du
door dusty50 Jan 18, 2007 om 15:31
Auto & vervoer

Route mobiel opzeggen

ik ben lid van routemobiel, en betaalde daar 50 euro p/jaar voor. nu zag ik via mn,postbank dat er ineens 78,38euro moest betalen ,zonder dat ik daar bericht van heb gehad. toen ik daarover belde ,vertelde ze mij dat dat was omdat ik een oude auto had,van 13 jaar oud. nu heb ik rotemobiel om die reden  schriftelijk opgezegd. maar ik kreeg een brief ,dat ik niet meer op kon zeggen omdar ik al in de administratie zat verwerkt. nu is mijn vraag ,mag dit zomaar ?     

913 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2007 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas is dit een van de negatieve kanten van deze organisatie, maar staat inmiddels wel in de voorwaarden.


Als u ooit pech krijgt kom je ook achter de andere mindergoede voor waarden.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2007 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aangezien het in de voorwaarden staat zal je dit jaar moeten uitzitten vrees ik.


J kan weldegelijk nu al opzeggen voor het volgende jaar, wel een schriftelijk bewijs van opzegging vragen.


De opzeg brief wel aangetekend met bericht van ontvangst versturen.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Krook@


Deze voorwaarden gelden ook bij de ANWB, hoor!


Een eerdere vraag is al over dit onderwerp gegaan. Iemand zat in hetzelfde schuitje met de ANWB, die persoon haar auto was overleden, maar ze moet wel het jaar 2007 uitzitten.


Groet, libra.


 

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@libra


De opzgtrmijn ja. maar de overige voorwaarden?


Mijn auto is 16 jaar oud en afgelopen jaar 2 x de wegen wacht ndig gehad en die kwamen ook.


De wegenwacht komt ook als ik pech heb met mijn scootmobiel.


Route mobiel komt max 3 x per jaar.Daarna ben je te duur voorze.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo krook.


Sorry hoor, maar ik dacht, omdat het abonnement van de vraagsteller verhoogd was, het wil opzeggen, en nu vastzit aan Route Mobiel tot einde 2007. Vandaar dat ik reageerde met het antwoord dat ze dezelfde regels handhaven bij de ANWB. Daar zit je ook voor een jaar aan vast.


Groetjes, libra

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Eerlijk gezegd weet ik de voorwaarden van RouteMobiel niet, maar ik weet wel dat ik in mijn kennissen kring veel negatieve reacties krijg. Want de ANWB mag dan duurder zijn, als ik met een ander zijn auto ben, wordt ik wel geholpen. Als ik mijn auto in de garage heb staan, en ik ga met een leenauto, en ik krijg pech helpt Route Mobiel niet, maar de ANWB wegenwacht wel. Want RouteMobiel gaat op kenteken en ANWB op naam. Ik zou zeggen stop nu alvast Uw abonnement op Route Mobiel vergeet niet een schriftelijke bewijs te vragen, indien het per emai gaat uitprinten.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zat in hetzelfde 'schuitje', maar ik had het bedrag al geconstateerd
op het nieuwe premieoverzicht. Meteen gebeld om te vragen waarom het
bedrag verhoogd was. In eerste instantie snapten ze het zelf ook niet,
maar toen de betreffende persoon het had nagevraagd, werd me verteld
dat dit kwam omdat mijn auto ouder dan 12 jaar is. Hierbij heb ik
meteen aangegeven dat ik het contract wilde beeindigen op basis van
verhoging van het bedrag. Ik heb toen een e-mailadres gekregen waar ik
mijn opzegging naar toe heb gestuurd.

Ik kreeg daarop een bevestiging dat het naar de polisadministratie was
gestuurd en dat ik nog een bevestiging zou krijgen. Nooit een
bevestiging gehad. Ik had m'n rekening in de gaten gehouden, maar er
werd niets afgeschreven, dus ik dacht dat het geregeld was. Bleek dat
ze het oude rekeningnummer niet hadden aangepast, dat rekeningnummer
was nog niet opgezegd en ik zag van de week dat het dus van die
rekening was afgeschreven (kreeg een dreigbrief van de bank dat ik rood
stond). Hierop dus meteen weer naar Route Mobiel gemaild. Kreeg de
volgende dag meteen antwoord met excuses dat de opzegging niet was
doorgevoerd en dat ze dit alsnog met terugwerkende kracht zouden doen
en dat ik m'n geld teruggestort krijg. Wel met de mededeling dat dit
even zou duren i.v.m. drukte op de polisadministratie... Ik ben
benieuwd hoe lang ik moet wachten, maar ben wel blij dat het toch nog
geregeld wordt.



Misschien een idee om het nog eens per mail te vragen?





Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Robert524450
Robert524450 - Jul 4, 2024 om 10:11
Winkels & webshops
Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Marktplaats forceert mij ID-verificatie door te lopen voordat uitbetaald wordt.

Ik heb iets verkocht op marktplaats voor € 50,-. Nu forceert Marktplaats.nl mij een ID-verificatie door te lopen voordat het geld uitbetaald wordt. Ik heb dit jaar via 3 advertenties op marktplaats iet verkocht voor in totaal minder dan € 500,- Nu moet ik bij een nieuwe externe partij mijn persooonsgegevens registreren ondankt dat op de website van marktplaats staat dat er een ID-verificatie ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer