yv
door yvonne1 Aug 10, 2005 om 21:56
Computers & telefonie

Aanbieding+weekend

ik heb voor mijn dochter een abbonement afgesloten bij t for telecom,in eerste instantie wilde ik een abbonemet van €20 euro per maand maar omdat er een leuke actie liep ben ik toch voor het abbonement van €25 gegaan.

de actie houd in een gratis verwen weekend voor 2 pers ter waarde van €295.00 in een hotel in noordwijk.

vanmorgen gebeld en wat blijkt ..het weekend is geen weekend maar 1 nacht....als ik een weekend ergens boek is dat altijd 2 nachten.

heeft iemand dit ook meegemaakt?en zo ja hoe is het opgelost,ik heb inmiddels een klacht ingediend bij t for telecom en ben benieuwd

787 7 Rapporteer

de
door detulp050 - Aug 13, 2005 om 18:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

In de voorwaarden van de actie stond vermeld dat je recht hebt op een overnachting, waarbij de overnachting geldig is voor een nacht van zaterdag op zondag. De aanbieding werd dan ook gepromoot als 'zaterdag en zondag', waarbij de nacht ertussen in het hotel genoten kon worden.

Getuige de ervaringen met de klantenservice van TforTelecom zal er geen alternatief worden geboden, vrees ik :)

yv
door yvonne1 - Aug 13, 2005 om 18:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb de aanbieding nog eens goed doorgenomen ....geen woord over een nacht ,alleen een verwenweekend ,wat blijft 2 nachten

tj
door tja - Sep 1, 2005 om 11:06
12 Antwoorden / 1 Vragen

Em ja hoor, weer een echte Nederlander.

Je krijgt een GRATIS verwenweekend en dan ga je lopen zeiken over het feit dat het maar 1 overnachting is.

Je kan ook gewoon blij zijn dat je iets krijgt.

Een weekend is bij mij nog altijd zaterdag en zondag.

Vrijdag is namelijk nog een werkdag en maandag is ook een werk dag.

Tussen zaterdag en zondag zit 1 nacht....

Dus dat jij andere gedachten hebt over een weekend is jou probleem denk ik.

vladja
door vladja - Sep 1, 2005 om 11:39
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Niets constructief toegevoegd aan dit oude draadje.

Vladja

tj
door tja - Sep 2, 2005 om 09:30
12 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, aan jouw reactie hebben we zeker iets, vladja...

Maar ik begrijp dat de waarheid hard is. Jij zal zelf ook wel zo'n type zijn dat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten...

vladja
door vladja - Sep 2, 2005 om 10:50
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tja,

Het heeft weinig zin om antwoorden te geven op oude vragen,
als daar al een goed antwoord staat, nl. het staat in de voorwaarden van de
actie. Een laat antwoord heeft alleen nog zin als daar een geheel nieuw
gezichtspunt of oplossing wordt aangedragen. Daarom wordt jouw antwoord
beschouwd als een oud draadje. Zo zijn de gebruiken hier

Voor wat betreft je verdere oordeel, verwijs ik je door naar
de Tros Radar site. Daar zijn beledigingen, scheldpartijen, vooroordelen etc.
gebruikelijk. Hier dus niet. Dit is geen chat-site, maar zuiver een vraag en
antwoord rubriek.

Vladja

tj
door tja - Sep 2, 2005 om 16:12
12 Antwoorden / 1 Vragen

En ik heb slecht een correct antwoord op de vraag gegeven.

had dit persoon namelijk nog niet gehad.

Dat jij niet blij bent met het antwoord dat ik heb gegeven is niet mijn probleem.