to
door tonyvanwaas Sep 14, 2012 om 15:33
Auto & vervoer

Vliegtickets

Ik was bezig een ticket te boeken bij Vueling; echter achter de kofferprijs stond een vakje met 52 euro, omkaderd. Achter dat vakje stond price 26 euro en ik wilde telefonisch weten waarom er óók 52 stond achter mijn naam, in het koffervak. Ik kreeg na 4x bellen een nederlandssprekende medewerker want mijn engelse vraag werd niet begrepen.
Tijdens mijn gesprek met de medewerker (hij zei doe maar even géén koffer dat doe ik wel vanuit hier) drukte ik op 'betalen' maar kwam weer op de beginsite van Vueling ipv de betalingspagina.Wel, alles stond er nog in alleen de prijs was nu 20 euro duurder per persoon, ik heb maar niet geboekt. Waarom ik niet kon betalen is niet duidelijk; hij wist het ook niet. Ik denk zelf dat ze mij opnieuw alle stappen wilden laten doen omdat ze wilden dat ik de duurdere prijs zou betalen?

417 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Feb 24, 2013 om 16:46
132 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat is je vraag?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer