verkeerd mobiel nummer aangemeld toem hij ziich aanmeldde bij parkmobile.
Ik zou even controleren of er geen onterechte afschrijvingen plaats vinden van uw bankrekening cq telefoonrekening m.b.t. het parkeren.
In ieder geval een mail sturen naar Parkmobile zodat uw 06 wordt verwijderd bij het betreffende account.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mousy , jij ook bedankt .Ik houd het nog even in de gaten , maar als dit doorgaat ga ik ze blokkeren
Vr. groet ; wirie

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wirie
Ik zou zeker niet reageren.U bent hen geen uitleg verschuldigd en je weet maar nooit wat zo'n schriftelijke reactie voor gevolgen kan hebben.
Gewoon hun nummer blokkeren in uw telefoon zodat u geen sms-jes meer ontvangt.

Ga anders eens langs het politiebureau die kunnen zo dat kentekennummer natrekken.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het nummer is van een VW golf station ( via www.rdw.nl) En idd , ik huiver ook om te reageren . tot heden is het alleen maar lastig . ff een dagje afwachten4
Vr. groet ;wirie

ve
door verwijderd - Feb 16, 2012 om 09:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heeft iemand per ongeluk een verkeerd 06-nummer ingevoerd bij zijn registratie bij Parkmobile. Wij zullen dit voor u uitzoeken en ervoor zorgen dat u geen sms'jes meer ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Parkmobile

ve
door verwijderd - Feb 16, 2012 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan en ik hoop dat het helpt en je probleem gauw opgelost is

ve
door verwijderd - Feb 16, 2012 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Parkmobile heeft mij inmiddels gebeld en toegezegd dat mijn tel.nr verwijdert wordt uit hun administratie . Zie ook berichtje hierboven.
Keurig afgehandeld dus !!!.
Iedereen bedankt voor de goede adviezen !!!