oo
door oompie Mar 26, 2008 om 17:22
Auto & vervoer

Verkeerd nummer

Ik ben vandaag aangehouden wegens het bellen achter het stuur. Allemaal best, echter zie ik nu dat de betreffende agent een verkeerde huisnummer genoteerd heeft.

De wagen is overigens niet van mij, wel staat mijn postcode adres genoteerd (met een verkeerde huis nummer).

Mijn vraag is, ik zal de acceptgiro dus niet binnen krijgen omdat er een verkeerder huisnummer staat.. Hoe ga ik dit betalen? Ik wil natuurlijk geen extra kosten betalen omdat ik geen acceptgiro heb ontvangen.

1069 9 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Mar 26, 2008 om 17:34
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Misschien komen de bewoners van het verkeerdenummer de brief wel bij je afgeven.

Je kan ze ook even informeren dat je een brief van het CJIB verwacht.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 26, 2008 om 19:42
16950 Antwoorden / 202 Vragen

en voor alle zekerheid, ga er niet vanuit dat dit betekent dat de bekeuring nietig is. Dit wordt gezien als een "foutje"en hoe dan ook gaat de sanctie incassogiro naar het adres van de kentekenhouder.

grindweg
door grindweg - Mar 26, 2008 om 20:17
2308 Antwoorden / 28 Vragen

in een wat kleiner dorp corrigeert de postbode het vaak zelf omdat ze de adresjes wel kennen.mocht de bekeuring niet bezorgd kunnen worden dan krijgt de tenaam gestelde de bekeuring echt wel thuis. de tenaam gestelde zal een bezwaar aankunnen tekenen en dan word het goede adres en persoon als nog vermeld. maar zeg tegen de tenaam gestelde gewoon dat ze u de bekeuring geeft en betaal hem dan vlot via uw eigen bank of giro

sillyas
door sillyas - Mar 28, 2008 om 10:50
46 Antwoorden / 0 Vragen

"De houder van het kenteken krijgt de transactie van het CJIB toegestuurd"

Dat is niet helemaal waar. Alleen wanneer er op kenteken een bekeuring wordt uitgeschreven, dus als de bestuurder niet wordt staandegehouden, zal de acceptgiro naar de kentekenhouder worden gestuurd.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Mar 30, 2008 om 13:37
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag oompie,

De houder van het kenteken krijgt de transactie van het CJIB toegestuurd.
En staat zijn/haar adres gelijk aan uw adres?
En heeft u dat verkeerd opgegeven of is het verkeerd genoteerd?

Als u geen extra kosten wilt maken kunt u als aangegeven handelen: vrage of men u de brief ter hand wil stellen. Anders een brief met correctie aan het CJIB. Kan wel 4 maand duren vóór de brief met de transactie komt.

Hardware ERror MAN.

oo
door oompie - Mar 30, 2008 om 13:39
9 Antwoorden / 3 Vragen

De auto staat op de naam van mijn vader, en die woont op een ander adres.. Overigens weet ik niet eens of het nummer uberhaubt wel bestaat..

thnx voor de reacties

gr.

oompie

oo
door oompie - Mar 30, 2008 om 13:40
9 Antwoorden / 3 Vragen

Sorry vergeten bij te melden:

De betreffende agent heeft het verkeerd opgeschreven.

oo
door oompie - Oct 22, 2008 om 17:24
9 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb reeds de boete al ontvangen en betaald, bedankt voor alle info!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 22, 2008 om 19:27
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ oompie:

Bedankt voor het terugmelden. Deed iedereen dat maar.
Zal wel €125,- of zoiets geweest zijn, hè? Jammer. Kan mij ook overkomen. Heb een zend/ontvanger in de auto met handmicrofoon. Daarentegen rook ik niet. ;-)

H.