Scootmobiel ellende
Goede morgen
[edit - red.]
Allereerst, haal uw privégegevens weg, u staat op een openbaar forum.
Ik heb geen ervaring met WMO, maar misschien dat u via de gemeente kunt klagen?
Er staat "de gemeente zit er achteraan maar men heeft tekort personeel" Dus Uw opmerking is niet vruchtbaar.
Nou, sorry daarvoor. Maar u heeft wel een oplossing of advies voor de vraagsteller of is dit uw enige inbreng?
Loopt u de andere antwoorden ook even na, want er zijn er meer die de gemeente adviseren, want daar valt WMO namelijk onder.
Mail dit verrhaal ook naar kassa@bnnvara.nl
Als er meerdere klachten zijn over Medipoint pakt de redactie dit misschien op en maakt er een programmaonderdeel van.
Het is natuurlijk schandalig als u zo behandeld wordt. Kan de verantwoordelijke persoon bij de gemeente niets voor u betekenen?
Ik dacht ook aan de mail voor Kassa, maar het zijn vaak de mensen met hun privégegevens die niet meer reageren. Maar ja, niet geschoten is altijd mis ;-))
Er staat "de gemeente zit er achteraan maar men heeft tekort personeel" Dus Uw opmerking is niet vruchtbaar.
Jawel. Niet opgeven en gewoon doordrammen bij de gemeente. De brutalen hebben de halve wereld.
Hallo M Bourgondien ,
Algemene vragen, klachten en contactinformatie
Als je algemene vragen hebt of niet tevreden bent over de manier waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, dan kun je een melding maken via het klachtenformulier. Een klacht kun je indienen t.a.v. de vestigingsmanager van Medipoint van de vestiging in jouw regio. Op deze plek tref je de Medipoint Wmo-vestigingen aan. Het e-mailadres voor het indienen van een klacht is klachten@medipoint.nl of bel onze klantenservice: 088 102 0100
Vestiging Heiloo , Medipoint Wmo-servicelocaties.
Medipoint Wmo Wormeveer
Kikkertweg 3
1521 RE Wormerveer
Voorkom wachttijd in de vestiging en plan je afspraak door te mailen naar wmo.wormerveer@medipoint.nl.
Telefoonnummer voor algemene vragen: 088-1020201 (bereikbaar ma-vrij van 9u-17u)
Telefoonnummer voor storingen en reparaties: 088-1020202
Als ik het verhaal van M Bourgondiën zo lees, hebben ze dat al ettelijke malen op deze manier gedaan. Vandaar dat ze ook zo'n groot dossier bij Medipoint hebben.
Het lijkt me een beetje overbodige informatie.
Het lijkt me een beetje overbodige informatie , 1) U bent de vraagsteller niet , of dit overbodige informatie is , bepaald u niet . 2 ) Als u goed kunt lezen , dan is het tel nr van de klantenservice medipoint verschillend met het Tel nr van Medipoint WMO Wormerveer , wat onder Heiloo valt . Wat is uw antwoord op de vraag van Ts ?
Marita5, Helaas kan ik je slechts 1 punt geven ;-))
denk toch dat u de gemeente erachter aan moet zetten of eens informeren bij juridische loket wie nu eigenkijk uw aanspreekpunt is en of u een juridische traject kunt starten waarin u uw klachten bij een rechter voorlegt..
Geachte Marleen
Als u ontevreden bent over het handelen van uw gemeente kunt u dit voorleggen aan de Nationale Ombudsman, klik op de volgende link:
https://www.nationaleombudsman.nl/contact-en-adres
In dit geval kan de National Ombudsman wel helpen maar pas nadat TS het eerst bij de aanbieder en gemeente heeft geprobeerd en de gemeente geen eigen ombudsman heeft.
OFF-Topic:
Naar aanleiding van een eerdere vraag waarbij u iemand met een klacht over de Hogeschool der Kunsten in Den haag verwees naar de Nationale Ombudsman heb ik een navraag gedaan bij de Nationale Ombudsman en kreeg dit antwoord:
"De Nationale ombudsman mag alleen klachten behandelen over overheidsinstanties. Dat staat zo in de wet. U hebt een klacht over de Hogeschool der Kunsten. Dit is geen overheidsinstantie. Dit betekent dat wij uw klacht niet mogen behandelen."
Voordat u mensen het verkeerde pad opleidt, toch misschien beter onderzoek doen of luisteren naar anderen op dit forum die dit al aangaven.
Van de website van de Nationale Ombudsman:
Quote:
Ik heb een probleem met een hulpmiddel
Hebt u een probleem met uw rolstoel, traplift of bijvoorbeeld uw scootmobiel?
Hebt u klachten over het hulpmiddel? Moet het hulpmiddel gerepareerd worden? Dan kunt u terecht bij de aanbieder die u het hulpmiddel heeft verstrekt. Soms is het mogelijk om tijdens de reparatie een tijdelijk vervangend hulpmiddel te krijgen.
Moet u lang wachten of bent u niet tevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij deze aanbieder. Komt u er samen niet uit? U kunt dan een klacht indienen bij de gemeente en vragen om een oplossing.
Komt u er met de aanbieder en de gemeente niet uit of loopt u vast? Dan mag de ombudsman u verder helpen. Als uw gemeente een eigen ombudsman heeft, kunt u daar terecht.
Wat kan ik zelf doen?
Komt u er met de instantie niet uit?
Ook wij lopen bij Medipoint vast zouden een rolstoel laten komen zodat we die konden passen vanwege de beperking van mijn man. Hebben ondertussen de WMO ingeschakeld, die hebben Medipoint gebeld. Dezelfde dag heeft Medipoint een afspraak gemaakt en zouden op vrijdag 21 juni naar hun toe gaan. ''s morgens kregen we een telefoontje dat de rolstoel er niet was en nu kregen we een afspraak over 14 dagen. Dit hebben we ook doorgegeven aan WMO. Hij heeft een elektrische nodig vanwege de beperkingen die hij heeft.
Medipoint staat er toch niet slecht voor in Trustpilot: 27.818 Reviews 4,5 (uit 5)
U zou daar ook een review kunnen plaatsen, misschien helpt dat ook.
U moet een afspraak maken met uw WMO consulent, en hij/zij kan dan Medipoint aanspreken. Dat werkt beter dan dat U dat zelf doet. Goed dat U alles gedocumenteerd heeft, dat helpt. Ik heb ook een scootmobiel via Medipoint en heb geen klachten maar dat verieert misschien per vestiging.
Ga eerst eens in overleg met de WMO. kijken wat ze kunnen doen aan jullie elende . dan ga je hen voorstellen om naar een andere leverancier te mogen gaan. En of, maak een afspraak met de wethouder die over de wmo gaat.
Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer