Service elektrische fietsen bij stella
Mijn display van mijn stella fiets is defect. En kan de fiets niet gebruiken.
In augustus bij de stella fietsen winkel in Bergen op Zoom geweest en ze zouden een
nieuwe display bestellen. Echter de display komt niet binnen.
Ik heb op 3 , 19 en 25 september mail gestuurd naar Stella waarbij ik steeds bericht terugkrijg
dat ik binnen 5 dagen reactie zou krijgen, doch in alle gevallen niets meer gehoord.
Op 1 oktober dan maar een brief gestuurd maar ook geen reactie.
Wij hebben nu een fiets moeten huren omdat mijn de fiets niet kan missen, stella
geeft een vervangende fiets.
Ik lees: stella geeft een vervangende fiets.
Dus zo slecht is de service nog niet.
Ga nog een keer naar de winkel. Zij krijgen de nieuwe display waarschijnlijk ook niet geleverd.
Dit zijn wel vaak problemen van dergelijke aanbieders, de service is minder dan bij een plaatselijke fietsenwinkel (ons kent ons), daar bent u nog een gewaardeerde klant. Bij Stella bent u 1 van de vele nummers.
Bij de plaatselijke fietsenwinkel had u naar alle waarschijnlijkheid ook een leenfiets gekregen, desnoods had de winkel een display van een showroomfiets gehaald, want de klant is koning en zij hebben liever geen negatieve reclame.
U zou nog eens een klachtenformulier in kunnen vullen en komt het bij de juiste persoon aan.
https://www.stella.nl/service/klachten
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contextlogic bv hodn wish
Ik heb een eerste sommatie ontvangen van een gerechtsdeurwaarder van een bedrijf wat ik niet ken. Ik heb daar ook nooit iets besteld, nog ontvangen of een factuur van gezien.
waar dit vandaan komt is me niet duidelijk, maar heb nu wel een aanmaning met extra kosten ed.
wat moet ik doen?
Bedrijf factureert zonder mij te voren inf over de kosten, mag dat?
Het nieuwe huis dat we gekocht hebben heeft aan de voorkant een hek dat niet goed sluit, 1 paal staat scheef en een deel van het hek is 8cm lager dan de rest van het hek (geen gezicht).
We hebben contact opgenomen met het bedrijf dat het hek toen (6j geleden) geplaatst heeft. Ze vroegen ons om foto's die hebben we gestuurd. Toen wilden ze komen kijken en daarvoor hebben we een afspraak gemaak
...
Lees meer
Meer dan 10 euro statiegeld
Beste Kassa,
In de JUMBO hangt sinds kort bij de flessen automaat een briefje waarop staat dat indien je meer dan 10 euro aan statiegeld inlevert je dit niet apart mag laten uitbetalen maar moet verrekenen met boodschappen doen.
Laatst sotnden mijn kinderen met gespaarde statiegeld bonnetjes, en werd de uitbetaling geweigd, omdat het totaal bedrag 20 euro was en zij geen aankoop in
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer