ga
door gaitie Sep 24, 2007 om 13:35
Auto & vervoer

Updaten navigatiesysteem

In augustus hebben wij een navigatiesysteem gekocht, de GARMIN NUVI 250, maar kunnen niet ontdekken op de site hoe we kunnen zien dat we aangemeld zijn en hoe we het apparaatje kunnen updaten.


In de beschrijving en op internet wordt het ons niet duidelijk, maar we merken nu al wel dat er straten/ delen van wijken ontbreken. Dus een update zal wel moeten gebeuren.


 


Wie kan ons uitleggen hoe dat moet?


 


Alvast hartelijk dank voor uw reactie.


 


 

453 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sillyas
door sillyas - Sep 24, 2007 om 17:23
46 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe kom ik aan kaartupdates voor de Nuvi 250?


Via de website van Garmin zijn de laatste kaartupdates te verkrijgen. Kijk voor meer informatie op www.garmin.nl voor September 2006 gekocht of geregistreerd. Eenmalig 80 dollar (ca. 70 euro) Na september 2006 Kostenloos.
Om in bezit te komen van de laatste update kunt u zich registreren op my.garmin.com. Zodra u ingelogd bent op my.garmin.com kunt u bij 'MapSource Ontgrendelen' de DVD aanvragen. Deze wordt u dan per post toegestuurd. Voor een uitgebreide omschrijving kunt u de volledige aanvraagprocedure op de Garminwebsite downloaden.


Bron: garmin.nl en gps.shop.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer