Route mobiel
Ik ben sinds 1 jaar lid van route mobiel en ik heb ze gelukkig mar 1 keer nodig gehad, maar ben toen zeer goed en snel geholpen. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Ben ook sinds een jaar lid, na jaren lid te zijn geweest van de ANWB. Nu scheelt het lidmaatschap niet veel met de ANWB want ik val in de categorie oudere auto's. Ik ben afhankelijk van mijn auto (wie niet) omdat ik een freelancer ben op visagie & styling gebied. Autootje is altijd volgestouwd. Dus wilde ik ook een snelle hulpdienst, garantie binnen 30 minuten. Weliswaar heb ik ze begin dit jaar 3 x op moeten laten draven, 2x klappen accu, die was nog wel goed maar trok het toch niet die kou, dus een nieuwe accu erin laten zetten. En de 3x moeten laten wegslepen, autootje gewassen, van binnen schoon gemaakt, bleek ik dus een stiekumme startonderbreker te hebben die ik met het cleanen omgezet had en ja, hij startte dus niet meer. Auto is weggesleept naar mijn garage. Weliswaar, ik kan het niet bewijzen, heeft de goede man van de Route Mobiel overal aan lopen sleutelen, trekken/vijlen etc dat ik dus een week later met startproblemen weer bij mijn garage stond, nieuwe rotor, verdeelkap en bougiekabels waren het gevolg. Balen, voorheen nergens last van.
Ook natuurlijk de bekende brief gekregen, pissed off aan de bel gehangen en na het opsturen van mijn bewijs nieuwe accu erin, mag ik weer lid zijn. Tja, ze zijn inderdaad snel met opdraven, sneller dan de ANWB, dus tis afwachten geblazen. Vreemd vind ik wel na die bekende brief: check eerst even waarvoor een klant je bedrijf heeft laten opdraven, bedenk de koude sneeuwwinter, wat een hoop klachten met zich meegebracht zou hebben, n als je dan 2x accu jumpen ziet staan....tja 1 + 1 = 2 heh?! Niet een slimme zet van hun.
Trouw in de APK en superonderhoud tussendoor omdat ik graag mijn auto rijdend wil houden ivm opdrachten waar ik toch afhankelijk qua inkomen van ben. Dus wie zijn zij om te bepalen hoe de staat van jou auto is?!
Ik ben inmiddels een jaar lid en heb in die periode ook in de praktijk kennis gemaakt met Route Mobiel. Het duurde even voor ik de . telefoniste aan de lijn en vervolgens ging alles volgens afspraak.
Binnen 20 minuten stond er en vakbekwame monteur voor mijn deur. Het probleem (de auto startte niet) werd snel opgelost. Hij gebruikte hier een klein onderdeel voor dat ik niet hoefde te betelen. De monteur was vriendelijk, hulpzaam en bekwaam (Broekmans uit Maasbree).
Prima kennismaking dus! Zeer tevreden.
Er is een forum voor route mobil. Hier kunt u uw mening en beoordeling veel beter kwijt. Ga naar:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=25466&frm=92492
Vladja
Ook wij zijn 1 jaar lid van route mobiel. We hebben ze 1x nodig gehad en zijn erg tevreden over die ene keer. Telefonisch waren ze direct te bereiken ( geen wachttijd!) ook de monteur was snel ter plekke...het probleem was ook snel verholpen.
Ik ben ook tevreden met route mobiel. Ik zie alleen dat mensen het hebben over het meer gaan betalen als hun auto 12 jaar of ouder is. en dat ze dat niet verteld is, maar als ze de reglementen door lezen kunnen ze dat allemaal terugvinden. Het is heeft ook op hun site gestaan, dus men had het kunnen weten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer