ha
door hartebreker Apr 26, 2004 om 21:52
Auto & vervoer

Vrij reizen

Ik heb op 13-10-2003 bij de balie, station alkmaar,  €44 betaald

voor de voordeelurenkaart+ 7 vrije reisdagen.Betalingsbewijs heb ik.

NS zou deze dan binnen een week naar mijn adres sturen.

3 keer gebeld, 3 keer schriftelijk gevraagd, mét bewijs van betaling !

NS geeft niet thuis. Ik ben het wél zat, en voel me opgelicht !

Als ik nu eens gewoon géén kaartje koop als ik met de trein ga,

en laat het, na een boete, op een hofzaak komen ?

Wat is Nederland verarmt !  Weet iemand hoe of wat ?

1303 11 Rapporteer

tetter
door tetter - May 5, 2004 om 11:35
174 Antwoorden / 14 Vragen

Gewoon reizen zonder kaartje, en als de controleur komt, laat je heb een boete opmaken, die je vervolgens doorstuurt naar de NS met de mededeling dat dit 1 van de vrije reisdagen was. 's kijken of ze dan ook niet reageren...

fr
door frederik_1 - May 15, 2004 om 20:03
6 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt mij handiger om te bellen met NS-klantenservice in Utrecht (0900-20 21 163). Vraag daar wat je aan dit probleem kunt doen (zeker ook omdat je toezeggingen aan het loket gekregen hebt).

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met het vervangen van een voordeelurenkaart waar technisch iets mis mee was. Ik zou binnen 2 maanden een vervangend exemplaar krijgen. Enkele dagen voordat deze maanden omwaren kwam ik erachter dat dit nog steeds niet gebeurd was. Nadat ik met klantenservice gebeld heb bleek dat dit op zo'n korte termijn ook niet geregeld kon worden. Men zou een nieuwe kaart opsturen, mijn kaartje mocht ik (na het voorschieten) opsturen naar klantenservice waarbij men mij het geld zou terugstorten. Dit hebben ze na enkele maanden ook gedaan.

Succes!

Frederik

zo
door zodiak - May 22, 2004 om 21:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Als het goed is heeft U van het loket een tijdelijke voordeelurenkaart gekregen met uw naam en het bedrag wat U betaald heeft erop. Als U nu zorgt dat U kunt aantonen dat U de eigenaar bent van de kaart en het verhaal uitlegt aan de conducteur, dan is er volgens mij geen conducteur die moeilijk doet. U bent namelijk niet de eerste met dit probleem. Wel nog een keer klantenservice bellen.

monique12
door monique12 - Jun 18, 2012 om 12:34
10 Antwoorden / 1 Vragen

Heb een tijdje eten gehaald bij de voedselbank, tot ik voedselvergiftiging had van bedorven vlees. Ik heb me daar afgemeld, wat andere mensen niet meer kunnen eten is ook niet goed voor de voedselbank!!

he
door heinrich12345 - Jun 18, 2012 om 12:36
3 Antwoorden / 0 Vragen

lijkt me een goed idee. Geef ze dan ook de vlaggetjes en de slingers enz. Dan heeft er nog iemand een oranje-feestje

roodborstje
door roodborstje - Jun 18, 2012 om 12:53
91 Antwoorden / 71 Vragen

Koop het zelf niet want heb ik voorheen ook niet gedaan.
Hoop dat het niet allemaal weggegooid wordt want dat gebeurt al te veel met voedsel. Denk maar aan het brood in de supermarkten. Thuis ligt mijn brood ook wel langer dan een dag en is het nog hartstikke lekker. Of ik vries het in.
Maar ik vind wel dat het naar de voedselbank moet. Hoop dan ook dat er zoveel mogelijk terecht komt daar.

ci
door cil - Jun 18, 2012 om 15:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

oranje voedsel??ik werk bij een groot distribitie centrum en daar gaat een heleboel naar de voetselbank!wat zeker niet over datum is en daar zittten ook biefstuk bij en heel duur gebak dus absoluut geen bedorven vlees??!! dat moet dan aan de voedselbank zelf hebben gelegen en niet de h.a.c.p regels hebben nageleefd..of aan de mensen die geen koelkast hebben..
wees blij dat het er is!

tw
door tweety938 - Jun 18, 2012 om 15:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk moet dit naar de voedselbank, ik heb er zelf lange tijd gebruik van mogen maken en heb het nu nog niet erg breed maar het gaat iets beter. Geef het gewoon aan de voedselbank want anders word het weggegooid en dar gebeurt al veel te vaak. Anita

jv
door jvenmans - Jun 18, 2012 om 15:33
5 Antwoorden / 4 Vragen

Ik koop dit soort onzin niet. Liever het restant naar de voedselbank dan het weg te gooien. Zolang er mensen honger lijden is het zonde om goed voedsel weg te gooien.

boerinlena
door boerinlena - Jun 18, 2012 om 22:00
6 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vind het abnormaal dat er zoveel eten wordt weg gegooid.
Ik (een voedselbankgebruikster) zou heel erg dankbaar zijn als het aan ons (voedselbank) wordt gegeven. eten is eten. van de vreemdste dingen kan je hele leuke dingen maken. Voor ons is het iedere week een feest. vroeger stonden we zo om het kerstpakket. Daarom noemen wij het voedselpakket een KERSTPAKKET.

ma
door manwijf - Jun 19, 2012 om 12:44
574 Antwoorden / 1 Vragen

Als ze het voor de helft afprijzen, zou ik het wel kopen. Zo niet, dan is de voedselbank een prima alternatief.