sc
door schrevrones Apr 23, 2006 om 12:51
Auto & vervoer

Politie in chrysler 300 sc

de politie in n.o. brabant beschikt over een chrysler 300 sc als onopvallende auto. dat vind ik nogal wat. de meeste usa cars worden toch geidentificeerd met..........

als je dan dan echt geen poltie wilt verwachten kun den haag ook jaguar, aston martin of misschien wel ferrari aanschaffen.

mijn zoon was dusdanig onder de indruk dat hij door bovengenoemde auto werd achterna gezeten op zijn brommertje dat hij van schrik probeerde te ontkomen en toen dus staande werdgehouden, overigens zonder consequenties.

gr

ron

244 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is uw vraag??

Als u deze informatie alleen als stelling wil deponeren, moet u dat doen op het forum en niet in de vraag en antwoord rubriek.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas kan ik het even niet laten te reageren.

Nou meen ik me toch te herinneren dat ze bij de politie toch allemaal een psychologische test hebben moeten maken, 't zal wel aan mij liggen maar de belastingcentjes via de tankdop weg te gooien gaat wel erg ver.

Groet,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij is nu ook in een diesel uitvoering verkrijgbaar.
Smiley

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat dan nog - de KLPD rijdt al decennia lang in snelle Porsches. Er rijden al langer Mercedessen bij de politie en vroeger reed de politie van Rotterdam in grote hoge Chevrolet Suburban (voorloper van de huidige PC Hooft trekkers).
Toch wel jammer dat u geen vraag heeft gesteld - forum dus.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vroeger toen de KLPD in een Porche hun werk deden koste de brandstof nog geen 50 centjes een liter, waren er geen radardetectors, geen trajectcontroles en laserguns.

Moeten we nu niet allemaal met de tijd meegaan of bestaan er toch nog uitzonderingen.

De 'vraag' is bij deze beantwoord.

Groet,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

geacht forum, ik heb het over onopvallende auto's, en die suburbans ken ik nog nog, maar dus wel in de politiekleuren.

gr

ron

ve
door verwijderd - Apr 23, 2006 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ron dit is een vragen rubriek en geen forum als je over politie auto's wilt pratenmoet je ergens anders zijn.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ron, Ondanks dit geen forum is wil ik toch reageren op je. Ik vind het wel noodzakelijk dat de politie, door het weggedrag van een groot aantal weggebruikers, in onopvallende auto's rijdt. Gisteren maakte ik weer iets mee toen ik van Haarlem naar Amersoort reed. Ik reed op een weggedeelte waar de maximum toegestane snelheid 100 km was. Ik reed in de rechterbaan en op mijn bumper kleefde een medeweggebruikster die aan het bellen was en steeds ligtsignalen gaf omdat zij mij niet kon in halen vanwege het achteropkomende verkeer in de linker rijbaan. Omdat ik mij hierbij niet lekker voelde een bellende weggebruikster op mijn bumper liet ik mijn snelheid terugzakken naar 90, toen dat niet hielp, naar 80. Dit hielp wel wat zij ging mij toen kort daarna voorbij.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ron, Ondanks dit geen forum is wil ik toch reageren op je. Ik vind het wel noodzakelijk dat de politie, door het weggedrag van een groot aantal weggebruikers, in onopvallende auto's rijdt. Gisteren maakte ik weer iets mee toen ik van Haarlem naar Amersoort reed. Ik reed op een weggedeelte waar de maximum toegestane snelheid 100 km was. Ik reed in de rechterbaan en op mijn bumper kleefde een medeweggebruikster die aan het bellen was en steeds ligtsignalen gaf omdat zij mij niet kon in halen vanwege het achteropkomende verkeer in de linker rijbaan. Omdat ik mij hierbij niet lekker voelde een bellende weggebruikster op mijn bumper liet ik mijn snelheid terugzakken naar 90, toen dat niet hielp, naar 80. Dit hielp wel wat zij ging mij toen kort daarna voorbij.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niks mis mee.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rosenthal,

Ik denk dat Ron bedoelt dat het overbodig is dat de politie in veel te dure, onopvallende auto's rijdt. Dat ze in onopvallende auto's rijden is zeker noodzakelijk, maar wat is er mis met (b.v.) een opel?

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met het rijden in Opels of andere goedkopere merken is niets mis mee. Het is wel belangrijk dat ze in auto's rijden die wat betreft snelheid, boven het gemiddelde liggen. Je komt dan wel naar mijn mening uit in de iets duurdere klasse.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit onderwerp zit inmiddels ook bij forum auto en vervoer,en daar hoort hij ook thuis dus svp daar reageren.