in
door inez_michael Oct 26, 2010 om 18:46
Auto & vervoer

Wat te doen met cbr

hallo,

hebben we 2 maanden geleden keuringspapieren opgestuurt naar cbr.
in afwachting voor verlening vrachtwagenrijbewijs.
zijn de papieren ja ja waar ligt het probleem bij hun of tnt.
maar goed bel je ze naar een paar weken moet je gewoon wachten tot tijd is verstreken zo als zij dat hebben aangegeven op de papieren. is die tijd dan voorbij bel je en dan krijg je te horen dat ze niks hebben ontvangen en hadden we geen bevesteging gehad dat ze die hadden ontvangen, nee niks ontvangen hoe moeten wij weten dat we die zouden krijgen????
maar toen afgesproken dat er een kopie van het keuringsbewijs moest worden opgestuurt worden. de vriendelijke arbo deed dit voor ons. een dag later vandaag worden we dan door het cbr gebeld ja we hebben een kopie ontvangen en daar kunnen we niks mee wat ze willen orginaal.
o o o wat word je toch moe van z`n bedrijf
wat moeten we doen zometeen is het rijbewijs verlopen en dan........

1160 3 Rapporteer

carly1
door carly1 - Oct 27, 2010 om 22:01
41 Antwoorden / 8 Vragen

Het volgende moet je doen. Naar de keuringsarts terug gaan. Daar heb je voor betaald en vragen om een nieuw keuringsrapport. Tenslotte moet je voor CDE betalen bij de keuring. Tenminste dat was zo bij mij. Opsturen naar het CBR. Na drie dagen bellen of het nu wel goed is aan gekomen. Waar de fout ligt maakt niet meer uit het is gebeurd.Heb er wel erg in dat je niet gaat rijden zonder rijbewijs want dan kan het nog veel langer gaan duren.
Suces

in
door inez_michael - Oct 28, 2010 om 17:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,

nou onder tussen zijn ze bij cbramsterdam durk bezig geweest en hebben ze met hoge uitzondering met het copy en contact met arbodienst alles goed gekeurd.
en kan mijn man nu dan toch optijd zijn rijbewijs laten verlengen.
voor ieder ander zou ik zeggen. maak zelf overal copy`s van en stuur zulke dingen aangetekend op en na bellen dat ze het hebben ontvangen.
zo heb je zelf minder strezzzzz.

sw
door swat1500 - Oct 28, 2010 om 21:51
3804 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad. Verzending van zulke belangrijke en unieke stukken per gewone post is bepaald niet zonder risico.