ci
door cici241 Dec 30, 2013 om 12:15
Auto & vervoer

Warmte wet

Daarbij wil ik graag weten of ze de verwarming mogen verhogen met 120 euro daar ik maar 80 euro betaal en nu per 1 februari 200 euro .dat noemen ze de warmte wet .daarbij wik vragen of dat maar zo maar mag terwijl al verschillende andere personen dat niet hoeven te betalen.wat kan ik doen ?

642 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2013 om 12:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo cici241,

Lees de info bij Consuwijzer.

zoekster
door zoekster - Dec 30, 2013 om 12:29
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Een vreemde situatie, u lijkt juist gedupeerd door die warmtewet en dat was niet de bedoeling, begrijp ik uit de tekst van consuwijzer.
U zou bij consuwijzer om tekst en uitleg kunnen vragen (bellen gaat het snelst)
U moet op het rode consuwijzer van Edrick3 klikken.
of klik HIER

En staat u in uw recht en wil de energieleverancier niet meewerken, dan maar naar de Geschillencommissie. Het gaat hier om flink wat geld, dus wel de moeite waard.

mahadma
door mahadma - Dec 30, 2013 om 12:32
11704 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER voor info m.b.t. de warmte wet.

ci
door cici241 - Dec 30, 2013 om 12:34
18 Antwoorden / 5 Vragen

Oke bedankt allemaal ik heb even de papieren niet bij me maar zal dan wel bellen hoe dat is want dit klopt niet .maar alvast bedankt hiervoor .

sl
door slobberbone - Dec 30, 2013 om 12:38
508 Antwoorden / 2 Vragen

Even kijken wat u verbruik is en narekenen.

Meer info:

https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/12479/ACM-stelt-tarieven-voor-nieuwe-Warmtewet-vast/