qu
door qubeparking Jul 5, 2015 om 19:06
Auto & vervoer

Qube Parking, NIET RESERVEREN

Mensen, reserveer NIET bij Qube Parking om uw auto bij Schiphol te parkeren. Onderstaand is de mail die ik een avond voor aankomst van hen kreeg.
Nadien is het geld nooit teruggestort en geen reactie meer ontvangen op mijn mails waarin het verzoek om het geld (35 euro) terug te storten.
Ik ga nog uitzoeken of er daadwerkelijk een overval is geweest, zal me niet verbazen als dit gewoon niet zo is.

Bedrog en oplichterij dus van eigenaar [edit-redactie]. Google maar; één en al foute handel! Niet bij Qube Parking parkeren dus!!

De mail:

Geachte,

Het spijt ons vreselijk alleen afgelopen nacht zijn we helaas het slachtoffer geworden van een overval.

Momenteel is het niet exact duidelijk welke sleutels van welke kluis ontvreemd zijn en na overleg met de politie vinden we het risico te groot om nieuwe auto’s aan te nemen.

We kunnen u niet de zekerheid bieden van een veilige parkeerplek.

We gaan u zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten alleen vragen u heel even geduld te hebben aangezien alle problemen momenteel.

Met vriendelijke groet,

Qube Parking

916 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 6, 2015 om 22:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit zou beter bij de tips kunnen staan.

dr
door dreetje82 - Aug 3, 2015 om 10:07
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook wij zijn de dupe geworden van Qube-parking/ [edit]
Wij hadden voor de periode 13-7 tot 22-7 gereserveerd en betaald.
Dit hadden we in juni al betaald en daarbij groupon code gebruikt die op zijn site vermeld staat.
We moesten parkeren in Aalsmeer, een paar dagen voor vertrek kregen we een mail dat we moesten parkeren in Rijssenhout./.
De dag van vertrek kreeg ik nog een mail dat ik moest betalen hierop gereageerd dat ik dit al had gedaan in juni, geen reactie terug.
Wij rijden naar Rijsenhout om te parkeren maar geen Qube parking te vinden op dit adres, vervolgens worden wij gebeld door [edit]of we nog komen en hij begeleid ons via de telefoon naar een huis op dit adres waar wij moesten parkeren.
Vorig jaar hadden wij ook bij hem geparkeerd toen in Aalsmeer dus herkenen hem en denken dat zijn verhaal klopt als hij ons verteld dat het terrein in Aalsmeer opgeheven is op last van de gemeente en hij nu bezig is met een nieuwe locatie.
Hij brengt ons met een peugot station wagen naar Schiphol en wij gaan op vakantie.
Wanneer wij terug komen en op Schiphol staan bellen wij het 0900 nmr van Qube parking om opgehaald te worden.
Er neemt niemand op, wij proberen het 06 nummer waar hij ons mee gebeld heeft maar neemt ook niemand op.
Na een half uur proberen gaan we naar buiten in de hoop dat hij daar staat aangezien we ons vluchtnmr hadden doorgegeven. Niemand..... We vragen andere taxichauffeurs naar Qube parking en horen dat die opgeheven is!
We nemen een taxi naar Rijsenhout waar we onze auto staat, die staat er gelukkig maar geen mens te bekennen omdat we zelf de sleutels hadden nemen we de auto mee. In de tussentijd nog steeds beide telefoonnummers geprobeerd maar er wordt niet opgenomen. Ons zoontje was intussen in slaap gevallen dus wij konden op zoek naar [edit.] Eerst langs de politie voor de zekerheid om te melden dat we de auto hadden meegenomen maar dat was in orde was tenslotte ons eigendom hun op de hoogte gesteld van de situatie.
Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar het adres in Aalsmeer wat op de website staat maar dit is ook onvindbaar.
Toen naar de parking gegaan waar wij vorig jaar geweest waren en daar [edit] troffen. Allure parking aalsmeer, ook zij deden geen zaken meer met [edit] maar geven ons zijn naam en telefoonnummer en woonadres dit bleek het adres in Rijsenhout waar onze auto geparkeerd stond.
Dit nummer gebeld en daar krijgen we [edit] aan de lijn, we willen hem ontmoeten zodat hij ons de taxi kosten kan vergoeden hij zegt in Aalsmeer te zijn, wij ook nog steeds dus zeggen er meteen aan te komen nee dat ging niet hij was er nu nog niet, wij zeggen dan eerst wat te gaan eten en dan langs te komen maar dat gaat ook niet, hij is in apeldoorn! Dat komt goed uit wij wonen daar dus moeten er toch heen! Maar ook dat kan niet hij moet savonds nog mensen naar Schiphol brengen we zeggen ook te willen wachten in Aalsmeer maar ook dat is geen optie. Hij belooft het bedrag over te maken als ik hem de gegevens stuur, tot op heden heeft hij niks overgemaakt !

jo
door jorisw - Aug 3, 2015 om 15:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Opmerkelijk dat er kennelijk nog steeds mensen naar dit bedrijf gaan. In mei/juni zijn ze toch behoorlijk negatief in het nieuws geweest.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer