ro
door robkarstens Dec 16, 2008 om 13:38
Computers & telefonie

Aanbieding KPN

Hallo, op de site van kpn staat al sinds november een aanbieding voor een mobiele telefoon met abonnement plus een gratis tomtom go 730. begin decenber heb ik deze besteld. op 3 december kreeg ik een sms-je dat het actie artikel tijdelijk niet op voorraad was maar dat zodra deze binnenkwam het uitgeleverd zou worden. 9 december heb ik gebeld met kpn hoe het stond met mijn bestelling. ik kreeg als antwoordt dat op vrijdag12 december de nieuwe voorraad binnen zou komen en in de week erna uitgeleverd werd. op 15 december kreeg ik opnieuw een sms-je dat het artikel nog niet op voorraad was maar dat er zodra het binnen is geleverd wordt. 16 december heb ik toch maar eens gebeld hoe dat nu kon. tot mijn grote verbazing en ergenis krijg ik te horen dat de aanbieding die ik besteld had, helemaal niet meer geleverd wordt omdat kpn de tomtom go 730 niet meer geleverd wordt. ook biedt kpn geen alternatief aan. op de site van kpn wordt de mobiele telefoon met gratis een tomtom go 730 nog steeds aangeboden.(16/12)

kan dit en wat kan ik er aan doen om toch nog mijn bestelling geleverd te krijgen?

m.v.g. rob karstens

1048 9 Rapporteer

ro
door robkarstens - Dec 16, 2008 om 14:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

volgens de dame aan de telefoon klopt dit niet en moet deze advertentie weggehaald worden. volgens haar is deze aanbieding niet meer geldig en hoef ik er niet op te rekenen dat er nog uitgeleverd wordt. mijn opmerking dat zij toch moeten leveren als zij op deze wijze iets aanbieden was volgens haar niet waar. zij hebben geen tomtom's meer en dus is de aanbieding niet meer van kracht.

mb
door mb58 - Dec 16, 2008 om 15:42
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo.

Ik heb het zelfde probleem,maar dan met HI,ook een Samsung met gratis Tomtom 730.Ik heb het op 6 December besteld,tot op heden niks ontvangen.Kreeg gister nog een SMSje,dat het nog niet op voorraad was,zodra de spullen er zijn,zal de koerier kontakt met me opnemen????En zoals je schrijft,over al op internet kom je die aanbieding tegen.Denk dat het een lokkertje is,dat je eventueel een andere abonnement neemt.Net zoiets als met reclameblaadjes,ga je naar een winkel voor een bepaalde aanbieding,krijg je vaak te horen,helaas uitverkocht.Maar we hebben wel wat anders??????

Gr,Mart.

mb
door mb58 - Dec 16, 2008 om 16:45
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo

Hier een link naar de bewuste advertentie van HI http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p

Gr,Mart

mb
door mb58 - Dec 16, 2008 om 16:50
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo

Als op de site van bovenstaande link ben,rechts boven op het winkelwagentje klikken,dan zie je de advertentie.

Gr,Mart.

mr
door mrphylos - Dec 18, 2008 om 16:05
11 Antwoorden / 0 Vragen

De tom tom go730 is end of life of te wel deze word niet meer gemaakt en is vervangen door de go740 dus KPN is afhankelijk wat zij nog kunnen opkopen her en der en daardoor weten zij niet wat de levertijd word.

dus vraag om een goed alternatief dat is je recht namelijk

dirck
door dirck - Dec 25, 2008 om 14:20
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Op de site staat dit ook te lezen:

Halverwege januari verwachten wij een nieuwe levering. Schrijf je nu in en ontvang een mail zodra je kunt bestellen.
Bij aankoop van dit toestel in combinatie met Flexibel 22,50 of hoger, ontvang je gratis een TomTom 730 met ingebouwde carkitfunctie ter waarde van € 399,-

Even afwachten dus.

ro
door robkarstens - Dec 25, 2008 om 14:35
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo, het heeft even geduurd maar ik ben er uit. Op de 16e heb ik nog gebeld met het hoofdkantoor van KPN in Den Haag. Ik kwam terecht bij de afdeling media contacten. Een vriendelijke dame heeft mijn probleem aangenomen en beloofde het intern uit te zoeken. Ik heb haar wel de vraag gesteld in hoeverre KPN nog geloofwaardig is als aanbiedingen (op internet) niet naagekomen worden.  Dezelfde dag werd ik gebeld door iemand van klantenservice waar ik nogmaals mijn probleem aan uitlegde. Tussen neus en lippen door maakte hij de opmerking dat het een directie klacht geworden was en hij de opdracht had gekregen dit op te lossen. Ik kreeg van hem de toezegging dat, hoe dan ook, dit probleem zou worden opgelost. Een wonder geschiede, diezelfde avond werd ik gebeld door de pakket bezorgdienst dat ze de volgende dag bij mij een pakketje wilde komen bezorgen, inhoudend een mobiele telefoon plus tomtom, inderdaad dat wat ik besteld had. De zondag erna kreeg ik nogmaals een belletje van de man van klantenservice met de vraag of alles naar tevredenheid was opgelost. Mijn probleem is dus opgelost, de telefoon en TomTom functioneren naar verwachting.  Wat mij betreft is dit nu dus einde verhaal. Mijn dank voor de reacties.

dirck
door dirck - Dec 25, 2008 om 14:47
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Een mooi Kerstcadeau dus.

mb
door mb58 - Dec 25, 2008 om 14:47
10 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo All

Alles is toch nog geleverd,duurde wel een paar dagen langer,dan beloofd.

Was goed geregeld,zelfs het afleveren op de afgesproken tijd.

Mijn excuus aan HI,voor mijn negatieve schrijven op deze site.

Gr,Mart.